چگونه ذهنیت تناسب اندام خود را با چالش F45 تغییر دهید


پرسپکتیو یک دارایی بزرگ در طول دوره آموزشی بلوک مانند چالش F45 است. در واقع، این می تواند برای بسیاری از افراد عامل ایجاد یا شکست باشد. چالش F45 صرفاً در مورد فشار دادن بدن شما نیست، بلکه ذهن شما نیز هست، و تناسب اندام پایدار به این هم افزایی ورزش و طرز فکر متکی است. اگر فعالیت بدنی را به عنوان چیزی که به سبک زندگی شما ارزش می‌افزاید نگاه می‌کنید، احتمالاً تا مدت‌ها پس از پایان چالش‌تان، عادت‌های تناسب اندام مثبت را حفظ خواهید کرد. در زیر، نحوه تغییر طرز فکر خود را با چالش F45 کشف کنید تا بتوانید مهارت ها و الهامات خود را برای حمایت از اهداف بلندمدت سلامت خود توسعه دهید.

کلید یک ذهنیت مثبت در طول چالش F45

انگیزه کلید ورزش پایدار1 است، چه در طول یک چالش F45 و چه فراتر از آن. هنگامی که اشتیاق اولیه کاهش می یابد، به راحتی می توان به یک ذهنیت تناسب اندام منفی لغزید. وقتی به اهداف تناسب اندام خود به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف نگاه می کنیم، مانند کاهش X مقدار وزن برای داشتن ظاهری خاص، به جای بهبود سلامت و تناسب اندام عمومی، بعید است که این امر باعث ایجاد تغییرات طولانی مدت در سبک زندگی شود². به جای اینکه ورزش را به عنوان کاری که باید انجام دهیم، در نظر بگیریم، می‌تواند به فعالیتی تبدیل شود که از آن لذت ببریم و در هر مرحله نشانه‌های موفقیت واضحی دارد.

چگونه ذهنیت تناسب اندام خود را تغییر دهیم

پیدا کردن ابزاری برای انگیزه دادن به ورزش می تواند دشوار باشد. شما می توانید ذهنیت تناسب اندام خود را با ایجاد تغییرات قابل کنترل در شیوه زندگی، افزودن ساختار به رژیم و رژیم تناسب اندام خود، پاسخگو ماندن، و ثابت و صبور بودن در برابر تلاش های خود بهبود بخشید. این ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که تغییر یک شبه اتفاق نمی افتد! در زیر، کارشناسان F45 برخی از نکات خود را برای داشتن ذهنیت تناسب اندام مناسب برای حفظ انگیزه در طول چالش F45 بیان کرده اند.

پاسخگو بمان

هنگام انجام چالش های تناسب اندام، تاکید زیادی بر مسئولیت پذیری می شود زیرا نقش مهمی در تنظیم مجدد ذهنیت تناسب اندام شما دارد. شما می توانید از پشتیبانی مربیان و همتایان خود برای پاسخگویی خارجی استفاده کنید و برای پاسخگویی شخصی، توصیه می کنیم از برنامه F45 برای تنظیم و پیگیری اهداف شخصی خود استفاده کامل را ببرید. می‌توانید عکس‌ها، اندازه‌گیری‌ها، اسکن بدن و موارد دیگر را آپلود کنید، بنابراین می‌توانید به راحتی پیشرفت خود را نظارت کنید. تعیین اهداف خود در زمان واقعی می تواند یک انگیزه عالی باشد، و تقویت مثبتی را ارائه می دهد که شما را در مسیر چالش خود نگه می دارد.

راحت باش

چالش های F45 به مدت 45 روز اجرا می شود، اما مهم است که این ضرب المثل را به خاطر بسپارید، این یک ماراتن است، نه دوی سرعت. برخی از اعضا در شکستن رکوردهای شخصی خود انگیزه پیدا می کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است با رقابت سالم با سایر رقبای هدایت شوند. چه این اولین تلاش شما باشد و چه یک رقیب باتجربه، طبیعی است که انگیزه اوج و فرود داشته باشد. اصلاح سبک زندگی و طرز فکر تناسب اندام شما به یکباره اتفاق نمی افتد. وقت خود را صرف کنید، از مقایسه پیشرفت خود با دیگران خودداری کنید و از چالش F45 به عنوان ابزاری برای ایجاد روتین تمرینی استفاده کنید که بتوانید برای مدت طولانی ادامه دهید.

به طور مداوم تمرین کنید

تناسب اندام و تناسب اندام درازمدت می تواند بر اساس ثبات باشد. تبدیل رفتارهای تناسب اندام به عادت به زمان نیاز دارد – گاهی اوقات تا شش ماه³. چالش‌های F45 45 روزه است، و ما رقبا را تشویق می‌کنیم که از این دوره به عنوان چارچوبی برای رژیم تناسب اندام آینده خود استفاده کنند، و به شما کمک می‌کند عادات هدایت‌شده‌ای را در حال حاضر ایجاد کنید که شما را برای موفقیت آینده آماده می‌کند. برای استفاده حداکثری از چالش F45 خود، توصیه می کنیم 4 تا 5 تمرین را در برنامه هفتگی خود بگنجانید و مطمئن شوید که تمرینات قلبی، تمرینات مقاومتی و روزهای ریکاوری خود را متعادل می کنید. این ساختار را با تنوع ترکیب می کند، که به شما کمک می کند نظم و انضباط ایجاد کنید و در تلاش های تناسب اندام خود بدون از دست دادن علاقه ثابت بمانید.

از تغذیه متعادل لذت ببرید

وقتی در مورد چگونگی ایجاد انگیزه برای ورزش صحبت می کنیم، اغلب بحث های زیادی در مورد نظم ذهنی و ثبات تمرین وجود دارد. با این حال، از آنجایی که تغذیه تأثیر زیادی بر سطح انرژی شما دارد، از چالش F45 به عنوان فرصتی برای ارزیابی مجدد میزان مصرف غذا استفاده کنید. در F45، ما رژیم های غذایی حذفی یا سقوط را تجویز نمی کنیم – ثابت شده است که این رژیم ها در طولانی مدت بی اثر هستند.4 – اما ما باید بدن خود را با غذاهای غنی از مواد مغذی و پروتئینی که برای انجام تمرینات قدرتی هفتگی و تمرینات قلبی به آن نیاز دارد، تامین کنیم. همه غذاها می توانند در سبک زندگی ما قرار بگیرند، فقط مسئله تعادل است.

بهبودی را در اولویت قرار دهید

ریکاوری بخش ارزشمندی از چالش F45 و تمرینات تناسب اندام گسترده تر شماست. انگیزه در ابتدای یک چالش تناسب اندام، به ویژه پس از تعیین هدف اولیه، راحت تر به دست می آید. با این حال، سخت‌گیری خیلی زود پایدار نیست و منجر به فرسودگی شغلی می‌شود – یک بی‌انگیزه‌کننده معمول ورزش. ریکاوری پس از ورزش برای بهبود فیزیکی ثابت و عملکرد بهتر بسیار مهم است5 . وقت آن است که طرز فکر تناسب اندام خود را تنظیم کنید و روزهای استراحت را در اولویت قرار دهید و
زمان ریکاوری درست مانند تمرینات قدرتی یا کاردیو. اطمینان حاصل کنید که تمرینات ریکاوری F45 را در رژیم تمرینی خود در طول چالش F45 و فراتر از آن قرار دهید.

پیشرفت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

احساس اجتماع می تواند تأثیر قابل توجهی بر ورزش و طرز فکر داشته باشد، که یکی از دلایلی است که باعث می شود تناسب اندام گروهی همچنان محبوب باشد.6. ما در مورد مسئولیت‌پذیری خود صحبت کرده‌ایم، اما زمانی که این مسئولیت از بین می‌رود، کمک می‌کند
می توانید برای حمایت و تشویق به دیگران تکیه کنید. این یکی از دلایلی است که اعضای ما دوست دارند از برنامه F45 Training خارج از کلاس های تناسب اندام حضوری استفاده کنند. این به کاربران اجازه می دهد تا اهداف، آمار و نکات انگیزشی خود را به اشتراک بگذارند.

نتایج و حفظ سبک زندگی را درک کنید

چالش‌های F45 طوری طراحی شده‌اند که در 45 روز تکمیل می‌شوند، اما فرصتی عالی برای افزایش استقامت فیزیکی و ذهنی شما فراهم می‌کنند، که هر دو بلوک‌های سازنده برای یک رژیم سلامت و تناسب اندام پایدار هستند. تکمیل چالش F45 در کنار جامعه تمرینی شما به خودی خود یک موفقیت بزرگ است، اما همچنین نشان می دهد که شما می توانید مغز خود را برای رسیدن به ذهنیت تناسب اندام که می توانید در سبک زندگی روزانه خود حفظ کنید، به سختی سیم کشی کنید.

در مرحله بعد، ذهنیت تناسب اندام جدید خود را برای باز کردن مزایای تمرینات قدرتی برای حمایت از سلامت طولانی مدت خود به کار ببرید.

1،2 در مرحله بعد، ذهنیت تناسب اندام جدید خود را برای باز کردن مزایای تمرینات قدرتی برای حمایت از سلامت طولانی مدت خود به کار ببرید.
3 https://www.pnas.org/doi/10.1073/pnas.2216115120

4 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7538029/

5 https://acewebcontent.azureedge.net/SAP-Reports/Post-Exercise_Recovery_SAP_Reports.pdf
6 https://www.nbcnews.com/better/health/why-you-should-work-out-crowd-ncna798936



منبع