از داده ها تا رویاها: چگونه داده های تناسب اندام شخصی به شما کمک می کند تا اهداف را شکست دهید


F45 Challenge x WHOOP | نوامبر 2023

داده های تناسب اندام شخصی می تواند یک تغییر بازی برای دستیابی به اهداف تناسب اندام باشد. با ظهور ردیاب های تناسب اندام پوشیدنی و برنامه های موبایل، نظارت بر پیشرفت شما به سمت اهداف تناسب اندام آسان تر از همیشه است. با ردیابی سطوح فعالیت روزانه، خواب، تغذیه و عادات سبک زندگی خود، می توانید تصویر دقیق تری از سلامت و تناسب اندام خود به دست آورید.

هرچه مدت طولانی‌تری یک یا چند معیار را دنبال کنید، شناسایی روندهای مثبت و منفی آسان‌تر می‌شود که می‌توانند به تغییرات عملی و معنادار در شیوه زندگی تبدیل شوند که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند. به عنوان مثال، اگر به طور مداوم از هدف پروتئین خود کوتاه می آیید، می توانید برنامه ای برای اضافه کردن یک مکمل پروتئین روزانه به برنامه روزانه خود داشته باشید (اگر این شما هستید، این را بررسی کنید. دستور F45 با شرکای مکمل ما در الهام گرفته از عملکرد).

بدن هر کس متفاوت است و درک آنچه بدن شما برای ریکاوری دوست دارد در مقایسه با آنچه که باعث می شود آن را کم ترمیم کند یا دست زدن به دکمه چرت زدن می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. با ردیابی مؤثر عادات روزانه یا چیزهایی که عادات شما را می شکند، می توانید سبک زندگی خود را برای افزایش انرژی و توانایی خود تنظیم کنید.

مثال دیگری که برای خیلی ها ارزشمند است: کافئین. شاید بدن شما با کافئین بهتر عمل کند، اما الگوهای داده‌های شما تنها در صورتی نشان می‌دهد که کمتر از دو فنجان در روز مصرف کنید و قبل از ساعت ۲ بعدازظهر آن را قطع کنید. برای برخی از افراد، ورزش کردن در اواخر روز برای آنها بهتر از دیگران کار می کند، یا اجتماعی بودن روزانه بیش از دیگران به بهبودی آنها کمک می کند. حتی چیزهایی مانند مطالعه قبل از خواب و مدت زمان تأثیر متفاوتی روی افراد می گذارد. وقت گذاشتن برای درک اینکه چگونه این معیارها تأثیر می‌گذارند، مانند تغییرپذیری ضربان قلب، ضربان قلب در حالت استراحت، الگوهای خواب و ریکاوری شما، کلید رسیدن به اهداف است.

ثبات همچنین کلید پیشرفت است و ردیابی در طول سفر به شما مکانی برای بررسی و جشن گرفتن موفقیت های کوچک در طول مسیر می دهد. این نه تنها شما را در مورد عادات شخصی خود مطلع می کند، بلکه انگیزه شما را حفظ می کند و در وهله اول چرایی این چالش را در جریان قرار می دهید!

پس این “داده” جادویی دقیقاً کجاست؟

اساساً آنچه شما در اینجا به دنبال آن هستید بازخورد است. هر نتیجه، یادداشت یا واقعیتی که با هم برای مرجع جمع آوری می شود، می تواند مجموعه داده شما باشد. می توانید از ابزارهای F45 ما مانند الف استفاده کنید مانیتور LionHeart برای پیگیری عملکرد تمرینی خود، برنامه آموزشی F45ابزار ردیابی روزانه برای شناسایی الگوهای هفتگی یا آخرین مورد علاقه ما ارزیابی عملکرد ماهانه WHOOP.

با استفاده از WHOOP به طور مداوم برای یک ماه کامل، یک گزارش شخصی شامل عملکرد خواب (آنچه نیاز دارید در مقابل آنچه دریافت کردید)، بهبود (میزان آمادگی بدن شما برای تحمل فشار) و فشار به شما تحویل داده می شود. (تلاش ساخته شده). با این تجزیه و تحلیل، WHOOP به شما کمک می کند تا الگوهایی را در رفتارها و عملکرد خود شناسایی کنید که می تواند بهتر به برنامه روزانه شما اطلاع دهد و شما را به آن اهداف برساند!

این هفته کمی وقت بگذارید و به نیمه اول چالش خود فکر کنید. چه مناطقی را بهبود بخشیدید (خواب کافی یا شیوه های ریکاوری موثر؟) و کجا می توانید از این پیشرفت ها با فشار دادن کمی بیشتر، بلند کردن وزنه های سنگین تر یا اضافه کردن یک کلاس اضافی بهره ببرید؟ 3 روشی را که پیشرفت کرده اید و اینکه چگونه می خواهید در هفته های پایانی این چالش 45 روزه بهترین استفاده را ببرید، بنویسید. با تگ کردن @f45_training و @whoop با ما در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید ارزیابی عملکرد ماهانه WHOOP را تجربه کنید اما هنوز گروهی انتخاب نکرده اید، هنوز زمان دارید! بازدید کنید f45training.com/f45-challenge/whoop/ برای کسب اطلاعات بیشتر و دستور به گروه خود برای تکمیل چالش 45 روزه قوی.

برای ردیابی با ابزارهای F45، به آدرس زیر مراجعه کنید آموزش برنامه موبایل F45 و آهنگ را بزنید. از آنجا می‌توانید ردیابی روزانه را بررسی کنید یا برای اطلاعات بیشتر روی LionHeart ضربه بزنید و برای ثبت مانیتور LionHeart خود با استودیوی خود تماس بگیرید.



منبع