چرا ممکن است بخواهید به کارکنان خود عضویت در باشگاه را پیشنهاد دهید – تناسب اندام کندی


شرکت‌ها امتیازات مختلفی را به کارمندان ارائه می‌کنند، اما یکی از مواردی که منحصر به فردتر از آن چیزی است که باید باشد، عضویت در باشگاه ورزشی است که توسط شرکت حمایت می‌شود. چندین دلیل خوب برای ارائه این به عنوان یک جایزه و راه هایی وجود دارد که آن را هم برای کسب و کار و هم برای کارکنان شما مفید می کند. انتخاب مرکز تناسب اندام مناسب برای یک برنامه تناسب اندام شرکتی در ساوت جرسی مهم است، و در تناسب اندام کندی، ما می توانیم کمک کنیم تا برای تیم شما کارساز باشد!

ترویج فرهنگ سلامت و تندرستی

ورزش منظم بخشی از فرهنگ کلی سلامت و تندرستی است که می تواند به کارمندان شما کمک کند تا بهره وری بیشتری داشته باشند و وفاداری شرکت را افزایش دهند. افرادی که به طور منظم ورزش می کنند، به طور کلی شادتر هستند، که باعث بهبود حال عمومی در محل کار شما می شود. به علاوه، تمرکز بر سلامت به افرادی که با هم کار می‌کنند کمک می‌کند تا همه طرح‌های سلامتی، از جمله مواردی که به کاهش شیوع بیماری در محل کار می‌پردازند، بهتر رعایت کنند.

بهبود روحیه کارکنان

نشان دادن اینکه شما به عنوان یک کارفرما به سلامت روحی و جسمی کارکنان خود اهمیت می دهید باعث می شود کارمندان احساس کنند که اهمیت دارند و زمانی که مردم چنین احساسی داشته باشند، عملکرد آنها بهتر می شود. به‌علاوه، ممکن است متوجه شوید که کارگران «دوستان باشگاه» می‌شوند، که می‌تواند به افزایش همکاری و کار تیمی در دفتر کمک کند.

می تواند یک داروی پیشگیرانه باشد

تمرینات منظم و تشویق کارمندان به تحرک نیز می‌تواند به جبران برخی از بیماری‌های مزمنی که بسیاری از افراد در مشاغل کم تحرک تجربه می‌کنند، مانند سردرد و کمردرد کمک کند. همچنین می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند و از بیماری جلوگیری کند، که به معنای زمان کمتری برای کسب و کار از دست رفته است.

مقرون به صرفه است

اغلب، یک طرح سلامتی شرکتی که شامل عضویت در باشگاه است را می‌توان در زمان مالیات حذف کرد و هزینه‌های شرکت را جبران کرد و در عین حال به کارمندانی که ممکن است از امکانات مالی برخوردار نباشند اجازه می‌دهد به باشگاه و کلاس‌های تناسب اندام دسترسی داشته باشند. چند گزینه وجود دارد که کارفرمایان می توانند از آنها استفاده کنند، یا پرداخت کامل عضویت، ارائه تخفیف برای کارمندان، یا پرداخت بخشی از عضویت تا زمانی که کارمندان برای تعداد ساعات مشخصی در هفته به باشگاه می روند.

به علاوه، عضویت در باشگاه می‌تواند به کاهش حق بیمه شرکت نیز کمک کند، زیرا کارمندان سالم‌تر تمایل دارند کمتر به پزشک مراجعه کنند و نسخه‌های کمتری داشته باشند، که برای شرکت‌های بیمه هزینه زیادی دارد.

چرا ممکن است بخواهید به کارمندان خود عضویت باشگاه ورزشی را پیشنهاد دهید؟

بیا شروع کنیم!

با تیم Kennedy Fitness تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا ببینید چگونه می توانیم به شما در ایجاد یک برنامه سلامت شرکتی، از جمله عضویت در باشگاه ورزشی کمک کنیم. ما به همه اعضای خود کمک می کنیم تا به اهداف تناسب اندام خود برسند و فراتر از آن تلاش کنند!