انتخاب بهترین ردیاب تناسب اندام برای سال 2021 – تناسب اندام کندی


ردیاب‌های تناسب اندام دستگاه‌های پوشیدنی هستند که فعالیت بدنی شما را ثبت می‌کنند و اطلاعات مهمی را برای کمک به شما برای داشتن یک زندگی سالم‌تر ارائه می‌دهند. این دستگاه‌ها کالری سوزانده شده، ضربان قلب، الگوهای خواب و سایر عواملی را که بر سلامت کلی شما تأثیر می‌گذارند، ردیابی می‌کنند.

ده ها، اگر نه صدها، برند برای انتخاب وجود دارد. برای کمک به شما در گذر از حجم وسیع انتخاب‌ها، فهرست کوتاهی از برخی از ردیاب‌های تناسب اندام با عملکرد برتر را ارائه کرده‌ایم. امیدواریم این اطلاعات را برای درک بهتر سلامتی خود ارزشمند بیابید. به خواندن ادامه دهید تا در مورد آنچه که باید در ردیاب تناسب اندام به دنبال آن بگردید بیشتر بدانید و بدانید کدام مدل ها در بین کاربران بالاترین رتبه را دارند.

گزینه های بیشتر را با قیمت کمتر دریافت کنید

برای کسانی که به دنبال یک معامله هستند، Fitbit Charge 3 هنوز با قیمت کمتر از 100 دلار در بازار است. Fitbit Charge 4 به روز شده جایگزین عملکرد Charge 3 می شود اما هزینه بسیار بیشتری دارد. هر دو مدل مسابقات گروهی را ارائه می دهند، که ممکن است برای کسانی که در خانه درس می خوانند یا از خانه کار می کنند، حواس پرتی باشد.

ردیاب های تناسب اندام با عملکرد برتر شامل چه ویژگی هایی هستند؟

برترین ردیاب های تناسب اندام ردیابی دقیق بسیاری از فعالیت ها از جمله دوچرخه سواری، دویدن و پیاده روی را ارائه می دهند. در اینجا برخی از مزایای داشتن یک ردیاب تناسب اندام با عملکرد بالا آورده شده است:

  • GPS سریع، دقیق و قابل اعتماد
  • جامعه کاربری بزرگ
  • طراحی زیباشناختی
  • ماندگاری
  • حافظه داخلی موسیقی

ردیاب‌های تناسب اندام دویدن‌های شما را ترسیم می‌کنند، به شما امکان می‌دهند مسیرهای پیاده‌روی خود را مرور کنید و ضربان قلب خود را در طول روز کنترل کنید. برخی از مدل‌ها برای کاهش هزینه‌ها، نسخه‌های بدون موسیقی، GPS و سایر ویژگی‌های غیرضروری را ارائه می‌کنند.

به دنبال یک ردیاب تناسب اندام قابل اعتماد و با استفاده آسان با خواندن دقیق باشید. برندهای برتر همچنین عمر باتری و مقاومت در برابر آب را افزایش می دهند. اکثر مدل ها مزایای اضافه ای از راحتی و سبک را ارائه می دهند که پوشیدن آنها را در هر مکانی آسان می کند. علاوه بر این، توانایی همگام سازی ردیاب خود با برنامه های آنلاین به شما امکان می دهد پیشرفت خود را بدون توجه به جایی که پرسه می زنید بررسی کنید.

بهترین ردیاب های تناسب اندام برای سال 2021

با بهترین ردیاب های تناسب اندام موجود امروزی، از جمله موارد زیر، فعالیت بدنی خود را به حداکثر برسانید، پف کنید:

  • Fitbit Charge 4
  • Fitbit Charge 3
  • Garmin Vivosmart 4
  • Fitbit Inspire HR
  • هنرهای رزمی گارمین

مهم نیست که چه ردیاب تناسب اندام را انتخاب می کنید، مهم است که خدمات باشگاهی داشته باشید که با اهداف سلامتی خاص، مانند موارد موجود در تناسب اندام کندی، هماهنگ باشد.

ردیاب تناسب اندام خود را به باشگاه بیاورید!

پس از انتخاب ردیاب تناسب اندام که نیازهای شما را برآورده می کند، برای شروع به سوزاندن کالری به باشگاه بروید. سالن‌های تناسب اندام کندی باز هستند و تمرینات قدرتی و ماشین‌های کاردیو و کلاس‌هایی را ارائه می‌دهند که بر اساس اهداف عملی بهداشتی مانند کاهش فشار خون یا سطح کلسترول ساخته شده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک رویکرد کل نگر به سلامتی و تندرستی، امروز از باشگاه بدنسازی Mullica hill یا مکان دیگری دیدن کنید!