تمریناتی که می توانید با سگ خود انجام دهید – تناسب اندام کندی


سگ‌ها مانند شما ورزش را دوست دارند و مخصوصاً برای صاحبان حیوانات خانگی با نژادهای فعال، یافتن تمرین‌هایی که شما و سگتان هر دو از آن لذت می‌برید می‌تواند شما را به هم نزدیک‌تر کند و به شما کمک کند سبک زندگی سالم‌تری داشته باشید! حتی اگر سگی ندارید که همیشه برای دویدن یا بازی فریزبی آماده می شود، تمرینات کم شدت دیگری نیز وجود دارد که می توانید با سگ خود انجام دهید.

داگی یوگا

بله، یوگا سگ یک چیز است! این برای سگ‌های آرام‌تر و آموزش‌دیده بهتر عمل می‌کند، و چندین ویدیو آنلاین وجود دارد که می‌تواند به شما و سگتان کمک کند کشش و انعطاف‌پذیری پیدا کنید. اگر سگ شما باسن بدی داشته باشد، پاداش – فیزیوتراپی مخصوص سگ را می توان در نماست سگی روزانه شما گنجاند.

پیاده روی و تریل رانینگ

اگر در نزدیکی مسیرهای پیاده روی در فضای باز زندگی می کنید، سگ خود را همراه خود ببرید! هر دوی شما می‌توانید مکان‌های جدیدی را برای دویدن یا پیاده‌روی کاوش کنید و همچنین یک تمرین عالی داشته باشید. فراموش نکنید که برای هر دوی خود آب بیاورید، با این حال – پیاده روی و دویدن در مسیر می توانند خسته کننده تر از پیاده روی معمولی باشند.

تنیس

ضربه زدن به توپ تنیس به جلو و عقب سرگرم کننده است و اگر سگی دارید که دوست دارد آن را بیاورد و بیاورد، می توانید خدمات خود را بهبود ببخشید. و به سگ خود کمک کنید ناهماهنگی کند و تمرین کند! اطمینان حاصل کنید که مکان‌هایی که انتخاب می‌کنید مناسب سگ‌ها هستند یا در ساعات غیر اوج مصرف به آنجا بروید.

آموزش دایره ای در پیاده روی روزانه شما

در حالی که سگ خود را پیاده روی می کنید، می توانید تمرینات وزن بدن را نیز انجام دهید. هر پنج دقیقه یکبار توقف کنید و 15 حرکت اسکات انجام دهید، یا وزنه های سبک دستی را به همراه داشته باشید و در حالی که سگ خود را راه می روید، بازوهای خود را تمرین دهید. بسیاری از تمرینات مختلف و آسان با وزن بدن شامل تمرینات مقاومتی می شوند و وقتی بدن شما از پیاده روی گرم می شود، ممکن است انجام این تمرینات برای شما آسان تر باشد.

شنا كردن

اگر در نزدیکی یک دریاچه یا یک استخر مناسب برای حیوانات خانگی زندگی می کنید، ممکن است سگ شما دوست داشته باشد با شما شنا کند! با این حال، همه سگ‌ها شنا نمی‌دانند – با دامپزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که نژادی دوستدار آب دارید و ببینید سگ شما قبل از بردن آنها به استخر یا دریاچه به چه نوع آموزشی نیاز دارد.

فریزبی یا دیسک گلف نهایی

اگر شما یا سگتان اهل تنیس نیستید، سعی کنید خانواده و توله سگ را برای یک بازی فریزبی بیرون ببرید. حتی سگ های کوچکتر یا کمتر فعال ممکن است از هوای تازه در بیرون و گذراندن وقت با هم لذت ببرند.

گزینه های دیگر برای تناسب اندام

برای لذت بردن از یک تمرین عالی برای کل بدن، لازم نیست سگ داشته باشید. اگر جنبه اجتماعی تناسب اندام را دوست دارید، یکی از کلاس های کیک بوکسینگ ما در شهرستان کمدن یا یک تمرین ZUMBA® در جنوب جرسی را امتحان کنید. کندی فیتنس تقویم کاملی از کلاس های تناسب اندام گروهی دارد و ما همیشه برای دیدن چهره های جدید هیجان زده هستیم! آنچه را که ما در وب سایت خود در دسترس داریم بررسی کنید – یا فقط برای یک تمرین انفرادی با یک مربی شخصی به یکی از سالن های بدنسازی ما مراجعه کنید!