چگونه از چالش F45 حداکثر استفاده را ببریم | F45


حفظ تناسب اندام و عادات تغذیه می تواند یک فرآیند مالیاتی باشد اگر به تنهایی این تغییرات را آغاز کنید. اگر با نظم و انضباط خود دست و پنجه نرم می کنید یا احساس می کنید که می توانید کارهای بیشتری انجام دهید، یک چالش ورزشی ممکن است تقویت کننده سبک زندگی شما باشد. چالش F45 چیزی فراتر از یک برنامه تناسب اندام و تغذیه است، بلکه هدف آن این است که شما را مسئول و با انگیزه نگه دارد تا بتوانید عاداتی درازمدت ایجاد کنید که به نفع سلامت و تندرستی کلی شما باشد. با کمک مربیان در سطح جهانی، چالش F45 در مورد تغییر رویکرد شما به تناسب اندام و کمک به شما برای تعیین اهداف دست یافتنی با نشانگرهای پیشرفت واضح است. اگر با ایده پیوستن به اولین چالش F45 خود بازی می کنید یا می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توانید چالش بعدی خود را به حداکثر برسانید، راهنمای ما را در زیر بررسی کنید.

چه چیزی در چالش تناسب اندام F45 گنجانده شده است؟

چالش F45 یک برنامه هدایت‌شده 45 روزه است که تمرینات گروهی F45 را با برنامه‌های غذایی غنی از مواد مغذی ترکیب می‌کند. می توانید چالش F45 را به عنوان چالش شخصی خود در نظر بگیرید
محرک تناسب اندام، شما را به دانش و ابزارهایی مجهز می کند تا یک روال تمرینی پایدار بسازید و سلامت شما را به طور کلی بهبود بخشد. چالش F45 شامل:

  • تمرینات مقاومتی عملکردی، کاردیو، هیبریدی و ریکاوری F45 توسط مربیان بسیار پرشور و واجد شرایط
  • برنامه های غذایی سفارشی روزانه با لیست های خرید تولید شده به صورت خودکار
  • راهنمای تغذیه و دستور العمل های کلان متعادل با گزینه های گوشت، وگان و گیاهخواری
  • تناسب اندام و ردیابی هدف از طریق برنامه چالش F45.

چگونه برای چالش F45 آماده شویم

کلید آماده شدن برای چالش F45 این است که برنامه را با نگرش مثبت، ذهنیت باز و انتظارات واقع بینانه شروع کنید. مهم است که بدانیم هر برنامه تمرینی، کاهش وزن یا حفظ وزن، مستلزم سازگاری و تعادل عادات سالم، از جمله تمرینات قدرتی و تغذیه جامع است. به یاد داشته باشید که اگر انگیزه شما در طول 45 روز کاهش یابد، می توانید به حمایت انجمن F45 خود اعتماد کنید. در حال حاضر، کارشناسان F45 ما نکات برتر خود را برای کمک به شما در استفاده حداکثری از چالش تناسب اندام به اشتراک گذاشته اند:

  • تغذیه و تمرینات قدرتی را در اولویت قرار دهید
  • برای اصلاح سبک زندگی پایدار آماده باشید
  • در طول مسیر از مربیان خود سوال بپرسید
  • صبور باشید، انتظار نتیجه را یکباره نداشته باشید
  • اهداف سلامتی خود را برنامه ریزی و پیگیری کنید
  • با دیگر رقبای F45 درگیر شوید

بیایید با کمی جزئیات بیشتر به این نکات بپردازیم.

تغذیه را در اولویت قرار دهید

در F45 می دانیم که تغذیه خوب نیاز به تعادل دارد. در واقع، رژیم‌های محدودکننده می‌توانند در نهایت با برنامه سلامتی شما مخالف باشند. قبل از شروع چالش، مهم است که درک خوبی از واقعیت در مقابل تخیل در مورد تغذیه داشته باشید. به جای حذف گروه های غذایی، چالش F45 بر ترکیب انواع مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی در رژیم غذایی شما تمرکز دارد. هدف ما ایجاد یک رابطه مثبت با مواد غذایی است که به شما انرژی می دهد و شما را برای سلامت و موفقیت طولانی مدت آماده می کند.

تغییراتی در سبک زندگی ایجاد کنید

ما دوست داریم به چالش تناسب اندام خود به‌عنوان طرحی برای عادات آینده مانند افزایش عضله و مصرف غذای سالم فکر کنیم، نه یک دوره کوتاه در تناسب اندام و تغذیه. به
از چالش F45 حداکثر استفاده را ببرید، مربیان ما 4-5 تمرین در هفته را توصیه می کنند. مقامات بهداشتی دولتی 2 روز تمرین قدرتی را برای کمک به ساخت توده عضلانی بدون چربی و 2.5 تا 5 ساعت ورزش متوسط ​​توصیه می کنند. از طرف دیگر، می توانید 1.25-2.5 ساعت تمرین با شدت بالا (یا ترکیبی معادل) را همراه با تمرین مقاومتی خود انجام دهید. این برنامه‌های ورزشی توصیه‌شده برای سلامتی به‌طور ایده‌آل در طول هفته جمع‌آوری می‌شوند.² از آنجایی که تمرینات F45 45 دقیقه است، می‌توانید به راحتی این ساعات را با ترکیبی از تمرینات مقاومتی، کاردیو و ریکاوری پوشش دهید.

از مربیان راهنمایی بخواهید

مربیان F45 شما اینجا هستند تا شما را در چالش های تمرینی راهنمایی کنند. قبل و در طول چالش F45، اهداف خود را با مربی خود در استودیوی F45 خود در میان بگذارید. به عنوان مثال، اگر هدف شما ایجاد توده عضلانی بدون چربی بیشتر است، ممکن است بخواهید تمرینات مقاومتی بیشتری را در اولویت قرار دهید. اگر هدف شما این است که استقامت و استقامت بدنی خود را بهبود ببخشید، می توانید ورزش کاردیو را به تمرکز بزرگ تری از چالش 45 روزه خود تبدیل کنید.

اهداف خود را زیر نظر داشته باشید

هدف گذاری اغلب به عنوان یک استراتژی برای تشویق فعالیت بدنی استفاده می شود. علاوه بر این، زمانی که اهداف در پارامترهای واقع بینانه توسط فرد تنظیم شوند، بیشترین تأثیر را دارند.³ F45 توصیه می کند هنگام ایجاد اهداف خاص خود از روش هدف SMART پیروی کنید. توانایی ردیابی پیشرفت هدف و دریافت بازخورد مثبت در طول برنامه به شما کمک می کند تا در چالش 45 روزه پشتکار داشته باشید و عادات سبک زندگی سالم را پس از چالش ایجاد کنید. برنامه آموزشی F45 به شما امکان می دهد تا سفر چالشی خود را نظارت کنید، از جمله وعده های غذایی F45، مصرف آب، خواب و تمرینات تا بتوانید خارج از تمرین گروهی خود انگیزه داشته باشید.

با خودت صبور باش

ثبات و صبر برای موفقیت در هر چالش تناسب اندام ضروری است. اگر اولین چالش شماست یا به چالش دیگری فشار می آورید، صبور باشید زیرا وصله های سختی وجود خواهد داشت. F45 به جشن گرفتن برنده های کوچک اعتقاد زیادی دارند – چه این که آماده سازی غذای خود را با دستورات غذای F45 بچسبانید، چه رکورد شخصی را به دست آورید یا زمانی که احساس می کنید می خواهید آن را به تعویق بیندازید در کلاس حاضر شوید. ما پاهایمان را به خط پایان نمی‌کشیم، از هر پیروزی کوچکی در طول 45 روز لذت می‌بریم.

با سایر رقبای F45 معاشرت کنید

یک رفتار اصلی F45، ایجاد حس اجتماعی بین اعضا و مربیان، به ویژه در طول چالش های تمرینی است. ما شما را تشویق می کنیم که ورزشگاه F45 خود را به عنوان تیم خود ببینید – و هم تیمی ها یکدیگر را تشویق و انگیزه می دهند. چالش‌های F45 بر اساس آموزش و مربیگری گروهی ساخته شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند که با سایر چالش‌گران F45 ترکیب شوید. مطالعات نشان می‌دهد که حمایت اجتماعی می‌تواند لذت شما را از ورزش بدنی افزایش دهد و در نتیجه مشارکت، بازده بدنی و احساس موفقیت را افزایش دهد.4 خارج از تمرینات گروهی با برنامه F45 در ارتباط باشید تا بتوانید به‌روزرسانی‌های پیشرفت و نشانگرهای موفقیت را با انجمن F45 خود به اشتراک بگذارید.

اگر به دنبال انگیزه اضافی بین چالش های F45 هستید، راهنمای ما برای ایجاد یک روال تمرینی پایدار را بررسی کنید.

1 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7538029/
2 www.health.gov.au/topics/فیزیک-فعالیت-و-ورزش/راهنمای-فعالیت-فیزیک-و-ورزش-برای-همه-استرالیایی
3 https://eudl.eu/pdf/10.4108/icst.pervasivehealth.2012.248691

4 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8443045/



منبع