طرز تهیه هات داگ پنیری خانگی با سس قارچ مخصوص و حرفه ای بدون فر


هات داگ پنیری را می توان در مغازه های فست فودی پیدا کرد و ممکن است فکر کنید نمی توان هات داگ را در خانه تهیه کرد اما باید گفت شما می توانید با تهیه چند قلم مواد یک هات داگ خوشمزه و لذیذ در خانه تهیه کنید و از آن به عنوان وعده های غذایی یا به عنوان پذیرایی برای مهمان ها استفاده کنید. هات داگ ریشه آلمانی دارد و برای اولین بار در آلمان تهیه شد. امروز در کولاک طرز تهیه هات داگ پنیری را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

سوسیس مخصوص هات داگ ۲ عدد
نان مخصوص هات داگ ۲ عدد
قارچ ۲۰۰ گرم
خامه ۱ ق غذا خوری
پنیر خامه ای ۱ ق غذا خوری
پنیر پیتزا ۱/۲ بسته
نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پابریکا و پودر سیر هر کدام ۱ ق چای خوری
خیار شور ۴ عدد

طرز تهیه هات داگ پنیری

مرحله اول: سرخ کردن هات داگ

هات داگ ها را از بسته خارج کنید سپس در یک تابه روغن بریزید و روی گاز قرار دهید گاز را روشن کنید و روی حرارت متوسط بزارید سپس سوسیس ها را به آن اضافه کنید و سرخ کنید. بعد از اینکه تمام طرف های سوسیس سرخ شد آن را از تابه خارج کنید و در ظرف قرار دهید.

مرحله دوم: تفت دادن قارچ

در تابه دیگر روغن بریزید و آن را روی حرارت ملایم گاز قرار دهید سپس قارچ ها را بشورید و خشک کنید و با چاقو برش بزنید در ادامه قارچ را به تابه اضافه کنید و با کفگیر تفت دهید. بعد از اینکه قارچ به خوبی سرخ شد خامه و پنیر خامه را به تابه اضافه کنید و هم بزنید. ادویه های گفته شده را به تابه و مواد اضافه کنید و دوباره تفت دهید.

مرحله سوم: آماده شدن هات داگ پنیری

در مرحله آخر پنیر پیتزا را به مواد اضافه کنید و بعد از چند دقیقه گاز را خاموش کنید. نان را از وسط برش دهید سپس خیار شور را خرد کنید و هات داگ را در وسط نان قرار دهید. سپس از مواد پنیری تهیه شده را روی هات داگ بریزید در ادامه می توانید هات داگ خوشمزه تهیه شده را میل کنید.

فوت و فن های طرز تهیه هات داگ پنیری

  1. در تهیه مواد پنیری می توانید از مقدار ذرت کنسرو شده نیز استفاده کنید.
  2. از پودر آویشن نیز می توانید به عنوان چاشنی برای معطر شدن هات داگ خود استفاده کنید.
  3. قبل از قرار دادن هات داگ در نان می توانید مقداری سس مایونز به نان بمالید سپس هات داگ و باقی مواد را قرار دهید.