فواید ورزش بدنی بر سلامت روان – تناسب اندام کندی


آیا می دانستید که ورزش می تواند سلامت روان شما را بهبود بخشد؟ اغلب، ما بر روی فواید فیزیکی ورزش تمرکز می‌کنیم، اما این واقعیت را نادیده می‌گیریم که مزایای روانی قابل توجهی نیز دارد. اگر تا به حال این «دونده بودن» را تجربه کرده باشید، منظور ما را می‌دانید و اثرات ذهنی مثبت ورزش در مطالعات به خوبی ثبت شده است. به عنوان مثال، جیمز بلومنتال، دکترای. در دانشگاه دوک، از طریق یک سری کارآزمایی تصادفی‌سازی شده مشخص شد که مزایای ورزش برای سلامت روان با درمان با داروهای ضد افسردگی قابل مقایسه است.

کاهش اضطراب، افسردگی و استرس

هنگامی که با افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم می کنید، ورزش احتمالاً دورترین چیز از ذهن شماست. با این حال، مطالعات نشان می دهد که حتی یک تمرین کم تاثیر می تواند یک ضد افسردگی قوی باشد. آنقدرها هم مهم نیست چی شما انجام می دهید، فقط برای اینکه حرکت کنید.

با این اوصاف، پیوستن به ورزشگاه به شما امکان می‌دهد تا به فعالیت‌های متنوع‌تری نسبت به آنچه در خانه داشته باشید، دسترسی داشته باشید و این احتمال را افزایش می‌دهد که چیزی را که دوست دارید پیدا کنید. نه تنها این، بلکه انتخاب باشگاهی که خدمات منحصر به فرد باشگاهی مانند مشاوره تغذیه رایگان ارائه می دهد، راه دیگری برای بهبود وضعیت روحی شماست.

خواب بهتر

خواب ناکافی با انبوهی از مشکلات سلامتی مرتبط است و مطالعات نشان می‌دهد که ورزش به افراد کمک می‌کند سریع‌تر بخوابند، طولانی‌تر بخوابند و از کیفیت خواب بهتری برخوردار شوند. شواهد واضح است: شروع یک برنامه ورزشی باعث می شود که در کمترین زمان دوباره به خواب زیبایی خود برسید.

تصویر بهبود یافته از خود

نه تنها ورزش منظم و خواب ناشی از آن ظاهر شما را بهبود می بخشد، بلکه تعیین و انجام اهداف کوچک می تواند برای عزت نفس شما معجزه کند. احساس اینکه می توانید کارهای بیشتری انجام دهید نیز ممکن است باعث تقویت نفس شود. بسیاری از افرادی که یک برنامه ورزشی را برای کاهش وزن شروع می کنند به سرعت متوجه مزیت جانبی هیجان انگیز بهبود سطوح استقامتی می شوند.

افزایش انرژی

این استقامت جدید نه تنها به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید، بلکه به فعالیت های دیگر نیز ادامه خواهد داد. هر کسی که با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم کرده است می داند که انجام دادن حتی ساده ترین کارهای روزانه چقدر می تواند سخت باشد، به همین دلیل است که افزایش انرژی یکی از بزرگترین مزایای ورزش منظم است.

چه طور باید شروع کرد

اگرچه ورزش در نهایت باعث بهره وری شما می شود، اما زمانی که مسائل مربوط به سلامت روان انرژی شما را تضعیف کرده است، شروع کار دشواری است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام شروع یک برنامه تناسب اندام جدید در نظر داشته باشید.

چگونه یک برنامه تمرینی را شروع کنیم و به آن پایبند باشیم

تناسب اندام کندی چندین مکان در سراسر جنوب جرسی دارد. اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد باشگاه بدنسازی ما با استخر در Turnersville، NJ، یا یکی از سایت‌های دیگر ما در جنوب جرسی هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید!