با جان بریلی – تناسب اندام پزشکی آشنا شوید


به جان بریلی، سرپرست برنامه‌های ورزشی در مرکز سلامت ECU در گرین‌ویل، NC سلام کنید. جان 21 سال در مرکز او بوده است! او دارای لیسانس ورزش و علوم ورزشی از دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل و کارشناسی ارشد در آموزش بهداشت و ارتقاء از دانشگاه کارولینای شرقی است.

اخیراً با جان صحبت کردیم و این چیزی است که او باید بگوید…

از چه چیزی در کارتان بیشتر لذت می برید؟
لذت بخش ترین چیز در مورد کار من قطعاً تغییرات مثبت و معناداری است که تیم من می تواند هر روز در زندگی اعضا و مشتریان ما ایجاد کند. من از روابط لذت می برم تیم من و اعضای ما مانند خانواده من هستند.

ابتکار مورد علاقه شما در مرکز سلامت ECU چه بوده است؟
گاهی اوقات معنی دارترین ابتکارات ساده ترین هستند. سال‌هاست که ما یک رانندگی غذایی را در کنار آموزش شخصی انجام داده‌ایم. همیشه باعث می‌شود کارکنان احساس خوبی داشته باشند که می‌توانند با اهدای غذای جمع‌آوری‌شده به بانک غذای محلی تأثیر ما را به بیرون از دیوارهایمان گسترش دهند.

چه چیزی باعث شد این رشته را انتخاب کنید؟
فرصت کمک به دیگران برای بهبود زندگی روزمره خود، کمک به آنها برای درک اهمیت سلامت و رفاه خود چیزی است که من را به این رشته سوق داد. پدرم همیشه گفته است: “یک اونس پیشگیری ارزش یک پوند درمان را دارد” و من حدس می‌زنم که دوست دارم بخشی از پیشگیری باشم.

چه توصیه ای به کسانی که تازه وارد این رشته تناسب اندام پزشکی می شوند می کنید؟
پذیرای تجربیات و جمعیت های جدید باشید. از نظر من، این تنوع افرادی است که به ما نیاز دارند که این رشته را بسیار ارزشمند و جالب می کند.

چرا مرکز شما به عضویت انجمن تناسب اندام پزشکی درآمد؟
با عضویت، تسهیلات ما می‌تواند مطمئن باشد که کسب‌وکار خود را مطابق با بهترین شیوه‌ها و با همکاری سایر امکانات اعضا اجرا می‌کنیم. من از طریق عضویت در مرکز خود به عضویت درآمدم و از قابلیت شبکه سازی آن لذت بردم. من عاشق این واقعیت هستم که می توانم تلفن یا ایمیل را بردارم و به سرعت با یکی دیگر از امکانات عضو در تماس باشم تا مغز آنها را انتخاب کنم یا بهترین شیوه ها را به اشتراک بگذارم. پتانسیل همکاری چیزی است که برای من بسیار معنادار است.

دوست دارید خارج از محل کار چه کاری انجام دهید؟
من عاشق خواندن، ورزش و حمایت از دخترانم در تلاش های ورزشی آنها هستم. خانواده ما همیشه به مسابقات شنا یا مسابقات چوگان می روند، اما من آن را دوست دارم. در واقع من در بهار گذشته مربی تیم چوگان دخترم بودم و موفقیت بزرگی داشتیم!

از شما متشکرم، جان، برای به اشتراک گذاشتن داستان خود و توصیه های عالی خود به کسانی که در صنعت تناسب اندام پزشکی شروع کرده اند!