تمرینات معمول برای بزرگسالان – تناسب اندام کندی


صرف نظر از سن شما، حفظ یک سبک زندگی فعال فواید زیادی دارد. مطالعات نشان می‌دهد که سالمندانی که ورزش می‌کنند از تعادل بهتر و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های متعدد از جمله بیماری‌های قلبی، دیابت، پوکی استخوان و آلزایمر لذت می‌برند. نکته مهم این است که شکلی از ورزش را پیدا کنید که دوست دارید تا بتوانید به آن ادامه دهید.

سطح شدت تمرین شما بیشتر به سطح تجربه شما بستگی دارد تا سن شما. اگر نسبتاً کم تحرک بوده اید، احتمالاً هنوز برای کلاس های آموزشی متقابل آماده نیستید. در عوض، می‌خواهید با فعالیت‌های کم‌تأثیر زیر شروع کنید، ایده‌آل برای سالمندانی که تازه شروع به ورزش معمولی می‌کنند:

پیاده روی

شروع یک برنامه ورزشی می تواند به سادگی پیاده روی باشد و پیاده روی برای سلامتی شما عالی است. یک مطالعه معروف دانشگاه هاروارد نشان داد که پیاده روی تنها سه روز در هفته خطر حمله قلبی را تا 35 درصد کاهش می دهد.

یکی دیگر از دلایل مفید بودن پیاده روی برای سالمندان این است که با بهبود تعادل از زمین خوردن جلوگیری می کند. از آنجایی که هوا معمولاً خیلی گرم یا خیلی سرد است که نمی‌توان به راحتی در فضای باز راه رفت، بسیاری از افراد در هر سنی ترجیح می‌دهند به باشگاهی بپیوندند که در آن بتوانند پیاده روی خود را در داخل آن انجام دهند.

تمرینات تعادلی و قدرتی

چندین تمرین ساده وجود دارد که می توانید به طور معمول در خانه انجام دهید تا قدرت و تعادل خود را بهبود ببخشید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی وجود دارد که می توانید در حال حاضر انجام دهید:

  • راهپیمایی در محل
  • ایستادن روی یک پا در حالی که روی صندلی گرفته اید
  • فشارهای دیواری
  • رول شانه
  • روی نوک پاهایت ایستاده

کلاس های ورزشی ویژه سالمندان

اگرچه پیاده‌روی و تمرین‌های تعادلی ساده را می‌توان در هر مکانی انجام داد، پیوستن به یک کلاس ورزشی برای سالمندان یک راه عالی برای سازگاری با برنامه‌های ورزشی خود است و در عین حال تاثیرات را کم نگه می‌دارد.

پیشنهادات کلاس های ارشد معمولاً شامل کلاس های ورزش در آب و همچنین نسخه های سبک برنامه های تناسب اندام محبوب مانند ZUMBA® است. برخی از کلاس‌های ارشد را حتی می‌توان در حالت نشسته انجام داد، بنابراین تقریباً برای همه چیزی وجود دارد.

هنگامی که به یک برنامه ورزشی کم تاثیر عادت کردید، ممکن است تصمیم بگیرید که کارها را افزایش دهید و کلاس های فشرده تری را به برنامه خود اضافه کنید.

ما علاوه بر کلاس‌های «جمعیت ارشد» و چندین برنامه هیجان‌انگیز دیگر، کلاس‌های کیک بوکسینگ را در شهرستان کمدن نیز ارائه می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن کلاس در هر یک از مکان های ما در سراسر جنوب جرسی، امروز با ما تماس بگیرید.