ساختن یک روال تناسب اندام پایدار با F45


ساختن و پایبندی به یک روال تناسب اندام می تواند دشوار باشد. این امر مستلزم غلبه بر موانع جسمی و ذهنی برای سود طولانی مدت است. هنگامی که برای اولین بار یک برنامه تمرینی و اهداف واضح و قابل دستیابی را ایجاد می کنیم، می تواند کاملاً توانمند باشد. اما هنگامی که انگیزه کاهش می یابد، از دست دادن حرکت و دید اهداف تناسب اندام آسان است. مزایای بی پایانی برای حفظ یک برنامه تناسب اندام وجود دارد، اما برای رسیدن به آنها، ضروری است که یک روال تمرینی پایدار ایجاد کنید. با طیف گسترده ای از تمرینات F45 که شما را در طول سفر تناسب اندام خود راهنمایی می کند، می توانید در حالی که پتانسیل فیزیکی خود را باز می کنید، سازگار و پاسخگو بمانید.

اهمیت ثبات در آموزش

دراز مدت روال تناسب اندام هم سازگاری ذهنی و هم جسمی نیاز دارد. در انجام اهداف تناسب اندام خود، باید برای موانع ذهنی که ممکن است در طول مسیر تجربه کنیم، آماده باشیم. آ برنامه تمرینی زمانی که به طور منظم تمرین کنید بسیار ارزشمند است و مانند هر چالش فیزیکی جدید، قبل از شما زمان می برد روال تناسب اندام تبدیل به یک عادت آموخته شده

تحقیقات نشان می دهد که ایجاد عادات تمرینی ثابت ممکن است تا شش ماه طول بکشد.¹ داشتن اهداف مشخص برای تناسب اندام – مانند افزایش توده عضلانی و بهبود قدرت و استقامت – به شما چیزی ملموس می دهد تا به سمت آن کار کنید و نشانگرهای پیشرفت واضحی را ارائه می دهد. این به شما کمک می کند تا با تلاش های تناسب اندام خود سازگار باشید.

تمرین مداوم نه تنها به شما امکان می دهد موانع ذهنی را پشت سر بگذارید، بلکه برای افزایش استقامت، بهبود قدرت و ساخت توده عضلانی نیز ضروری است. سازگاری در الف روال تمرینی به بدن اجازه می دهد تا سازگار شود، و همانطور که انجام می دهید، می توانید به تدریج استرس وارد شده بر بدن را افزایش دهید – “استرس” شدت تمرین شما، از جمله وزن، دفعات و تکرارها است.

این فرآیند به عنوان “سربارگذاری پیشرونده” شناخته می شود و یک اصل کلیدی در آن است تمرینات مقاومتی.² بدون اضافه بار پیشرونده در هسته تمرین شما، نتایج متناقض هستند، و می‌توان به راحتی از دست دادن بخار استفاده کرد.

مزایای بلند مدت الف برنامه تمرینی

ایجاد یک روال تمرین پایدار این برای شما درست است که می تواند به شما کمک کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید و مزایای بی پایانی برای بدن خود ارائه دهید.³ این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • بهبود عملکرد قلب و عروق و تناسب اندام هوازی
  • استقامت، هماهنگی، تعادل، انعطاف پذیری و چابکی بهتر
  • افزایش قدرت عضلانی و توده عضلانی بدون چربی (یکی از اجزای اصلی یک برنامه کاهش وزن سالم)
  • کاهش چربی بدن
  • خواب آرام تر، که سطح انرژی را نیز بهبود می بخشد
  • اندورفین های آزاد شده در حین تمرین به تقویت خلق و خوی شما کمک می کند
  • افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس از طریق دستیابی به اهداف فیزیکی منظم

چگونه یک روتین تناسب اندام ایجاد کنیم با F45

کلاس‌های F45 منطقه‌ای بدون قضاوت هستند که برای همه توانایی‌ها و سطوح تناسب اندام طراحی شده‌اند و به شما امکان می‌دهند گام‌های تدریجی بردارید که شما را برای موفقیت فیزیکی طولانی‌مدت آماده می‌کند. F45 چهار نوع کلاس تمرینی ارائه می دهد: مقاومتی، تمرینات هوازی، بهبود و ترکیبی (ترکیبی از تمرینات مقاومتی و کاردیو). با انجام ترکیبی منظم از این تمرینات، می توانید قدرت، آمادگی هوازی و سلامت کلی خود را بهبود ببخشید، در حالی که به بدن خود در بین تمرینات با شدت بالا کمک کنید. با هم، این به شما کمک می کند تا یک فضای خوب بسازید روال تناسب اندام که بتوانید حفظ کنید همانطور که شما را راهنمایی می کنیم به خواندن ادامه دهید چگونه یک برنامه تمرینی درست کنیم.

مقاومت

تمرین مقاومتی که به عنوان تمرین قدرتی شناخته می شود، نوعی از تمرینات با شدت بالا است که به سوزاندن کالری بعد از تمرین، افزایش قدرت و قدرت کمک می کند. توده عضلانی بدون چربی می سازد. اگر به دنبال مدیریت طولانی مدت وزن هستید یا از داروهای کاهش وزن با تجویز پزشکی استفاده می کنید، حفظ و افزایش توده عضلانی بدون چربی به محافظت از بدن شما در برابر آسیب کمک می کند. F45 تمرینات مقاومتی تمام بدن را توسط مربیان واجد شرایط و پرشور ارائه می دهد تا شما احساس حمایت و انگیزه برای حفظ خود کنید. برنامه تمرینی.

تمرینات هوازی

کاردیو یکی دیگر از عناصر اساسی a روال تمرین پایدارکمک به سوزاندن کالری، کاهش وزن و بهبود استقامت، استقامت و تناسب اندام قلبی عروقی.4 یک تمرین کاردیو F45 قلب شما را با لحظات پلایومتریک (به تمرینات انفجاری و پرش فکر کنید) با تغییرات در سرعت و زمان، پمپاژ می کند. این کلاس‌ها همچنین با سطوح و توانایی‌های مختلف تناسب اندام تطبیق داده شده‌اند، بنابراین شما می‌توانید در حین ساختن توانایی بدنی خود، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

بهبود

تاثیرگذار روال تناسب اندام همچنین باید شامل تمرینات ریکاوری باشد. ما استودیو F45 بر اساس این ایده عمل کنید تا بتوانید تمرینات پرفشار خود را با جلسات تمرین ریکاوری تکمیل کنید. کلاسی که بر بازسازی و بازسازی تمرکز دارد، ریکاوری از ترکیبی از تکنیک های کششی و تمرینات فعال و غیرفعال استفاده می کند. متوجه خواهید شد که این تمرینات انعطاف پذیری، وضعیت بدن و دامنه حرکتی را افزایش می دهد – ویژگی های فیزیکی که از کلاس های مقاومتی، کاردیو و هیبریدی ما پشتیبانی می کند. زمان ریکاوری در باشگاه و در روزهای استراحت نقش زیادی در حفظ رژیم تمرینی شما دارد و به جلوگیری از فرسودگی و آسیب کمک می کند.

در مرحله بعد، کشف کنید که چگونه می توانید از F45 انتخاب شده خود استفاده کنید روال تناسب اندام برای مدیریت طولانی مدت کاهش وزن

1 https://www.pnas.org/doi/10.1073/pnas.2216115120
2 https://peerj.com/articles/14142/

3 www.betterhealth.vic.gov.au/health/HealthyLiving/exercise-programs

4 https://edition.cnn.com/2020/08/10/health/cardio-aerobic-exercise-routine-wellness/index.html



منبع