چگونه روش تنفس شما بر تمرین شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند تأیید کند که تنفس صحیح مهم است. اما آیا می‌دانستید تکنیک‌های صحیح تنفس در هنگام ورزش چقدر اهمیت دارند؟ ما در حال به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می توانند نحوه تمرین شما را بهبود بخشند، به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید و اطمینان حاصل کنید که از هر جلسه باشگاه حداکثر بهره را می برید، به اشتراک می گذاریم.

هر چه سخت تر کار کنید، به اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما در مورد غذا به عنوان سوختی برای بدنمان فکر می کنیم – و اینطور هم هست – اما اکسیژن سوخت ماهیچه های شما هنگام تمرین است. هر چه سخت‌تر کار کنید، بدنتان به اکسیژن بیشتری نیاز دارد، بنابراین مطمئن شوید که در طول تمرین به درستی نفس می‌کشید تا به کاهش آسیب‌هایی که ممکن است به ماهیچه‌ها وارد می‌شود کمک کند و انرژی لازم برای قدرت را از طریق کلاس‌های کیک بوکسینگ در شهرستان کمدن به شما بدهد. .

ماسک زدن یا نپوشیدن؟

از آنجایی که عفونت‌های COVID-19 در سراسر کشور در حال افزایش است و استفاده از ماسک تقریباً در هر باشگاه ورزشی یا مرکز تناسب اندام اجباری می‌شود، بسیاری از علاقه‌مندان به تناسب اندام نگرانی‌هایی در مورد ورزش کردن با پوشش صورت ایجاد کرده‌اند.

کندی فیتنس می خواهد به همه اطمینان دهد که پوشیدن ماسک مانع از جریان اکسیژن، حتی در حین ورزش نمی شود. اخیراً مطالعه‌ای توسط دانشگاه ساسکاچوان انجام شد که ثابت کرد ماسک‌ها هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن در طول تمرینات طاقت‌فرسا ندارند.

تنفس صحیح چیست؟

تنفس صحیح به نوع ورزشی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده‌آل، شما از طریق بینی خود تنفس می‌کنید، که به مرطوب شدن هوا کمک می‌کند و میزان زباله‌هایی که وارد ریه‌های شما می‌شوند را کاهش می‌دهد، زیرا بینی شما گرده‌ها، گرد و غبار و سایر عناصر موجود در هوا را فیلتر می‌کند.

تکنیک صحیح تنفس کندی تناسب اندام

تنفس برای لیفتینگ

تمرینات قدرتی شامل تنفس می شود که به شما کمک می کند تا مرکز بدن خود را تثبیت کنید، که به شما امکان می دهد با خیال راحت بلند شوید و تنش را در بدنتان افزایش می دهد و به شما امکان می دهد لیفت های نرم تری انجام دهید. بازدم هوا را منقبض می کند، که به شما امکان می دهد بیشتر عضلات مرکزی را درگیر کنید. بنابراین، بازدم هنگام بلند کردن و دم در حالی که به آرامی رها می کنید، در طول خود بلند کردن واقعی، مهمترین بخش، قدرت بیشتری به شما می دهد.

همچنین، نفس کشیدن در زمانی که بلند می کنید در زمان مناسب می تواند به جلوگیری از افت ناگهانی فشار خون کمک کند و سبکی سر را که برخی افراد تجربه می کنند کاهش دهد.

تنفس برای کاردیو

کاردیو، مانند دویدن یا دوچرخه سواری، نیاز به تنفس ثابت و آرام دارد. بسیاری از دونده‌ها سعی می‌کنند تنفس‌های خود را به‌عنوان یک آهنگ خاص برای کمک به حفظ اندازه‌گیری‌شده و یکنواخت تنفس، زمان‌بندی کنند. این به افزایش میزان اکسید نیتریک که وارد بدن می شود، گشاد شدن رگ های خونی و افزایش مقدار خون غنی از اکسیژنی که عضلات شما دریافت می کنند، کمک می کند. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی عضلانی را کاهش دهد، که به ویژه برای ورزشکاران استقامتی مهم است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر روال‌ها، مانند پیلاتس، برای کمک به جریان ذهنی و دادن دامنه حرکتی بهتر به تمرین‌کنندگان، بر تنفس تکیه می‌کنند. این تمرینات از جمله تمریناتی هستند که از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی بهره می برند. اگر آگاهانه نفس نمی‌کشید، بدن شما می‌تواند منقبض و قفل شود، که این هدف مخالف یوگا و سایر تمرین‌های کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع، با تجهیزات ورزشی فردی و کلاس های تمرینی متقابل، برای یک تجربه تمرینی اجتماعی تر هستیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه چیزهایی را که برای ارائه داریم کشف کنید و یک ارزیابی شخصی و تور باشگاه دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما کمک کنیم تا به رویاهای خود برسید!