واقعیت یا داستان: خلاصه هفتگی تغذیه شما


8 فوریه 2024 | اشلی کید، RD، LDN

هی تیم! دوباره به اینجا برگردیم تا در مورد تغذیه واقعیت را از داستان جدا کنیم. آیا می خواهید به سوالات داغ خود پاسخ داده شود؟ هر پنجشنبه در طول چالش برای بازی Fact یا Fiction به IG ما (@f45Training) سر بزنید و سوالات تغذیه خود را ارسال کنید تا توسط متخصص تغذیه چالش شما پاسخ داده شود!

باشه بیا بازی کنیم

واقعیت یا تخیل: خوردن یک شام سنگین برای شما مضر است

داستان چیزهای بیشتری وجود دارد!

یک وعده غذایی “سنگین” ذاتا “بد” نیست. به یاد داشته باشید که هیچ غذایی/غذایی ارزش اخلاقی ندارد. کلمه سنگین خود ذهنی است. برای برخی افراد، این ممکن است صرفاً به معنای یک وعده غذایی بزرگتر باشد که همچنین ذهنی است. برای دیگران، ممکن است به معنای کربوهیدرات بالاتر و برای دیگران بیشتر از چربی باشد.

این واقع بینانه است که قرار نیست هر یک از وعده های غذایی شما کاملاً متعادل باشد، اما اگر به طور مداوم در هنگام شام از سیری گذشته و تا حدی احساس ناراحتی می کنید، ممکن است در طول روز به اندازه کافی غذا نخورید. خوردن یک وعده غذایی “بزرگتر” خیلی نزدیک به زمان خواب نیز می تواند بر خواب شما تأثیر منفی بگذارد. سعی کنید بشقاب خود را در اکثر وعده های غذایی متعادل کنید، اینجا بیشتر بیاموزید!

واقعیت یا تخیل: قهوه قبل از تمرین مفید است

بستگی دارد!

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که کافئین می تواند جنبه های مختلف عملکرد ورزشی را افزایش دهد. کافئین قبل از تمرین معمولاً به شکل پودر، نوشیدنی انرژی زا یا قهوه مصرف می شود. کافئین برای داشتن یک تمرین تاثیرگذار ضروری نیست، اما اگر کافئین را انتخاب می کنید، احتمالاً باید آزمایش کنید تا مشخص کنید کدام فرم برای شما بهتر است.

بسیاری از مردم قهوه را برای قبل از تمرین انتخاب می کنند و برای نیازهای فردی آنها عالی عمل می کند، اما به یاد داشته باشید قبل از ایجاد تغییرات در رژیم مکمل خود با پزشک خود مشورت کنید.

واقعیت یا تخیل: سالاد بهترین انتخاب برای یک وعده غذایی است

بستگی داره!

نامیدن چیزی به عنوان “بهترین” یک جمله کاملاً قطعی است. به جای اینکه به انتخاب های غذایی به عنوان خوب/بد یا بهترین/بدترین نگاه کنیم، بیایید به این موضوع نگاه کنیم که چیست….غذا غذا است، بدون ارزش اخلاقی.

برخی از غذاها مواد مغذی بیشتری به ما می دهند و برخی کمتر. اما همه غذاها می توانند به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل سالم مناسب باشند. وقتی صحبت از سالاد می شود، تعادل در اینجا نیز اعمال می شود! برای ایجاد یک سالاد مغذی و رضایت بخش، سعی کنید حاوی پروتئین، چربی، کربوهیدرات و فیبر + رنگ باشد.

در اینجا یک مثال است:

  • با یک تخت از سبزیجات مورد علاقه خود (آروگولا، روما، اسفناج، کلم پیچ و غیره) شروع کنید.
  • پروتئین خود را مانند مرغ، سالمون، استیک یا توفو اضافه کنید.
  • کربوهیدرات های خود را اضافه کنید: میوه، نخود، پاستا و غیره.
  • مقداری رنگ اضافی بریزید: فلفل دلمه ای، بروکلی، هویج، گوجه فرنگی
  • چربی های خود را اضافه کنید: این ممکن است در سس شما باشد یا می توانید آووکادو، آجیل، دانه ها و غیره اضافه کنید.

آیا وعده های غذایی خود را برای باقیمانده چالش سفارش داده اید؟ منطقه خود را در اینجا برای تامین کنندگان اینجا بررسی کنید.

برای حمایت بیشتر از تغذیه و سلامتی، همیشه می توانید مقالات F45 را بررسی کنید برای راهنمایی در مورد چگونگی بهبود تغذیه و رابطه خود با غذا.



منبع