واقعیت یا داستان: خلاصه هفتگی تغذیه شما (نسخه شکرگزاری/تعطیلات)


23 نوامبر 2023 | اشلی کید، RD، LDN

هی تیم! این هفته دوباره برای یک نسخه ویژه تعطیلات از واقعیت یا داستان به اینجا برگردید! آیا می خواهید به سوالات تغذیه ای خود پاسخ داده شود؟ هر پنجشنبه به IG ما (@f45Training) سر بزنید تا Fact یا Fiction بازی کنید و سوالات تغذیه خود را ارسال کنید تا توسط متخصص تغذیه چالشی شما پاسخ داده شود!

باشه بیا بازی کنیم

واقعیت یا تخیل: شما باید همانطور که به طور معمول قبل از وعده غذایی تعطیلات خود می خورید غذا بخورید

حقیقت!

در تلاش برای صرفه جویی در کالری، حذف وعده های غذایی منجر به وعده غذایی که مشتاقانه منتظر آن هستید می تواند وسوسه انگیز باشد. اما، به احتمال زیاد وقتی به آن وعده غذایی تعطیلات رسیدید، احساس خارج از کنترل و احتمالاً پرخوری در شما ایجاد خواهد کرد. در عوض، همانطور که به طور معمول به وعده غذایی/روز می رسید بخورید و در بیشتر وعده های غذایی (پروتئین چربی، کربوهیدرات و فیبر) تعادل داشته باشید. در اینجا می توانید در مورد متعادل کردن بشقاب خود بیشتر بخوانید.

واقعیت یا تخیل: خوردن غذاهایی که دوست دارید در وعده غذایی تعطیلات خوب است

حقیقت!

به خودتان اجازه و آزادی بدهید تا غذاهای مورد علاقه خود را در تعطیلات بخورید. اجتناب از آنها تقریباً همیشه منجر به پرخوری آنها می شود. به یاد داشته باشید که هیچ “غذاهای خوب/بد” وجود ندارد (شما می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید). بخورید، لذت ببرید، و ادامه دهید، همین است یکی وعده غذایی در یکی روز

واقعیت یا تخیل: می توانید در وعده غذایی تعطیلات خود تمرکز حواس را تمرین کنید

حقیقت!

یکی از راه‌هایی که می‌توانید به وعده غذایی تعطیلات خود توجه کنید، ارزیابی گرسنگی قبل، در طول و بعد از غذا است. پس از اتمام غذا، 10 تا 15 دقیقه وقت بگذارید و خود را از قسمت غذاخوری خارج کنید. اگر هنوز گرسنه هستید، بروید بیشتر بگیرید! اگر نیستید، ادامه دهید. به یاد داشته باشید که ثانیه ها همیشه وجود دارند، آنها به جایی نمی روند. در اینجا نکاتی در مورد تغذیه آگاهانه وجود دارد.

واقعیت یا تخیل: آنچه می خورید مهمترین بخش تعطیلات است

داستان!

همه ما مشتاقانه منتظر آن غذای خوش طعم تعطیلات هستیم، فقط متفاوت است (سلام پای سیب زمینی شیرین!). و طبیعی است که نسبت به غذایی که معمولاً بیش از 1-2 بار در سال مصرف نمی کنیم هیجان زده باشیم. اما به یاد داشته باشید که این تنها بخش تعطیلات نیست. سعی کنید روی گذراندن وقت با عزیزانتان و تأمل در مورد چیزهایی که در سال گذشته برای آن سپاسگزار بوده اید تمرکز کنید. وقتی در لحظه هستیم و در کنار خانواده و دوستان خود حضور داریم، فضای کمتری برای اجازه دادن به احساس گناه و افکار وجود دارد.

آیا وعده های غذایی خود را برای باقیمانده چالش سفارش داده اید؟ منطقه خود را در اینجا برای تامین کنندگان اینجا بررسی کنید.

برای حمایت بیشتر از تغذیه و سلامتی، همیشه می توانید مقالات F45 را بررسی کنید برای راهنمایی در مورد چگونگی بهبود تغذیه و رابطه خود با غذا.



منبع