نکاتی برای تمرین در زمانی که وقت ندارید – تناسب اندام کندی


اگر تا به حال در کلاس ZUMBA® در جنوب جرسی شرکت کرده باشید، می‌دانید که یک تمرین چقدر می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. شما می توانید از همراهی با همه لذت ببرید، در حالی که عرق می کنید و عضله سازی می کنید، به گونه ای که تمرینات کمی می توانند انجام دهند، اما اگر همیشه برای کلاس ZUMBA وقت ندارید، چه کاری باید انجام دهید؟

همه گاهی اوقات مشغول می شوند و احساس می شود که دنیا هر روز شلوغ تر می شود، اما این بدان معنا نیست که به تعویق انداختن ورزش در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد. در واقع، به تعویق انداختن تمرینات خود به بعد می تواند بهره وری را کاهش دهد، خلق و خوی را کاهش دهد و حتی بعداً به مشکلات سلامتی کمک کند.

با این حال، نیازی به داشتن زمان زیادی برای ورزش ندارید. در اینجا برخی از بهترین راه‌ها برای ورزش کردن در زمانی که احساس می‌کنید زمان ندارید، آورده شده است.

ورزش را در زندگی خود ادغام کنید

تمرینات خوب به دلیل میزان تلاشی که برای آنها انجام می دهید موثر هستند، نه به دلیل تجهیزاتی که در حین انجام آن استفاده می کنید.

کمی سریع‌تر پیاده‌روی یا حتی دویدن تا مقصد می‌تواند راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر و نزدیک‌تر شدن به اهداف تناسب اندام باشد. اگر دویدن چیزی نیست که از آن لذت می برید، می توانید به جای انتخاب معمولی برای رفت و آمد، با دوچرخه به محل کار خود بروید یا حتی در حالی که منتظر قطار هستید، بالا بردن ساق پا انجام دهید. اگر رانندگی می‌کنید، حتی کشیدن عضلات شکم تا حد ممکن به داخل بدن کمک می‌کند تا کالری بیشتری بسوزانید تا به اهداف تناسب اندام خود نزدیک‌تر شوید.

برای تمرینات خود برنامه ریزی کنید

زندگی ممکن است گاهی اوقات به طرز غیرممکنی شلوغ باشد و فرصتی برای بلند کردن وزنه یا دویدن نداشته باشید. با این حال، مهم است که بین این لحظات و زمان هایی که زمان تمرین شما با مشغله های غیر ضروری پر می شود، تمایز قائل شوید.

برنامه خود را برای چند هفته بررسی کنید و ببینید آیا می توانید برای شروع تمرینات 30 دقیقه ای چند بار در هفته زمانی را اختصاص دهید. حتی اگر برای یک تمرین 30 دقیقه ای وقت بگذارید، می توانید عادتی را ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود می بخشد.

Micro-Workout را در آغوش بگیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمرین در زمانی که فکر می کنید وقت ندارید، یا اگر به کلاس های متقابل تمرینی موجود در ساوت جرسی علاقه مند هستید، هم اکنون با ما تماس بگیرید!