برای تمرین بیش از حد مشغول هستید؟ در اینجا چند نکته برای شروع وجود دارد!


می دانید که ورزش راهی عالی برای شروع روز است، اما قرار دادن زمان برای تمرین در برنامه شلوغ شما می تواند سخت باشد. اینها چند پیشنهاد برای اینکه چگونه وقت بیشتری را در صبح آزاد کنید، همراه با برنامه های ورزشی است که باعث می شود منتظر بلند شدن از رختخواب باشید.

نکاتی برای آزاد کردن زمان بیشتر در صبح

1. خوب بخوابید. اگر هر روز صبح خسته از خواب بیدار می شوید، احتمالاً نیاز دارید که خواب با کیفیت بیشتری داشته باشید. به یک ساعت خواب ثابت پایبند باشید و تلویزیون و کامپیوتر را حداقل یک ساعت قبل از بازنشستگی خاموش کنید. وقتی کاملاً هوشیار باشید همه کارها را سریعتر انجام خواهید داد.

2. یکبار دوش بگیرید. حمام را تا بعد از ورزش به جای دوبار شستن حمام نگذارید. به عنوان یک امتیاز، آب کمتری را هدر خواهید داد و به جلوگیری از خشکی پوست کمک خواهید کرد.

3. وسایل تمرین را در یک مکان ذخیره کنید. اگر کلاه دوچرخه خود را در جلوی در نگه دارید، همیشه متوجه خواهید شد که کجاست. کیف باشگاه خود را بسته و در ماشین خود نگه دارید تا همیشه برای رفتن آماده باشید.

4 شب قبل لباس هایتان را دراز کنید. دیگر فکر نکنید که صبح چه بپوشید. قبل از رفتن به رختخواب لباس خود را آماده کنید.

5. در محل کار غذا بخورید. اگر بتوانید برای صبحانه بنشینید خوب است، اما گاهی اوقات لازم است در حال حرکت غذا بخورید. نوشیدنی ماست یا شیک پروتئینی را امتحان کنید که می توانید به سرعت در دفتر یا در طول رفت و آمد مصرف کنید.

6. از حمایت خانواده استفاده کنید. وقتی از حمایت عزیزانتان برخوردار باشید، ایجاد تغییرات مثبت در زندگی همیشه آسان تر است. از فرزندان خود بخواهید که وظایف بیشتری را برای آماده شدن برای مدرسه انجام دهند. همچنین به آنها کمک می کند تا مسئولیت پذیرتر شوند.

نکاتی برای جلسات تمرین صبحگاهی

1. از باشگاه ورزشی دیدن کنید. در باشگاه ورزشی خود به یک پرنده زودرس تبدیل شوید. اغلب کمتر شلوغ است. افرادی که در آنجا هستند نیز تمایل دارند که فداکارتر باشند، بنابراین ممکن است به شما آسیب برساند.

2. در خانه ورزش کنید. با فعال ماندن در خانه نیز می توانید عملکرد ورزشی خود را در Worcester Fitness افزایش دهید! برای شرکت در یک برنامه تمرینی، تلویزیون را روشن کنید. طناب بپرید یا از دستگاه پله استفاده کنید.

3. خانه تمیز. وقتی از خانه و حیاط خود مراقبت می کنید، دور کمر خود را کوچک کنید. تمیز کردن کف آشپزخانه بیش از 200 کالری در ساعت مصرف می کند. فعالیت های با شدت بالا مانند پارو کردن برف بیش از 400 کالری می سوزاند.

4. برای یک کلاس ورزشی ثبت نام کنید. رساندن آن به کلاس به موقع به شما انگیزه بیشتری برای سریع بودن می دهد. برنامه صبحگاهی را در Worcester Fitness برای کلاس های گروهی صبح زود یا کلاس های آموزشی اوج عملکرد بررسی کنید.

5. در محل کار تمرین کنید. بسیاری از شرکت ها در حال سرمایه گذاری در برنامه های سلامت کارکنان هستند. ممکن است رئیس شما خوشحال باشد که اتاق کنفرانس را برای یک جلسه ایروبیک استپ قبل از کار قرض دهد. با پل لی درباره راه اندازی بالقوه یک برنامه تمرین گروهی در محل برای شرکت خود صحبت کنید.

6. به یک پارک بروید. اگر در شهر زندگی می کنید یا کار می کنید، همچنان می توانید از ورزش در فضای باز لذت ببرید. ببینید در پارک محلی شما چه خبر است. ممکن است پیست دویدن، ایستگاه های تناسب اندام یا کلاس های تای چی وجود داشته باشد.

7. در استخر ما شیرجه بزنید. شنا تمام مزایای یک تمرین کامل بدن را به شما می دهد و در عین حال بر مفاصل شما آسان است. این یک گزینه عالی برای افراد مبتلا به آرتریت یا سایر شرایطی است که نیاز به روتین های کم تاثیر دارند.

ورزش روزانه می تواند به شما کمک کند زندگی طولانی تر و سالم تری داشته باشید. فعالیت بدنی را در اولویت برنامه صبحگاهی خود قرار دهید. در تمام طول روز احساس انرژی بیشتری خواهید کرد.