لوازم اصلی یک انباری سالم


اگر کارفرمای شما این فرصت را به شما پیشنهاد می دهد که در یکی از برنامه های سلامت شرکتی متعدد ما در Mt. Laurel، NJ شرکت کنید، ممکن است تعجب کنید که چگونه ممکن است شروع به ایجاد یک سبک زندگی سالم کنید. به هر حال، ممکن است در گذشته رژیم‌های غذایی را با موفقیت‌های متفاوت امتحان کرده باشید، یا برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود صرفاً به وزنه‌برداری یا کاردیو متکی بوده باشید.

شروع ایجاد یک سبک زندگی سالم برای همه متفاوت است، اما اغلب به معنای ایجاد یک رژیم غذایی مغذی تر برای وعده های غذایی روزانه است. اگر می‌خواهید سبک زندگی سالم‌تری ایجاد کنید، در زیر چند مورد از بهترین چیزهایی که باید در انبار نگهداری کنید آورده شده است.

عدس و حبوبات

عدس و حبوبات منابع بسیار خوبی از مواد مغذی و پروتئین هستند بدون افزودن چربی های ناسالم یا مواد غیرضروری و بالقوه مضر به هر چیزی که می پزید. آنها اغلب می توانند گوشت را در تاکو، سوپ یا حتی یک سالاد جایگزین کنند تا پروتئین بیشتری به آن ببخشند.

علاوه بر نگه داشتن عدس و حبوبات خشک، باید لوبیاهای کنسرو شده را نیز در قفسه های انباری خود بگنجانید تا زمان لازم برای پختن یک وعده غذایی سالم در یک عصر شلوغ هفته را کاهش دهید.

غلات کامل

یک رژیم غذایی سالم به کمک برخی کربوهیدرات ها نیاز دارد. کربوهیدرات های پیچیده مانند غلات کامل، ماکارونی سبوس دار، جو دوسر و غیره منابع عالی انرژی برای بدن شما هستند، زیرا با سرعت کمتری نسبت به جایگزین ها هضم می شوند. اگر کمی زمان بیشتری برای آماده سازی دارید، برنج قهوه ای نیز می تواند گزینه خوبی برای وعده های غذایی سالم باشد.

گزینه های یخچال دار و منجمد

یک متخصص تغذیه همیشه از نگه داشتن چند اقلام که ماندگاری طولانی تری دارند، حتی اگر به کمی یخچال نیاز داشته باشند، توصیه می کند. به عنوان مثال، تخم مرغ و شیر بادام اغلب می توانند چند هفته در یخچال بدون فاسد شدن باقی بمانند و منابع عالی پروتئین و سایر مواد مغذی هستند که به شما کمک می کنند در طول روز سیر بمانید.

در قسمت یخ زده، می‌خواهید مطمئن شوید که همیشه یک کیسه سبزیجات مخلوط در فریزر شما وجود دارد که می‌توانید در لحظه آن را بیرون بیاورید. در حالی که میوه‌ها و سبزیجات تازه هنوز به منجمد ترجیح داده می‌شوند – به خاطر طعم و مزه، اگر هیچ چیز دیگری نباشد، سبزیجات منجمد را می‌توان به سرعت بخارپز کرد یا تفت داد و در صورت نیاز به پختن یک غذای سالم، آنها را به موادی عالی تبدیل می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه لوازم اصلی انبارداری سالم را باید در دسترس داشته باشید یا در مورد برنامه های سلامتی موجود در ساوت جرسی بحث کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

 

 

The post منگنه های یک شربت خانه سالم اولین بار در تناسب اندام کندی | kennedyfitness.org.