با کارن سالازار – فیتنس پزشکی آشنا شوید


به کارن سالازار، بنیانگذار اولین بخش دانشجویی وزارت امور خارجه در دانشگاه کریستوفر نیوپورت در نیوپورت نیوز، ویرجینیا سلام کنید. کارن در این ماه فارغ التحصیل رشته علوم اعصاب و دو فرعی در حقوق بشر/حل تعارض و زبانشناسی است.

اخیراً با کارن آشنا شدیم و این چیزی است که او باید بگوید…

چه چیزی به شما اجازه می دهد این رشته تحصیلی را انتخاب کنید؟
در سنین جوانی، در معرض بسیاری از شرایط مختلف عصبی از جمله اختلال طیف اوتیسم، سندرم داون، اختلال کمبود توجه و اختلال تورت قرار گرفتم. همانطور که علاقه بیشتری به تفاوت این اختلالات با رشد معمولی پیدا کردم، شروع به جستجوی زمینه ای برای تحقیق در رشد شناختی کردم.

بعد از فارغ التحصیلی چه برنامه ای دارید؟
پس از فارغ التحصیلی، قصد دارم مدرک کارشناسی ارشد خود را در علوم روانشناسی به دست بیاورم تا مهارت های تحقیقاتی خود را بیشتر کنم و نقش زبان در اوتیسم و ​​دوزبانگی را کشف کنم. در نهایت، من می‌خواهم به حرفه‌ای برسم که بتواند کار بالینی و تحقیقاتی را برای رشد کودکان ترکیب کند.

چرا دانشجوی انجمن تناسب اندام پزشکی شدید؟
در سال آخر دبیرستان، مربی تنیس من، کلی (عضو و عضو MFA، لواندر کلی)، همراه با چند ورزشکار دیگر برای شروع فصل های دانشجویی MFA با من تماس گرفت. نمی‌دانستم کالج چه خواهد آورد و این فکر در آن زمان ترسناک بود. با این حال، پس از اولین سال حضورم در CNU و با حمایت مایا (به Spotlight اعضای MFA Maya مراجعه کنید)، توانستم این رویا را به واقعیت تبدیل کنم و با عشق به تحقیق، دنیای تناسب اندام را در علم خود بگنجانم.

در مدرسه درگیر چه فعالیت های دیگری هستید؟
من نایب رئیس انجمن دانشجویان لاتین هستم. من یک محقق در مرکز حقوق بشر و حل تعارض ریف هستم. در نهایت من دانشجوی کارشناسی تحقیقاتی گروه روانشناسی هستم.

با تشکر از شما، کارن، برای شروع و پرورش اولین فصل دانشجویی MFA!!