چرا چالش F45 را بیش از هر چالش دیگری انتخاب کنید؟


چالش های تناسب اندام یک ابزار انگیزشی محبوب برای بهبود سلامت و قدرت، مدیریت کاهش وزن، آموزش ثبات و غلبه بر موانع ذهنی مرتبط با ورزش هستند. با این حال، نه همه ایده های چالش تناسب اندام برابر ایجاد می شوند. حفظ چالش‌های غیرقابل انعطاف یا به سبک محرومیت دشوار است و تمایل به تقویت ذهنیت احساس گناه دارند. این چالش F45 برداشت متفاوتی دارد – چالش ما یک برنامه کاملاً هدایت شده است که رویکردی کل نگر به تغذیه دارد، تمرینات، ترکیب بدن، تعیین هدف و حمایت جامعه. در راهنمای زیر، بینش خود را در مورد آنچه که این را تنظیم می کند، به اشتراک خواهیم گذاشت چالش F45 جدا از چالش های تناسب اندام سنتی.

چالش تناسب اندام چگونه کار می کند?

چالش های تناسب اندام از نظر طول و سطح شدت متفاوت است، با تمرکز بر دستیابی به مجموعه ای از اهداف تناسب اندام خاص. بنابراین، چرا یک چالش تناسب اندام انجام دهید? چند نمونه از تمرینات چالش تناسب اندام عبارتند از:

  • ایجاد رفتارهای تکراری مانند چالش دویدن 30 روزه
  • آماده شدن برای یک رویداد فشرده مانند یک مسابقه با مانع یا سه گانه
  • اندازه گیری کالری سوزانده شده یا تعیین اهداف کاهش وزن شخصی
  • شکست دادن یک هدف عددی: 100 اسکوات، 100 فشار، 100 حرکت کششی و غیره.
  • تمرکز بر روی گروه خاصی از عضلات مانند چالش قدرت اصلی

کلمه “چالش” تا حد زیادی ذهنی است، اما برای بیشتر، هدف از تکمیل یک چالش تناسب اندام این است که بدن و ذهن را فراتر از محدودیت های از پیش تعیین شده اش سوق دهیم.

چه چیزی باعث می شود چالش F45 ناهمسان؟

برخی از چالش های تناسب اندام سخت تر از سایرین هستند و جایی برای “خطا” یا مهلت باقی نمی گذارند. این نه تنها دلهره آور است، بلکه غیرواقعی نیز هست، و بعید به نظر می رسد که عادات سلامتی و تناسب اندام درازمدت پس از چالش ایجاد شود..¹ در F45، ایده ما از یک «چالش» طرحی است که الگویی برای حفظ سلامت و تناسب اندام درازمدت به شما ارائه می‌دهد، که توسط راهنمایی‌های تغذیه‌ای کارشناسان و پشتیبانی مداوم از مربیان در سطح جهانی پشتیبانی می‌شود.

علاوه بر عملکردی مقاومت، تمرینات هوازی، ترکیبی و بهبود تمرینات، چالش F45 شامل برنامه های غذایی سفارشی روزانه با دستور العمل های غذایی متعادل و لیست های مواد غذایی، راهنمایی از مربیان، و آمار ترکیب بدن و ردیابی هدف در برنامه آموزشی F45. به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید که چرا باید F45 را برای چالش بعدی خود انتخاب کنید.

آموزش در مورد تغذیه

حذف غذاها و داشتن طرز فکر «همه یا هیچ» تقریباً غیرممکن است که به² پایبند باشیم، به خصوص زمانی که چالش تناسب اندام تمام شود. در عوض، چالش F45 بر ارزش تغذیه تمرکز دارد تا بتوانید به بدن و ذهن خود انرژی مورد نیاز خود را بدهید. ما طیف گسترده‌ای از دستور العمل‌ها را به چالش‌گران ارائه می‌دهیم که توسط متخصصین تغذیه و متخصصان تغذیه معتبر F45 انتخاب شده‌اند تا بتوانید از طیف وسیعی از وعده‌های غذایی متعادل لذت ببرید. ما ترکیبی از پروتئین‌های بدون چربی، غلات، چربی‌های سالم، میوه‌ها و سبزیجات، محدود کردن (البته نه حذف) چربی‌های اشباع، شکر اضافه شده، نمک اضافی و الکل را توصیه می‌کنیم.

برنامه های غذایی سفارشی

مهم است که سلامتی خود را خارج از تمرین در اولویت قرار دهیم، بنابراین F45 طیف گسترده ای از دستور العمل ها را با مواد مغذی متراکم تهیه کرده است. اینجاست که F45 واقعاً با سایر چالش های تناسب اندام متفاوت است. این دستور العمل های کلان متعادل، همراه با لیست های مواد غذایی تولید شده به طور خودکار، در برنامه F45 Challengers در دسترس هستند – آماده سازی غذا و پخت و پز در خانه شما را ساده می کند. گزینه های حیوانی و گیاهی در دسترس هستند. این برنامه های غذایی برای تکمیل رژیم تمرینی شما و هماهنگی با اهداف و سبک زندگی شما طراحی شده اند.

راهنمایی از مربیان

مربیان واجد شرایط و آگاه در دسترس هستند تا از طریق چالش F45 شما را راهنمایی کنند. هنگام تنظیم برنامه غذایی و برنامه تمرینی خود و همچنین اهداف خود با مربی F45 خود مشورت کنید. همچنین می‌توانید از برنامه آموزشی F45 برای چک کردن با مربیان خود استفاده کنید، وعده‌های غذایی خود را بر اساس نیازهای تناسب اندام خود تنظیم کنید و در طول 45 روز پاسخگو بمانید.

برنامه های تناسب اندام مفصل هر هفته

در کنار وعده های غذایی مغذی شما، برنامه تناسب اندام شما در سراسر چالش F45 شامل ترکیبی از تمرینات قلبی، تمرینات قدرتی و کلاس های ریکاوری کم تاثیر خواهد بود. این به شما اطمینان می دهد که تناسب اندام قلبی عروقی خود را بهبود می بخشید، توده عضلانی بدون چربی ایجاد می کنید و عضلات را بازیابی می کنید. توصیه می کنیم هر هفته در 4 تا 5 کلاس تمرینی شرکت کنید تا اطمینان حاصل شود که ترکیبی از تمرینات کاردیو و قدرتی دارید. در حالی که ممکن است یک هدف مخصوص تمرین داشته باشید – مانند کاهش وزن – که به تمرینات هوازی کافی نیاز دارد، مهم است که از تمرینات قدرتی که برای حفظ توده عضلانی سالم حیاتی است غافل نشوید.³ برای ایجاد یک برنامه تناسب اندام با مربی خود کار کنید. مناسب تو.

اهداف نظارت شده و مسئولیت پذیری

بخش بزرگی از چالش F45 تعیین اهداف واقعی و قابل دستیابی است. پیگیری پیشرفت و دستاوردهای تناسب اندام یک ابزار عالی برای تقویت مثبت است که متعاقباً انگیزه را افزایش می دهد.4، به ویژه در هنگام فلات. پیشنهاد می کنیم اهداف SMART را شکل دهید: خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع بینانه و محدود به زمان. این پارامترهای واقعی همان چیزی است که چالش F45 در مورد آن است. ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا مهارت‌هایی را برای حفظ یک سبک زندگی سالم در درازمدت ایجاد کنید و برای رسیدن به اهداف خود هیجان‌زده باشید.

پشتیبانی از انجمن F45 شما

در حالی که اهداف سلامتی و تناسب اندام شما مشخص خواهد بود، به یاد داشته باشید که شما عضوی از جامعه F45 هستید و همه برای تکمیل هدف مشترک خود در 45 روز تلاش می کنید. کلاس های تناسب اندام گروهی نه تنها پاداش اجتماعی و رقابتی با روحیه خوب ارائه می دهند، بلکه به شما کمک می کنند تا زمانی که انگیزه شخصی شما کاهش می یابد مسئولیت پذیری بیرونی و لذت بیشتری را پیدا کنید.5. از عملکرد اشتراک گذاری برنامه آموزشی F45 برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت خود با سایر چالشگران F45 استفاده کنید.

در ادامه، نحوه استفاده حداکثری از چالش F45 را بیاموزید.

1 https://www.forbes.com/health/fitness/what-is-the-75-hard-challenge/
2 https://www.cci.health.wa.gov.au/-/media/CCI/Mental-Health-Professionals/Eating-Disorders/Eating-Disorders-Information-Sheets/Eating-Disorders-Information-Sheet-Why -رژیم-نباید-کار.pdf

3 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5421125/

4 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7197296/

5 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8443045/



منبع