واقعیت یا داستان: خلاصه هفتگی تغذیه شما


22 فوریه 2024 | اشلی کید، RD، LDN

هی تیم! دوباره به اینجا برگردیم تا در مورد تغذیه واقعیت را از داستان جدا کنیم. آیا می خواهید به سوالات داغ خود پاسخ داده شود؟ هر پنجشنبه در طول چالش برای بازی Fact یا Fiction به IG ما (@f45Training) سر بزنید و سوالات تغذیه خود را ارسال کنید تا توسط متخصص تغذیه چالش شما پاسخ داده شود!

باشه بیا بازی کنیم

واقعیت یا تخیل: “تهیه غذا به زمان زیادی نیاز دارد!»

داستان!

تهیه غذا می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد، اما تهیه غذا می تواند همان چیزی باشد که شما آن را درست می کنید! چه 30 دقیقه یا 2 تا 3 ساعت اضافی برای آماده سازی وقت داشته باشید، این زمان صرف شده به شما این امکان را می دهد که در طول هفته زمان بیشتری را به عقب برگردانید و در انتخاب غذا برای موفقیت آماده شوید.

نوشتن ایده های خود برای وعده های غذایی در ابتدای هر هفته یا روز قبل از خرید مواد غذایی بهترین مکان برای شروع است.

هنگامی که طرح کلی خود را تهیه کردید، آماده خرید هر چیزی هستید که قبلاً در خانه ندارید. چیزی که من به شدت توصیه می کنم “تهیه غذا” است. اگر کسی نیستید که می‌خواهید تمام وعده‌های غذایی خود را در یک هفته آماده کنید، این گزینه بسیار انعطاف‌پذیرتر است. به نظر می رسد که غذاهای خود را برای یک هفته آماده می کنید تا به راحتی آنها را بگیرید و هر روز آنها را تعمیر کنید. به عنوان مثال، شستن و خرد کردن محصولات خود را به طوری که بخش از قبل برای شما انجام شده است که زمان آماده سازی غذا شما می رسد.

واقعیت یا تخیل: “کاردیو ناشتا بهتر از کاردیوی تغذیه شده برای کاهش چربی است!»

لازم نیست!

یک مطالعه اخیر دو گروه را مورد بررسی قرار داد: یک گروه که قبل از ورزش کاردیو روزه می گرفتند، 30 دقیقه بعد از ورزش غذا می خوردند و گروه دوم که 1 ساعت قبل از ورزش غذا می خوردند. هر دو گروه رژیم غذایی یکسانی را برای یک دوره 6 هفته ای مصرف کردند. در پایان مطالعه، هر دو گروه کاهش وزن و درصد چربی بدن مشابهی داشتند. این یافته‌ها با مطالعات قبلی که همچنین به این نتیجه رسیدند که ورزش ناشتا در مقابل تغذیه، کاهش وزن یا کاهش توده چربی بیشتر را به همراه ندارد، مطابقت دارد.

این به سبک زندگی و روتین شما نیز بستگی دارد! اگر ورزش کردن اول صبح قبل از غذا خوردن برای شما حس خوبی دارد، پس آن را انجام دهید، اما به خاطر داشته باشید که این کار «بهتر» از ورزش برای کاهش چربی نیست. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که اکثر مردم بهترین احساس را دارند که قبل از ورزش غذا بخورند. در اینجا درباره سوخت قبل و بعد از تمرین بیشتر بدانید.

واقعیت یا تخیل: هوس قند طبیعی است”

چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد!

در حالی که این کاملا طبیعی است که شیرینی های مورد علاقه خود را اینجا و آنجا در زندگی خود بگنجانید، اگر همیشه هوس آنها را دارید یا به طور مداوم در مورد خوراکی های شیرین فکر می کنید، با پرسیدن موارد زیر شروع کنید:

  • آیا در طول روز به اندازه کافی غذا می خورید؟
  • آیا وعده های غذایی شما متعادل است (پروتئین، کربوهیدرات، چربی)؟
  • آیا غذاهای خاصی را محدود می کنید؟
  • برنامه خواب شما چگونه است؟
  • سطح استرس بالا؟
  • آیا به خود اجازه می‌دهید قبل از خوردن غذا هوس‌باز شوید؟

اگر هر یک از اینها خاموش باشد، این می تواند به افزایش هوس شیرینی کمک کند ^^

سعی کنید:

  • خوردن وعده های غذایی ثابت در طول روز (وعده های غذایی را حذف نکنید)
  • هدف برای تعادل ماکروها، وعده های غذایی شما هستند، مطمئن شوید که پروتئین و فیبر را حذف نمی کنید!
  • اضافه کردن یک شیرینی مورد علاقه به روز یا هفته خود را با دقت عادی کنید – این به حذف شیرینی از پایه کمک می کند و آنقدر که آن را عادی می کنید به شکر فکر نمی کنید.

آیا وعده های غذایی خود را برای باقیمانده چالش سفارش داده اید؟ منطقه خود را در اینجا برای تامین کنندگان اینجا بررسی کنید.

برای حمایت بیشتر از تغذیه و سلامتی، همیشه می توانید مقالات F45 را بررسی کنید برای راهنمایی در مورد چگونگی بهبود تغذیه و رابطه خود با غذا.



منبع