واقعیت یا داستان: خلاصه هفتگی تغذیه شما


15 فوریه 2024 | اشلی کید، RD، LDN

هی تیم! دوباره به اینجا برگردیم تا در مورد تغذیه واقعیت را از داستان جدا کنیم. آیا می خواهید به سوالات داغ خود پاسخ داده شود؟ هر پنجشنبه در طول چالش برای بازی Fact یا Fiction به IG ما (@f45Training) سر بزنید و سوالات تغذیه خود را ارسال کنید تا توسط متخصص تغذیه چالش شما پاسخ داده شود!

باشه بیا بازی کنیم

واقعیت یا تخیل: حذف یک وعده غذایی برای صرفه جویی در کالری برای یک وعده غذایی بزرگتر یک تعادل سالم است.

داستان!

آیا باید روزی سه وعده غذا بخورید؟ پاسخ کوتاه این است که نه… شما مجبور نیستید. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق مردم با داشتن سه وعده غذایی در روز، تقریباً هر 3-4 ساعت (+ میان وعده در صورت نیاز) بهترین احساس را دارند. اگر به دنبال یک قدم کوچک برای بهبود تغذیه خود هستید، به شما توصیه می کنم از اینجا شروع کنید.

وقتی وعده‌های غذایی خود را حذف می‌کنیم یا در زیر سوخت قرار می‌گیریم، بیشتر احساس می‌کنیم که کنترل غذا را نداریم (غذا خوردن آگاهانه از پنجره بیرون می‌رود)، کاهش انرژی را تجربه می‌کنیم، و به دلیل اینکه سیر نمی‌شویم، افکارمان در مورد غذا افزایش می‌یابد.

واقعیت یا تخیل: خوردن یک ساعت بعد از تمرین به بهبودی کمک می کند

حقیقت!

بعد از تمرین، زمان دریافت مقداری کربوهیدرات و پروتئین است! سعی کنید ظرف 60 دقیقه پس از پایان تمرینات خود یک وعده غذایی متعادل غنی از پروتئین و فیبر داشته باشید، به خصوص اگر تمرینات قدرتی داشته باشید. یعنی تاکو تخم مرغ و لوبیا سیاه با کلم پیچ.

اگر نمی توانید ظرف یک ساعت پس از ورزش یک وعده غذایی کامل بخورید، به سراغ یک میان وعده غنی از کربوهیدرات بروید (مثلاً موز، شیر، ماست یا شیک پروتئین).

واقعیت یا تخیل: «غیرممکن است که میان وعده های سالم در حال حرکت یا در طول یک شیفت کاری طولانی داشته باشید»

داستان!

هنگام انتخاب یک میان وعده، می خواهید یک منبع فیبر را با یک منبع پروتئین و/یا چربی جفت کنید. این کلید انرژی پایدار و سیر و راضی نگه داشتن شما در بین وعده های غذایی است. شما می توانید لیست کاملی از ایده های میان وعده متعادل را در اینجا پیدا کنید.

برای سفرهای طولانی با ماشین یا اگر محل کار شما یخچال ندارد، این ترکیب‌ها را امتحان کنید:

  • کراکر + کره آجیل
  • تخمه کدو + گلابی
  • موز + پسته
  • ماهی تن + کراکر
  • آجیل + خشکبار
  • نخود یا لوبیا ترد + کلمانتین

آیا وعده های غذایی خود را برای باقیمانده چالش سفارش داده اید؟ منطقه خود را در اینجا برای تامین کنندگان اینجا بررسی کنید.

برای حمایت بیشتر از تغذیه و سلامتی، همیشه می توانید مقالات F45 را بررسی کنید برای راهنمایی در مورد چگونگی بهبود تغذیه و رابطه خود با غذا.



منبع