فعالیت بدنی، وزن سالم و امنیت ملی


پسر نوجوانی که با کوله پشتی راه می رود

هنگامی که مشترکان Sports Illustrated آخرین شماره سال 1960 را مرور کردند، با مجموعه ای معمول از اخبار ورزشی مواجه شدند. بارت استار گروه پکرها را در کنار رامز در لس آنجلس مموریال کلیزئوم هدایت کرد. تیم بسکتبال مردان ایندیانا به راه های پیروزی خود ادامه داد و در کنار میسوری و نوادا بر روی شانه های والت بلامی قرار گرفت. اما ورزش نویسان تحت الشعاع شخص مشهورتر، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده قرار گرفتند.

جان اف کندی در «آمریکایی نرم»، مقاله‌ای که به اندازه عنوان آن تحریک‌آمیز بود، نسبت به کاهش آمادگی جسمانی مردم آمریکا انتقاد کرد. او هشدار داد که حمل و نقل متمرکز بر وسیله نقلیه و تفریحات متمرکز بر تلویزیون، جانشین فعالیت‌های فعال دوران قبل شده است. او پس از حمایت از ارتباط بین فعالیت بدنی و سلامت روان، نوشت که «آمادگی جسمانی برای فعالیت‌های صلح به همان اندازه برای فعالیت‌های جنگ حیاتی است». اما تمرکز اصلی کندی امنیت ملی بود: ملت ما باید از نظر فیزیکی برای پاسخگویی به خواسته‌های درگیری‌های مسلحانه آماده باشد.

شش دهه بعد، ما چگونه کار می کنیم؟

برای بررسی وضعیت کشور 60 سال بعد، ما با اعضای کالج آمریکایی پزشکی ورزشی که در پزشکی نظامی تخصص دارند، همکاری کردیم. ما از داده‌های جمع‌آوری‌شده از ژانویه 2015 تا مارس 2020 توسط نظرسنجی ملی سلامت و تغذیه (NHANES) برای ارزیابی آمادگی فیزیکی جمعیت غیرنظامی ایالات متحده استفاده کردیم. NHANES اطلاعاتی در مورد سلامت آمریکایی ها از طریق ترکیبی از مصاحبه های شخصی و معاینه فیزیکی مستقیم ارائه می دهد.

ما دریافتیم که تنها 47 درصد از جمعیت نظامی (17 تا 42 سال) دارای شاخص توده بدنی (BMI) در محدوده مجاز برای ورود به ارتش (19.0-27.5 کیلوگرم بر متر) هستند.2). برخلاف مطالعات قبلی آمادگی جسمانی، ما بررسی را به قد و وزن محدود نکردیم، زیرا BMI واجد شرایط تضمین نمی کند که فرد برای نیازهای فیزیکی آموزش نظامی اولیه آماده باشد. میزان کمتر فعالیت بدنی قبل از تمرین با میزان بالاتر آسیب اسکلتی عضلانی در طول تمرین و ترخیص پزشکی از تمرین همراه است. اینها هزینه های پرهزینه ای برای افراد و نیروهای مسلح است.

بنابراین، ما همچنین نسبت افرادی را که فعالیت بدنی کافی دارند در جمعیت سالخورده نظامی تعیین کردیم. ما فعالیت بدنی کافی را به عنوان گزارش معادل حداقل 300 دقیقه در هفته فعالیت بدنی هوازی با شدت متوسط ​​تعریف کردیم. (این مربوط به دسته «بسیار فعال» دستورالعمل‌های فعالیت بدنی برای آمریکایی‌ها، ویرایش دوم، و مشابه توصیه‌های ارتش ایالات متحده برای فعالیت بدنی قبل از ورود به آموزش نظامی اولیه است.) با استفاده از این تعریف، دریافتیم که 28 درصد از جمعیت واجد شرایط BMI از نظر بدنی به اندازه کافی فعال نبودند.

در مجموع، تنها 34 درصد از افراد 17 تا 42 ساله هم واجد شرایط وزن بودند و هم از نظر بدنی به اندازه کافی فعال بودند – چیزی که ما آن را “واجد شرایط و فعال” نامیدیم. در میان افراد 17 تا 24 ساله که اکثریت متقاضیان نظامی را تشکیل می‌دهند، نسبت واجدین شرایط و فعال با 41% بیشتر بود. به عبارت دیگر، طبق تعاریف ما، از هر پنج جوان آمریکایی فقط دو نفر از نظر فیزیکی برای سختی‌های آموزش نظامی اولیه آماده بودند. علاوه بر این، ما تفاوت هایی را در نسبت واجد شرایط و فعال بر اساس جنس، نژاد/قومیت، سطح تحصیلات، و سطح درآمد خانواده یافتیم.

چه کاری می توان کرد؟

در بخش تغذیه، فعالیت بدنی و چاقی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC)، ما با شرکای خود برای ایجاد آمریکای فعال‌تر کار می‌کنیم. مردم فعال، ملت سالماس امابتکار ملی فعالیت بدنی CDC، با هدف کمک به 27 میلیون آمریکایی برای فعال تر شدن تا سال 2027. این ابتکار هفت استراتژی مبتنی بر شواهد را برای افزایش فعالیت بدنی ترویج می کند. ارائه دسترسی عادلانه و فراگیر برای هر استراتژی اساسی است.

همه می توانند درگیر شوند. از آموزش گرفته تا حمل‌ونقل و پارک‌ها و تفریح، ما ابزار و منابعی در دسترس داریم تا به افراد در بخش‌های مختلف کمک کنیم تا برای تشویق فعالیت بدنی اقدام کنند. برای مثال، افرادی که در بخش آموزش کار می‌کنند می‌توانند سیاست‌های فعالانه‌ای ایجاد کنند که فعالیت بدنی دانش‌آموزان را قبل، حین و بعد از مدرسه تسهیل می‌کند. با توجه به اینکه اکثر سربازان ارتش در سال 2030 در حال حاضر در مقطع ابتدایی یا راهنمایی هستند، این سیاست ها پتانسیل تأثیرات موجی کوتاه مدت بر استخدام ارتش را دارند.

یکی از استراتژی‌هایی که ما از آن پشتیبانی می‌کنیم، ایجاد مسیرهای فعالیت پسند به مقصدهای روزمره است. این استراتژی بر ایجاد پیاده روها، خطوط دوچرخه سواری و مسیرهایی متمرکز است که به مکان های مشترک مانند پارک ها، مغازه ها، خواربار فروشی ها و عبادتگاه ها متصل می شوند. جوامع دوستدار فعالیت مزایای زیادی دارند. آنها محیط های پاک تر و اقتصاد محلی قوی تر را ترویج می کنند. و آنها از آمریکایی‌های سالم‌تر حمایت می‌کنند – برخی از آنها داوطلب خواهند شد تا به عنوان نسل بعدی سربازان، ملوانان، تفنگداران دریایی، هوانوردان و نگهبانان کشور ما خدمت کنند.

سه هفته قبل از تصدی ریاست جمهوری، JFK آمادگی جسمانی کشور را اندازه گرفت و آن را ضعیف دید. او اصرار کرد فعال شوید. مشارکت در ورزش جوانان را گسترش دهید، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را به مدرسه ارتقا دهید، به دنبال یک زندگی پرنشاط تشویق کنید. علیرغم پیشرفت در برخی زمینه ها و پسرفت در برخی دیگر، تشخیص و تجویز او پابرجاست. اگر موافقید که عدم فعالیت بدنی همچنان «یک موضوع نگران کننده فوری» است، از طریق افراد فعال، ملت سالم با ما در ارتباط باشید.اس ام.

منابع اضافی

سلب مسئولیت: یافته‌ها و نتیجه‌گیری‌های این وبلاگ متعلق به نویسندگان است و لزوماً بیانگر موضع رسمی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، نیروی هوایی ایالات متحده، وزارت دفاع ایالات متحده، یا دولت ایالات متحده نیست.

نویسندگان:

برایانت وبر، MD، MPH (سرهنگ دوم، USAF، MC)، واحد فعالیت بدنی و سلامت، بخش تغذیه، فعالیت بدنی و چاقی، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها

کیتلین گراف، MSW، MPH، هماهنگ کننده برنامه، شرکت مشاوره مک کینگ/شعبه فعالیت بدنی و سلامت، بخش تغذیه، فعالیت بدنی و چاقی، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها

جفری ویتفیلد، دکترا، MD، واحد فعالیت بدنی و سلامت، بخش تغذیه، فعالیت بدنی و چاقی، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها

فیس بوک: CDC Eat Well فعال باشید

توییتر: @CDC_DNPAO

#افراد فعال