طرز تهیه پیتزا مخلوط خانگی با خمیر آماده و کالباس به روش فست فودی ها


پیتزا مخلوط یکی از انواع پیتزا ها است که مانند سایر پیتزا ها محبوب و پر طرفدار است و با موادی مانند کالباس و سایر مواد تهیه می شود. شما می توانید این پیتزا را برای وعده شام و نهار خود تهیه و از طعم این پیتزای خونگی نهایت لذت را ببرید. یکی از مزیت های پیتزای مخلوط این است که شما می توانید در تهیه آن از مواد دل خواه خود استفاده کنید و اگر ماده ای را دوست نداشتید حذف کنید. امروز در کولاک طرز تهیه پیتزا مخلوط را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

خمیر پیتزا ۴ عدد
سس گوجه فرنگی مقداری
سس مایونز کمی
کالباس یا سوسیس به میزان دلخواه
فلفل دلمه ای ۱ عدد
قارچ ۱۰ عدد
ذرت مکزیکی ۱/۲ پیمانه
پنیر پیتزا ۱ بسته
نمک و فلفل و آویشن به میزان لازم

طرز تهیه پیتزا مخلوط

مرحله اول: آماده کردن مواد لازم

ابتدا خمیر های پیتزا را روی ظرف مخصوص فر یا مایکروفر قرار دهید و روی آن ها سس مایونز و قرمز بمالید. سپس روی آن مقداری پنیر پیتزا اضافه کنید و در ادامه کالباس ها سوسیس های تکه شده را اضافه کنید  و جوری آن را پخش کنید تا تمام قسمت های پیتزا سوسیس داشته باشد.

مرحله دوم: اضافه کردن سایر مواد

فلفل دلمه ای را بشورید و با چاقو خرد کنید و سپس روی پیتزا ها اضافه کنید. قارچ ها را نیز اسلایسی خرد کنید و به روی فلفل دلمه ای ها اضافه کنید سپس ذرت را به همراه مقداری آب روی گاز قرار دهید تا پخته شود و در ادامه آب آن را جدا کرده و دانه های ذرت را به پیتزا اضافه کنید.

مرحله سوم: پخت پیتزا در فر

در این مرحله پنیر پیتزا را اضافه کنید به طوری که تمام روی پیتزا را بپوشاند سپس نمک و سایر ادویه ها را اضافه کنید و پیتزا ها را در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه قرار دهید و ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید تا پیتزای شما پخته شود سپس آن را از فر خارج کنید و به برش های مساوی تقسیم کنید نوش جان.

فوت و فن های طرز تهیه پیتزا مخلوط

  1. در تهیه پیتزای مخلوط می توانید از زیتون سبز یا سیاه اسلایس شده نیز استفاده کنید.
  2. شما می توانید از گوجه ریز خرد شده نیز در تهیه این پیتزای خوشمزه استفاده کنید.
  3. این پیتزا را می توان با انواع سس ها به ویژه سس قرمز یا خردل و سفید میل کنید و لذت ببرید.