5 دلیل برای شروع کاهش وزن


وزنه زدن راهی عالی برای رهایی از استرس ، اضطراب و افسردگی است. ورزش با وزنه های سنگین همچنین می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ساخت ماهیچه های ضروری برای بدن سالم کمک می کند و با افزایش سن استخوان ها با پوکی استخوان خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ به پنج دلیل برای شروع وزنه برداری از امروز می پردازد!

1. وزنه زدن می تواند به عضله سازی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج دلخواه خود را ندیده اید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. در بسیاری از تحقیقات نشان داده شده است که وزنه برداری راهی م effectiveثر برای تقویت عضلات و تقویت قدرت است ، به ویژه زنانی که به نظر می رسد سطح تستوسترون آنها در مقایسه با مردان کمتر است و متوجه می شوند که بدون کار کردن با وزنه های سنگین نمی توانند عضله سازی کنند.

2. وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند.

آیا سکته قلبی کرده اید و نتیجه ای نداشته اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی کالری کمتری می سوزاند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، تحمل وزن ممکن است بهترین گزینه باشد.

3. وزنه زدن به بهبود تراکم استخوان شما کمک می کند و خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد.

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به پوکی استخوان و درد شود. کاهش وزن یک راه عالی برای زنان است تا شانس خود را برای کاهش خطر افزایش دهند ، زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمر خود را قوی نگه دارید یا از آسیب دیدگی قدیمی جلوگیری کنید ، بهترین نوع ورزش باید انجام دهید تمرینات با وزنه است. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– مرگ

– ردیف را خم کنید

-گاز گرفتن

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به شکل مناسب انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است به خودتان صدمه بزنید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک مناسب برای یک تمرین خاص چیست ، قبل از شروع یک مقاله پیدا کنید و یک فیلم تماشا کنید.

4- وزنه زدن راهی عالی برای افزایش قدرت و تعادل است

قرار گرفتن در مکان مناسب هنگام بلند کردن وزنه مهم است. این باید در ناحیه کوچکی در ناحیه کمر شما باشد ، در غیر این صورت خطر آسیب دیدن خود را دارید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس نیمکت و سر و صدا لازم نیست به موشک پایبند باشید. شانه های شما باید کوتاه شوند ، بنابراین همیشه راحت هستند. هرچه قوی تر شوید ، وزن بیشتری افزایش می دهید. مهم است که ورزش خود را تحت فشار قرار ندهید تا بدن شما زمان کافی برای بهبودی داشته باشد.

5. کاهش وزن یک راه عالی برای کاهش استرس ، اضطراب و افسردگی است.

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) کار کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که این کار را نخواهید کرد ، خواهید داشت. این می تواند ناشی از ترشح اندورفین باشد ، که باعث می شود پس از انجام تمرینات سنگین به مدت طولانی احساس شادی و آرامش داشته باشیم.

اگر برای داشتن تناسب اندام به انگیزه و برنامه مشخص نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید