کلاس های تناسب اندام گروهی چگونه کار می کنند؟


ما می دانیم که انجام ورزش منظم برخی از مزایای سلامتی جدی ایجاد می کند برای سلامت جسمی و روانی ما، ولی یافته و نگهداری انگیزه ورزش کردن می تواند چالش برانگیز باشد. را راه حل عبور از این مانع می تواند تمرین گروهی باشد. وجود دارد مزایای قابل توجه به انتخاب کردن کلاس های بدنسازی گروهی بیش از تمرینات انفرادی کلاس های بدنسازی گروهی هر شکلی از ورزش هستند یعنی در محیط گروهی اجرا می شود، رهبری توسط یک مربی واجد شرایط در حالی که این مفهوم به سختی جدید است، گروه تمرینات دارند زمانجذابیت کمتر از آن زمان تناسب اندام مشترک می تواند انگیزه، عملکرد، مسئولیت پذیری و معنای ورزش کردن را دوباره چارچوب بندی کنید. همانطور که کارشناسان F45 بسته را باز می کنند، ادامه دهید چرا تناسب اندام گروهی می تواند کلیدی برای ایجاد یک برنامه تمرینی پایدار.

دسترسی به مربیان آگاه

در زمانی که هزینه های زندگی در بالاترین حد خود قرار دارد¹، بسیاری از ما در حال بررسی عادات خرج کردن خود هستیم. یکی دلیل چرا ورزش گروهی بهتر است برای بسیاری از افراد این است که شما هنوز به مربیان آگاه و واجد شرایط دسترسی دارید قالب که مقرون به صرفه تر است از شخصیتل آموزش. این بدان معنی است که شما هنوز هم می توانید روی سلامتی و تناسب اندام خود سرمایه گذاری کنید با معاونت از مربیان تا شما را در این مسیر راهنمایی کند. F45 کلاس های بدنسازی گروهی توسط اداره می شوند مربیان شخصی معتبر که می تواند با خیال راحت تغییر حرکات برای انطباق شما توانایی ها و نیازهای شخصی بنابراین شما تمرین را دریافت می کنید یعنی برای شما و اهداف شما مناسب است.

می توانید ورزش های مختلفی را امتحان کنیدس با آموزش مناسب

جلسات انفرادی بدنسازی ممکن است گاهی محدود کننده به نظر برسند، به خصوص اگر الهام‌بخشی برای امتحان کردن حرکات جدید ندارید یا برای گسترش روتین ورزشی خود بدون راهنمایی مربی تلاش می‌کنید. کلاس های بدنسازی گروهی می تواند با حرکات مختلفی که شما را به چالش می کشد، به شما کمک کند تا از این یکنواختی خارج شوید و روی قسمت های مختلف بدنتان کار کنید که در غیر این صورت ممکن است در یک جلسه تمرین انفرادی از آنها غافل شوید.

تمرینات F45 45 دقیقه طول می کشد و با تیم جهانی دو و میدانی ما توسعه یافته است و بیش از 5000 حرکت مختلف را شامل می شود تا رژیم تمرینی شما متنوع، سرگرم کننده و چالش برانگیز بماند. عملکردی ما کلاس های بدنسازی گروهی توسط علم پشتیبانی می شوند و توسط فناوری اطلاعات داده می شوند و به شما کمک می کنند توده عضلانی بدون چربی بسازید و سلامت جسمی و روانی خود را بهبود ببخشید.

جلسات تعاملی باعث می شود زمان به سرعت بگذرد

اسگاهی اوقات، تیهدف او بهبود سلامت جسمانی است نیست کافی انگیزه به چوب به آ استوار روال. برای بسیاری از مردم، پایبندی به ورزش منظم مبتنی بر لذت است، و وقتی همسالان و عناصر اجتماعی را به ورزش اضافه می کنیم، یکنواختی تمرینات را به هم می زند²، ساخت ورزش احساس لذت بیشتری می کند. بنابراین، چرا کلاس های تناسب اندام گروهی کار می کنند؟? خب کی شما هستید با داشتن سرگرمی، به نظر می رسد جلسات تمرینی با سرعت بیشتری حرکت می کنند. تیهی می تواند به چیزی تبدیل شود که شما مشتاقانه منتظر آن هستید، نه چیزی شما هستید مجبور به تکمیل تمرینات F45 پویا، سریع، با شدت و انرژی بالا هستند، بنابراین شما در تمام کلاس فعال و درگیر خواهید بود.

تنظیم گروهی عملکرد و مسئولیت پذیری را افزایش می دهد

که در کلاس های بدنسازی گروهی، اغلب می توانید در یک تمرین انفرادی خود را فراتر از شدت معمول خود فشار دهید زیرا در محیطی سرزنده تر با حرکت مشترک غوطه ور هستید و عنصر سالم رقابت دوستانه با سایر اعضا وجود دارد. این رفاقت مثبت و رقابتی یکی از سلاح های مخفی پشت سر است چرا تناسب اندام گروهی می تواند چنین نتایج موفقیت آمیزی داشته باشد. وقتی با افرادی در همان سطح تناسب اندام تمرین می کنید، می تواند ابزاری عالی برای ایجاد انگیزه در یکدیگر برای ادامه مسیر باشد. وقتی با کسی تمرین می‌کنید که از شما تناسب اندام‌تری دارد، می‌تواند شما را وادار کند که خودتان را بیشتر جلو ببرید تا بتوانید پیشرفت کنید.³

رسیدن به نقطه ای که ورزش به عادت تبدیل شود می تواند زمان بر باشد و کلاس های بدنسازی گروهی ارتقاء مسئولیت پذیری بین اعضا، ایجاد جامعه ای که در آن اهداف مشترکی وجود دارد. به عنوان مثال، عبور از حرکات چالش برانگیز و احساس یکپارچگی از دستاوردها هنگام تکمیل یک تمرین.

تناسب اندام گروهی برای افراد درونگرا یا برونگرا مناسب است

احساس تنهایی و انزوا می تواند بر فعالیت بدنی تأثیر منفی بگذارد; در واقع، مطالعات نشان داده است که یکی می تواند دیگری را تشدید کند.4 اسارتباط اجتماعی و احساس اجتماع دو توضیح قابل توجه برای چرا کلاس های تناسب اندام گروهی کار می کند مانند محرک های مثبت برای ورزش مداوم.4 کلاس های بدنسازی گروهی حمایت پرورشی که هم برای درونگراها و هم برای برونگراها مفید استو میزان تعامل شما با سایر اعضای خود کاملاً خودساخته و کم فشار است. اگر شما هستید یک برون گرا، شما محیط پر انرژی را دوست دارم یک F45 تمرینات هوازی تمرین برعکس، اعضای درونگرا بیشتر لذت خواهند برد حرکات آهسته تر و آرام تر ما بهبود تمرینات یا شخصی تمرکز ما مقاومت تمرینات

اگر می خواهید به خودتان فشار بیاورید فراتر از معمول شما کلاس های بدنسازی گروهی، كشف كردن

1 https://www.abc.net.au/news/2023-05-03/record-high-living-costs-businesses-contracting-interest-rates/102296992
2 https://www.betterhealth.vic.gov.au/health/healthyliving/Exercise-with-a-friend

3 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21808077/

4 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8443045/



منبع