برای مبارزه با استرس در این فصل تعطیلات فعال شوید


گروه 4 نفره پیاده روی در هوای سرد

با فکر فصل تعطیلات احساس غرق شدن می کنید؟ تو تنها نیستی. بیماری‌های فصلی، فشارهای کاری پایان سال، تنش‌های احتمالی تعطیلات و چالش‌های هوای سرد می‌توانند در این فصل از سال افزایش پیدا کنند و همگی می‌توانند منجر به پیامدهای منفی سلامت جسمی و روانی شوند. استرس کنترل نشده می تواند به فشار خون بالا و بیماری قلبی و همچنین افزایش اضطراب و افسردگی کمک کند. در واقع، در شاخص تناسب اندام 2022، 30 درصد از ساکنان 100 شهر بزرگ ایالات متحده فشار خون بالا دارند و 39.6 درصد از سلامت روانی ضعیف گزارش کرده اند. افزودن استرس فصلی به آن ترکیب، دستور العمل برنده ای نیست.

یک راه کلیدی (و رایگان) برای کاهش استرس و اضطراب، فعال بودن بدنی است. تحقیقات به ما می گوید که حتی مقدار کمی فعالیت می تواند به کاهش استرس، بهبود خلق و خو، بهبود خواب و حتی تقویت سیستم ایمنی شما کمک کند – چیزی که همه ما می توانیم در این فصل از سال استفاده کنیم! حتی یک پیاده‌روی سریع 30 دقیقه‌ای فوایدی برای سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌کند که می‌تواند تا چند ساعت بعد از آن ادامه داشته باشد. هر دقیقه فعال مهم است و می تواند به سلامتی بهتر کمک کند.

چه چیزی به عنوان فعالیت بدنی به حساب می آید؟ در واقع خیلی! لازم نیست ثابت کنید که قهرمان مرد آهنی هستید و در طول تعطیلات به بیرون بروید. فعالیت‌های با شدت متوسط ​​که به شما امکان می‌دهند در طول فعالیت صحبت کنید، اما آواز نخوانید، مکان ایده‌آلی برای شروع هستند. سگ را پیاده کنید. با شریک زندگی خود برقصید. با بچه های خود بازی شکار کنید. با دوچرخه خود را به فروشگاه بروید. حتی کارهای خانه مانند چیدن برگ‌ها، جاروبرقی و بلند کردن سبدهای لباس‌ها نیز دقایقی از فعالیت را افزایش می‌دهد. به دنبال یک گزینه تمرین ساختاریافته هستید؟ این لیست پخش ویدیویی از تمرینات رایگان از اجلاس بین المللی سلامت و تناسب اندام ACSM را بررسی کنید.

از فعالیت خود بیشتر می خواهید؟ ببرش بیرون فعال بودن در طبیعت باعث کاهش استرس و اضطراب و کاهش فشار خون می شود. در خیابانی پر درخت قدم بزنید، در حیاط خلوت خود فعال باشید یا یک پارک محلی یا فضای سبز پیدا کنید. مطمئن شوید که با طبیعت به آرامی رفتار کنید – در مسیرهای مشخص شده بمانید، زباله های خود را با خود به خانه ببرید و گیاهان و حیوانات را دقیقاً در جایی که می بینید رها کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ارتباط بین فعالیت بدنی و سلامت روان، یا برای منابع بیشتر سلامت روان، صفحه منابع سلامت روان ACSM را بررسی کنید.

متخصصان تناسب اندام

پیش از فصل تعطیلات، در طول و بعد از آن، مشتریان شما احتمالاً با استرس بیشتری دست و پنجه نرم می کنند. این وبلاگ و جزوه را بررسی کنید تا در مورد راه هایی برای حمایت از سلامت روانی و جسمی مشتریان خود بیاموزید.

برای اطلاعات بیشتر و ابزارهای عمیق تر، مجله سلامت و تناسب اندام ACSM را بررسی کنید®مقاله سال 2020، «ترویج فعالیت بدنی برای بهزیستی ذهنی» توسط استفانی کوپر، Ph.D., FACSM, ACSM-EP.

از طرف همه ما در American Fitness Index، برای شما فصل تعطیلات شاد و سلامتی آرزو می کنیم!