طعم سبزیجات پاییزی و سبز بهترین است


پاییز و برخی از بهترین سبزیجات سبز اینجاست!

یافتن محصولات و فصل های محلی اغلب به معنای خرید سبزیجات با بالاترین کیفیت و طعم است. سبزیجات سیاه و سبز برگ با رشد زمستان. به chard ، اسفناج و موارد دیگر فکر کنید. این سبزیجات انرژی دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، کمک به جذب آهن و کمک به هضم غذا است. سبزها همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به کنترل فشار خون شما کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را با رادیکال های آزاد ، مواد ناپایداری که توسط متابولیسم طبیعی تولید می شوند ، ضرب می کنند که می تواند به سلول های سالم آسیب برساند و آنها را بی ضرر کند.

مانند همه سبزیجات فرآوری نشده ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، به عنوان مثال کلسیم تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد در حالی که روزانه 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C را تامین می کند. Chard Swiss تنها 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات پخته ، بخارپز ، سرخ شده یا پخته می شوند. کلم پیچ ، شیرینی روستایی و شیرین را به سوپ ها و خورشت ها می افزاید. اعضای خانواده کاسنی مانند فرنی یا فرسی را می توان به سالاد اضافه کرد. اما مراقب باشید ، سبزی های کاسنی تلخ به نظر می رسند ، بنابراین برای مقابله با آنها به خمیر شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

امسال هنگام نگهداری سیب و کدو تنبل حتماً به سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی خود نگاه کنید و معمولاً به صورت هفتگی از منطقه راحتی معمول خود عبور کنید تا در سلامت کامل بمانید.

در صورتی که سبزیجات برگ دار فنجان چای شما نباشد ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل سبزیجات عالی و سالمی است که نیمی از بشقاب شما را پر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید