بولت پروف در رژیم کتوژنیک؟ بهترین زمان خوردن Bolt Prof کیست؟


پروفسور بولت در رژیم کتوژنیک

بولت پروفسور چیست؟ و فواید رژیم کتوژنیک چیست؟ چرا اصلاً به آن کتو کافی می گویند؟ و چرا اصلاً رژیم کتوژنیک را دنبال می کنید ، به ما بپیوندید و به تمام سوالات خود پاسخ دهید.

Bolt Prof در واقع یک فنجان قهوه ای است که با افزودن روغن هایی مانند کره ، روغن نارگیل و روغن MCT به دست می آید.

برای ماندگاری پیچ ، یک فنجان قهوه دم کرده و 1 تا 2 قاشق غذاخوری کره به آن اضافه کنید. و 1 تا 2 قاشق غذاخوری به آن روغن نارگیل یا روغن MCT اضافه کنید. با مخلوط کن یا کف کن مخلوط کنید.

قهوه ضد گلوله دارای روغن نارگیل گیاهی است - در رژیم کتوژنیک ضد گلوله است

چرا بولت پروف به رژیم کتوژنیک پایبند است؟

ابتدا باید مزایا و معایب قهوه را بدانید.

قهوه فواید زیادی دارد که از حوصله این مقاله فراتر می رود. اما مهمترین مزایای آن این است که در رژیم کتوژنیک نیز بسیار مفید است. تولید کتون بدن را افزایش داده و ذخایر چربی را در اختیار بدن قرار می دهد. این اولین قهوه خوب در رژیم رکتوژنیک است.

دومین فایده قهوه در رژیم کتوژنیک کاهش اشتها و افزایش سطح انرژی در بدن است.

اما علاوه بر مزایای آن ، معایبی نیز دارد که متأسفانه در رژیم کتو بسیار مشکل است. این به این دلیل است که سطح کورتیزول را در بدن افزایش می دهد. مخصوصاً برای افرادی که استرس دارند.

قبل از مطالعه ، مشخص شد که هر 200 میلی گرم کافئین می تواند سطح کورتیزول را تا 30 درصد افزایش دهد.

این که 200 میلی گرم کافئین مربوط به 2 فنجان قهوه است. و افزایش 30 درصدی کورتیزول ممکن است بسیار شدید باشد.

هنگامی که سطح کورتیزول شما افزایش می یابد ، قند خون شما افزایش می یابد و هنگامی که قند خون شما افزایش می یابد ، سطح انسولین شما تحریک می شود.

بسیاری از افرادی که به طور معمول سطح بالایی از استرس دارند. وقتی در ساعت اول قهوه می نوشند ، احساس بسیار خوبی دارند و احساس بسیار خوبی دارند. اما با گذشت زمان ، آنها تمایل به خوردن شیرینی و کربوهیدرات دارند ، که ممکن است به دلیل افزایش سطح کورتیزول باشد.

دانشمندان کتو یک نوشیدنی به نام Bolt Prof برای مشکل کورتیزول در افراد کتو تهیه کرده اند.

چگونه Bolt Proof از افزایش سطح کورتیزول در انسان جلوگیری می کند؟

در واقع ، ماده فعال قهوه (کافئین) محلول در آب و چربی است. وقتی Bolt Prof مصرف می کنید ، بیشتر این کافئین جذب چربی ها می شود. و همانطور که می دانید ، چربی ها به سرعت جذب نمی شوند و جذب چربی تا 8 ساعت طول می کشد.

جذب کافئین در چربی ها جذب کافئین شما را کند می کند. و اگر به طور معمول قهوه می نوشید ، کافئین در عرض 15 تا 30 دقیقه جذب می شود. اما اگر آمدید ، قهوه را به شکل یک کلاه با دوام بنوشید. آهسته تر جذب می شود و حتی ممکن است جذب کافئین را تا 6 ساعت به تأخیر بیندازد. اینکه این مدرک و آنچه در بدن شما به دلیل غذا اتفاق می افتد هم فواید زیادی دارد و هم آسیب قهوه را کاهش می دهد.

چگونه Bolt Prof مزایای قهوه را در بدن شما افزایش می دهد.

هنگامی که یک پیچ می خورید ، احساسات خوبی را هنگام نوشیدن قهوه خواهید داشت ، با افزایش سطح انرژی خود با خوردن ساعت های بیشتر سرماخوردگی ، اشتهای خود را کاهش می دهید.

با کند کردن انتشار کافئین ، قند خون شما دیرتر افزایش می یابد ، بنابراین انسولین کمتری خواهید داشت. و اگر آن را تجربه کرده اید ، هورمون شما چند ساعت پس از خوردن گیره تنظیم می شود. و میل به شیر معمولاً اتفاق نمی افتد.

قهوه ترش است و بدن شما را اسیدی می کند. با این حال ، کلسیم موجود در کره اسیدیته قهوه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. و در این زمینه بسیار پیشرفت خواهد کرد.

علاوه بر این ، CLA و بیوتیک اسید موجود در کره و روغن نارگیل دارای خواص ضدالتهابی هستند و در افرادی که از التهاباتی مانند ورم معده رنج می برند ، قهوه را محدود کرده و سطح التهاب را کاهش می دهند.

Bolt Prof همچنین ویتامین E ، D و کلسیم را افزایش می دهد.

نکات مهم هنگام استفاده از bolt prof در رژیم کتوژنیک

– برای افطار بهتر است از ضد پیچ ​​استفاده کنید. (هنگام گرسنگی نباید گرسنگی بکشید ، زمان افطار فرا رسیده است. و نترسید که روزه به سرعت افطار می شود. اگر درست رفتار کنید و غذاهای مناسب بخورید ، روزه طولانی تر می شود.) آنچه می توانید سریعاً همان شواهد را بخورید وقتی بسیار گرسنه هستید ، اثبات آن را بخورید ، زیرا ساعت ها شما را اذیت نمی کند.

قلب شما هیچ غذای مفید و شیرینی در وعده غذایی بعدی نخواهد داشت.

بهترین زمان غذا خوردن چه زمانی است؟

آن را با صبحانه یا بعد از آن بخورید. به عنوان وعده دوم یا هنگام خواب بسیار اشتباه است. خوردن غذا قبل از خواب به دلیل کافئین زیاد ، کیفیت خواب شما را کاهش می دهد.

بهترین زمان برای خوردن یک وعده غذایی سالم ، اولین وعده غذایی است ، یعنی وقتی صبح از خواب بیدار می شوید و احساس گرسنگی می کنید. و ما زمان خاصی را برای آن تعیین نکرده ایم.

بهترین راه برای سریع گرفتن این است که تعداد کمی وعده غذایی بخورید و غذا بخورید ، زیرا این کار باعث می شود ساعت ها احساس سیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید