6 نکته ورزشی پاییزی که به شما کمک می کند بمانید


از تغییرات فصلی لذت می برید؟ احساس می کنید در یک پتوی نرم ساعت 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد کاملاً از رختخواب خارج شده اید. باور کنید یا نه ، ما همه شب های مراقبت از خود هستیم و فصل ها را کند می کنیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود همچنین به نظر می رسد با کمی حرکت ، روال راحت شما را ستایش می کند ، که نه تنها به شما کمک می کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه می تواند به شما کمک کند احساسات خوبی را در پشت تابستان حفظ کنید. به عنوان ما به فصل جدید حرکت می کنیم.

شصت نکته سالم پاییزی به شما کمک می کند تا با فصل جدید سازگار شوید و به شما کمک می کند تا در ماه های سرد و تاریک سال در مسیر خود قرار بگیرید.

6 نکته تمرین پاییزی که به شما کمک می کند شجاع باشید

شماره 1 کار خود را انجام دهید

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و یخ هنوز روی زمین نمانده است ، زمان مناسبی برای خوردن آن است ورزش در فضای بازبه چه در حال اجرا در اطراف پارک محلی شما ، برخورد با خیابان ها ، یا گذراندن کلاس FitOn در خارج از منزل ، افزودن هوای تازه و هرگونه نور خورشید از تمرینات شما می تواند به تقویت هورمون های شادی در زمانی که خلق و خو می تواند شروع به تغییر کند چه کسی نمی خواهد خوب باشد و احساس خوبی هم داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه های پاییزی می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده بسیار دشوار است. با درخواست از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که شریک آموزشی شما باشد ، برنامه تناسب اندام خود را در پاییز تشویق کنید! این می تواند به شما در پاسخگویی و ادامه راه کمک کند.

این را در نظر ندارید؟ کلاس های تناسب اندام گروهی راهی عالی برای میانجی گری در هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید شما با رفیق بعدی بدنسازی خود ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را برای پیوستن به FitOn و همکاری با استفاده از FitOn Party دعوت کنید!

بسته شماره 3 قبل از خروج

اگر لباس مناسب بپوشید ، در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و یک بهانه دیگر را برای کنار گذاشتن تمرینات خود در آن روز از بین خواهید برد. اطمینان حاصل کنید که لایه های تنفسی دارید که هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر قصد درمان خود را دارید ، این بهانه ای عالی برای اضافه کردن چند لباس زیبا و جدید بدنسازی به کمد لباس پاییزی است!

ارتباط: باید دارای بنیاد سلامتی پاییز باشید

شماره 4 روی پخش فیلم تکلیف مورد علاقه خود کلیک کنید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید کمی باران (چه تاریک و چه سرد) اهداف تناسب اندام پاییزی شما را مختل کند. هنگامی که مدتی در این زمینه هستید ، بارگذاری ویدیوی تمرینی FitOn مورد علاقه شما نعمت نجات شما خواهد بود.

و این که بدانید در حالی که توسط مربی باتجربه تشویق می شوید به موسیقی عالی گوش خواهید داد ، به شما انگیزه می دهد تا به جلسه آموزشی بعدی خود برسید.

شماره 5 از ساعت ناهار خود استفاده کنید

وقتی صبح و عصر تاریک است ، ساعت ناهار خود را حساب کنید! از این زمان عاقلانه و مناسب برای ورزش سریع استفاده کنید. سریع وارد شوید HIIT ورزش ، دویدن در محله یا کلاس تناسب اندام می تواند به شما کمک کند روز شلوغ خود را از بین ببرید ، به شما انرژی دهد و بهره وری خود را افزایش دهید.

شماره 6 ورزش و ذهن

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر هیجان انگیز است. و با برنامه های شلوغ و خشونت در تعطیلات آینده ، این تغییر فصلی می تواند زمان بسیار خوبی برای ورود و خروج باشد.

اضافه كردن ورزش ذهنی به طور منظم می تواند به شما در سالم ماندن ، افزایش انعطاف پذیری ، کاهش درد مفاصل ، بهبود تعادل و ثبات خود را در هرج و مرج بیابید. ایندا ایندی بخش FitOn یوگا در کلاس های مختلف یوگا می توانید این کار را مستقیماً از خانه خود به صورت رایگان انجام دهید!

پاییز امسال تناسب اندام منظم خود را برای شما کار کنید

وقتی تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و درختان شروع به برگ زدن می کنند ، احساس هیجان و تمایل جمعی برای بازبینی برنامه منظم وجود دارد. واقعاً هیچ زمانی برای شروع مجدد تمرینات خود بهتر از یافتن یک برنامه تمرینی پاییزی نیست که شما را در ماه های سرد پرانرژی ، تناسب اندام ، سریع و سالم نگه دارد. اوه ، و تو PSL مطمئنا بعد از یک عرق خوب آنقدر شیرین می شوید!

دیدگاهتان را بنویسید