من به مدت 1 هفته هر روز شکلات خوردم و این اتفاق در اینجا افتاد


سلام ، من دومینیک هستم و هر چیزی هستم. خوب ، شاید نه به طور جدی“اما من عاشق شکلات هستم – در هر تکرار! برخی از غذاهای بسیار مورد علاقه من با کاکائو سرو می شوند ، چه به صورت مایع ، جامد ، غلات کامل یا پخته.

این بدان معناست که من همچنین تمایل دارم از نظر مقدس سالم غذا بخورم – من به طور منظم ورزش می کنم و از بدن و ذهن خود لذت می برم تا از یک شیوه زندگی سالم لذت ببرم. اما وقتی FitOn از من پرسید که آیا می خواهم هر هفته شکلات بخورم ، نه امتحان کنید؟

هدف من: ثابت کردن شکلات می تواند (و باید باشد) بخشی از شیوه زندگی سالم شما باشد و مراقبت از خود روزانه اهداف شما را تضعیف نمی کند. آیا من کار را انجام دادم؟ من پایان را خراب نمی کنم! ادامه مطلب را بخوانید ، دوستداران شکلات.

خواص شگفت انگیز شکلات برای سلامتی

اگر به تأیید گرایش های شکلاتی خود نیاز دارید ، دیگر به دنبال آن نباشید.

برای شروع ، شکلات وجود دارد – مخصوصاً شکلات تلخ شلوغ با منیزیم معدنی معجزه آسا. من سالها با یک متخصص تغذیه ، لیزا ماستل ، RD ، MPH ، کار کردم (در سطح شخصی و حرفه ای) ، که توضیح می دهد که به همین دلیل بسیاری از زنان دست به شکلات بزن به عنوان یک وعده غذایی راحت در دوران قاعدگی: غلظت بالای منیزیم می تواند به تسکین گرفتگی ، رفع تنش و بهبود روحیه کمک کند و همچنین می تواند به خواب کمک کند.

این نیز رایج است (در میان دلایل دیگر) شیر کاکائو به عنوان یک گزینه برای تکمیل نهایی در پایان مسابقات استقامتی مانند نیمه ماراتن. و علاوه بر منیزیم ، شکلات داغ نیز وجود دارد مقدار بالای آهنمنگنز ، مس ، پتاسیم ، فسفر ، روی و سلنیوم. اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد! همچنین منبع عالی آنتی اکسیدان ها است. بنابراین بله ، دوستان … شکلات هست یک فوق العاده ، ممنون که پرسیدید

مطالعه بعد از مطالعه آن را نشان می دهد شکلات همچنین مشخص شده است که به پشتیبانی کمک می کند سلامت قلب آ فشار خونبه

شکلات می تواند به شما بدهد پوست درخشان آ شما را در برابر آفتاب محافظت می کند (!!) آ ترکیبات فعال او می توانست تقویت عملکردهای شناختی آ بهبود سلامت مغزبه آیا کاری هست که شکلات نتواند انجام دهد؟

به خاطر داشته باشید – این تحقیق متمرکز است شکلات تلخ (یعنی کاکائو) بلند کردن بارهای سنگین ؛ شکر اثر معکوس دارد همه این مزایای خوب از این گیاه شگفت انگیز و غنی کاکائو ناشی می شود که هنگام پردازش مواد غذایی بسته بندی شده ارزان ، که متأسفانه روی پیشخوان فروشگاه های مواد غذایی آمریکایی می ریزد ، به راحتی از بین می رود. اینجاست که آموزش سلامت شما مطرح می شود: هنگام خرید شکلات عاقل باشید! اگر می خواهید از مزایای فیزیولوژیکی کاکائو و خواص جادویی آن بهره مند شوید ، درصد بالایی از شکلات تلخ را از تولیدکنندگان با کیفیت حفظ کنید.

من 7 روز مستقیم شکلات خوردم و اینجا اتفاق افتاد

آیا من همیشه به درصد بالای شکلات تلخ سالم اشاره کردم؟ نه اما این در مورد baaaalance است ، دوست! در اینجا پیش نمایش هفته من است.

روز 1: دیگر (برای تولد من!)

این هفته شکلات ، من جشن ترین را شروع کردم: تولد s’mores. من تعدادی دوست داشتم و ما با تکه های شکلاتی کلاسی هرشی در خانه ، تعدادی دیگر تهیه کردیم. آیا انتخاب سالم است؟ از نظر فیزیولوژیکی ، نه … نه واقعا. اما از نظر ذهنی و احساسی کاملاً. این یکی از آن لحظاتی است که غذا وسیله ارتباط ، حافظه و شادی است – ما در لحظه بودیم ، غذاهای سوخته ایجاد می کردیم و از لحظه (و شکلات) لذت می بردیم.

روز دوم: اسموتی کاکائو

به لطف بهترین دوستم که در تناسب اندام وسواس داشت ، اخیراً یک غذای کامل Ka’Chava را پیدا کردم و وسواس زیادی داشتم. این که آیا شما پودر پروتئین کاکائو را انتخاب می کنید ، این شیخ خاص یا خودتان آن را تهیه کنید اسموتی کاکائویی باعث بهبود روحیه می شود، این راهی طراوت (و سالم!) است که شکلات خوشمزه را در برنامه غذایی سالم خود قرار دهید.

روز سوم: شکلات داغ

قبل از خواب ، چند مربع شکلات داغ از تریدر جو به عنوان یک تخت شب کوچک خوردم. طعم شکلات تلخ برای من آنقدر شدید است که نیازی به پرخوری یا خوردن یک تن احساس نمی کنم. من فقط می توانم چند مورد را گاز بگیرم و احساس کنم که سلیقه من کاملاً اشباع شده است. همچنین باعث می شود وقتی یک تکه شیرینی برایم کافی است ، برای یک دسر سنگین و پر کالری دیوانه نشوم.

روز چهارم: شیر شکلاتی

همانطور که گفتم … دلیلی وجود دارد که می توانید شیر شکلات را در بسیاری از خطوط پایان مسابقه پیدا کنید! این یک ترکیبی عالی از کربوهیدراتهای سریع و پروتئین هابه من شخصاً شیر شکلات را بعنوان یک نوشیدنی بعد از تمرین دوست دارم ، بنابراین بعد از تمرین شدید ، از نوشیدنی خود استفاده کردم 44 دقیقه 20/20 HIIT با دانیلبه اگر لاکتوز را تحمل نمی کنید ، این یکی را به شدت توصیه می کنم! سعی کنید شیر شکلات خود را با کاکائو خام و شربت افرا ارگانیک تهیه کنید تا ترکیبی کمتر پردازش شده و بر سلامت متمرکز باشد.

مربوط: آیا واقعاً شیر شکلات نوشیدنی کاملی بعد از تمرین است؟

روز 5: کاسه Açaí با کاکائو و شکلات داغ

یکی از صبحانه های مورد علاقه من کاسه اسموتی است و من * عاشق * açaí هستم. من هرگز در açaí plus شکلات نبوده ام ، بنابراین فکر کردم این یک هفته آزمایش است … و من بسیار هیجان زده هستم. من کمی کاکائو به مخلوط اضافه کردم و کاسه را با تمشک و تکه های شکلات تیره پر کردم ، و این واقعا شبیه دسر صبحانه بود – اما این یک خلق و خوی دیوانه کننده بود.

روز ششم: شکلات داغ سالم

با سردتر و سردتر شدن ، من به دنبال این غذای خوشمزه و FitOn داغ رفتم نوشیدنی کاکائویی فوق العادهبه چیزی در مورد یک نوشیدنی گرم و شیرین در روزهای پاییزی وجود دارد ، می دانید؟ ترکیب شکلات و ادویه ها مرا به یاد شکلات داغ مکزیکی (یکی دیگر از موارد مورد علاقه من) می اندازد ، اما به روشی آسان تر و مغذی تر.

روز 7: براونی

شنبه فینال؟ کوکی های جویدنی ، شکلاتی از فروشگاه محلی مورد علاقه من. براونی شاید غذای مورد علاقه من در تمام دوران باشد (و تنها غذایی که احتمالاً با آن سیر نمی کنم!) ، بنابراین محدود کردن آن به یک تمرین کوچک خوب برای کنترل خود بود.

نتایج: احساس خوشبختی می کنم! هفته بسیار خوبی بود و لذت بردن از تمرکز بر تهیه (یا خرید) یک غذای خوشمزه شکلاتی هر روز. شکلات شیرین و داغ نانوایی فرانسوی یا ترکیبی فوق العاده از کاکائو و کلم پیچ ، شکلات می تواند کمی شانس را برای رژیم غذایی شما به ارمغان بیاورد.

زمینه: بقیه رژیم غذایی من

من فکر می کنم مهم است که اشاره کنم که غذاهای شکلاتی من با بقیه رژیم غذایی من متعادل شده اند. من خودم را محدود نمی کنم و بصورت شهودی غذا می خورم (این بخشی از رژیم غذایی شخصی من است) ، اما من سبزیجات را دوست دارم و غذاهای سالم تری را میل می کنم و از غذاهای شیرین و غنی تر کمتری راضی هستم (البته اگر اینها شیرینی هستند). بنابراین ، به خاطر داشته باشید که این مرور کلی بر غذاهای لذیذ هفتگی من ، منبع بسیار کوچکی از آنچه در هفت روز مصرف کرده ام است. به عنوان مثال ، یکی از غذاها میگو ، مارچوبه ، اسفناج خورشتی و یک قسمت کوچک از ماکارونی موی فرشته (پروتئین ، سبزیجات زیاد ، مقداری کربوهیدرات … دریافت می کنید) بود.

شکلات سالم مورد علاقه من

راه مورد علاقه من؟ همه راهها! با وجودی که آن را می نویسم و ​​درد au chocolat را دقیقاً یک دقیقه پیش به یاد می آورم ، می خواهم مرا به محل فرانسوی ببرم و یک کره رول با شکلات داغ آب شده در وسط تهیه کنم.

این زیبایی شکلات است ، IMO. بسیار متنوع است و می تواند به طرق مختلف در منوی شما گنجانده شود. چه به صورت انفرادی ، با میوه ، مخلوط با سبزیجات ، پخته ، منجمد ، پودر شده … دیدن (و مصرف) معجزه است.

اگر مجبور بودم انتخاب کنم ، باید بگویم که کاسه اسموتی این هفته واقعاً مرا هیجان زده کرد. در مورد روش “سالم” خوردن شکلات ، من خوشحال بودم که چقدر از مخلوط شکلات و اسموتی توت آکای بری خوشم می آید. دوباره انجامش میدم!

بردن

همانطور که اشاره کردم ، این آزمایش شادی زیادی را در زندگی روزمره و روال عادی من به ارمغان آورد. مردم ، شکلات واقعاً روحیه را بالا می برد! وقتی صحبت از وزن ، عملکرد و سایر معیارهای سلامتی می شود – صادقانه بگویم ، من مثل هفت روز قبل خوب هستم. بدون نوسان وزن ، بدون کاهش سرعت ، بدون قند یا افت. جالب است که من چگونه کاملاً طبیعی (و البته سالم!) احساس می کنم.

برای من ، این فقط ثابت می کند که رویکرد متعادل به سلامتی بهترین راه برای حفظ تعادل کامل بدن و ذهن است. من دانشمند نیستم ، اما “نتیجه” این “مطالعه” این خواهد بود: کاکائو = هموستاز.

اگرچه من یک دکترای دکتر نیستم ، اما یک مربی تغذیه * معتبر هستم ، بنابراین این نظر من در مورد این هفته و این آزمایش است: غذاهایی را بیابید که شادی شما را به همراه خواهد داشت و در مورد آنها بیشتر بیاموزید. اضافه کردن توجه به وعده های غذایی خود؛ این عمل ساده آگاهی به خودی خود سالم است (مطالعات حتی نشان می دهد می تواند به کاهش وزن کمک کند اگر منظورتان این هدف است) هیچ کس نباید از شادی محروم شود و هرچه بیشتر بتوانید خوردن یک تجربه شاد و آگاهانه را تمرین کنید ، می توانید عادات سالم و مثبتی را در سایر زمینه های زندگی خود ایجاد کنید.

خوردن غذاهای خوب و تغذیه سالم ایده های متقابل نیستند. اگر این کار را عاقلانه و عمدی انجام دهید ، آنها می توانند دست در دست هم ، هماهنگ زندگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید