سال نو مبارک.


سال نو همیشه با تصمیمات جدید و میل به بهتر شدن خود همراه است. اگر کمی تکان خوردید یا تکان خوردید ، می خواستیم به شما بگوییم ما به شما اعتماد داریم. برای شروع بهبود خود چند عادت کوچک لازم است و شما قبلاً این مراحل را در سال جاری انجام داده اید. با پایان یافتن اولین ماه سال 2021 ، می خواهیم بگوییم چگونه باید برویم! سال جدید را فوراً شروع می کنید.

علامت گلوتن! بیایید گندم صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بودث و در حالی که رژیم غذایی و حتی فرهنگ عامه ما را در طول این سالها تحت کنترل خود درآورده است ، گلوتن همیشه در اطراف است. آنچه در حال ظهور است تأثیر آن بر افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، است. ما می خواستیم در این ماه به طور عمیق به گلوتن بپردازیم تا به شما کمک کند بفهمید این چیست و چگونه با آن مقابله کنید.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام متداول پروتئین های موجود در گندم (گندم ، دوروم ، امر ، سمولینا ، املا ، فارینا ، فارو ، گراهام ، گندم KAMUT® khorasan و einkorn) ، ذرت ، جو و تریتیکال است – تلاقی بین گندم و ذرت. ”* در واقع گلوتن به غذاها کمک می کند تا شکل خود را حفظ کنند. مانند چسب کار می کند (دریافت کنید؟ گلو / گلوتن؟) همه چیز را در کنار هم نگه می دارد. این خبر خوبی برای نان ها است ، اما همیشه برای بدن شما خوب نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن کجا یافت می شود؟

این قسمت جالب است. اگرچه گلوتن در گندم و برخی دیگر از مواد ذکر شده در بالا یافت می شود ، اما می توان آن را در ترکیب با غذاهای دیگر مانند:

  • سوپ
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات حتی سالم ترین جایگزین – بلغور جو دوسر – می تواند یک گلوتن آلوده به یکدیگر باشد که برای مبتلایان به آلرژی مفید است.

چه کسی به گلوتن حساس است؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک در برابر گلوتن واکنش واقعی نشان می دهند. بیماری سلیاک یک واکنش خود ایمنی است که در واقع می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، همه افراد مبتلا به سلیاک واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهند. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خسته.
  • دیفتری و گاز.
  • معده درد
  • تهوع و استفراغ
  • یبوست

همچنین کسانی هستند که ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند اما به بیماری سلیاک مبتلا نیستند. این احتمال وجود دارد که حساسیت به گندم ، جو و غیره علت آن باشد نه خود گلوتن. در صورت مشکوک بودن به حساسیت ، به پزشک خود اطلاع دهید تا بررسی کند.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از مصرف گلوتن خودداری کنم؟

طبق گزارش مجله پزشکی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد.

اما ، شما هاروارد نیستید. همه متفاوت هستند ، ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، بهتر است خودتان بدانید چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر سلیاک هستید و هیچ گونه حساسیتی ندارید اما متوجه شده اید که رژیم غذایی بدون گلوتن فقط احساس بهتری به شما می دهد ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

دایره ماه

از آنجا که سال جدیدی بود ، ما می خواستیم با پیشنهاد بیش از یک شکل متفاوت از ورزش ، از آن خارج شویم. در این ماه ما بر روی چند عادت سالم تمرکز می کنیم که می توانید برای شروع قوی و ادامه دادن به خوبی در طول سال انجام دهید.

عادات سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید خروپف خود را پس از بالا رفتن از پله ها یا بعد از پیاده روی سریع به صندوق پستی و برگشت پنهان کنید؟ این می تواند به دلیل قدرت هوازی در بدن شما اتفاق بیفتد. ثابت شده است که فعالیت قلبی عروقی به افزایش انرژی کمک می کند زیرا اکسیژن بیشتری در سراسر بدن شما ارسال می شود. این همچنین به شما کمک می کند از پله ها ، کوه ها و سایر اهداف سلامتی غلبه کنید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا سایر چرخ دستی ها نیز می تواند به شما کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • روحیه خود را افزایش دهید (آیا تا به حال نام دونده برتر را شنیده اید؟)
  • به آنها کمک کنید بخوابند
  • و بیشتر!

عادات سالم 2: تمرین با وزنه

برای دریافت مزایای شگفت انگیز وزنه های آزاد ، نیازی به تمرین در هیچ Strongman® ندارید. در حقیقت ، وقتی پوست شما بسیار نازک تر است (عضله را ببینید) نسبت به قلب تنها کالری بیشتری می سوزانید. چه بدنبال کاهش این وزن یا افزایش وزن هستید ، تمرین با وزنه بهترین برنامه تناسب اندام شماست. با تعهد تیم ما به حفظ بارهایمان تمیز، می توانید روی آموزش خود تمرکز کنید.

می توانید با وزنه کوچک شروع کنید و وزنه بزنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

عادات سالم 3: کلاس ها

کلاسهای ورزشی بسیار عالی هستند زیرا با سلیقه همه سازگار است. در باشگاه هر اتفاقی بیفتد ، یک کلاس گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که هنگام تمرین انجام می دهید دوست دارید ، به احتمال زیاد به انجام آن ادامه می دهید! و همانطور که ما برای حفظ شما به قوانین سختگیرانه پایبند هستیم صرفه جویی، می توانید از درس های ایمن استفاده کنید.

کلاسهای گروهی نه تنها می توانند به بهبود سلامت شما کمک کنند ، بلکه می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • وزن کم کنید
  • پاسخگو باشید
  • دوست شدن
  • مسافت بیشتری را طی کنید – یا تکرار کنید

از برنامه FC استفاده کنید یا به صورت آنلاین از ما در fitnessconnection.com/classes/ دیدن کنید تا بدانید چه کلاس هایی را می توانید به باشگاه بدنسازی یا در خانه ببرید.

عادات سالم 4: ماشین های ورزشی

ما می دانیم که ارعاب در ماشین های بدنسازی چگونه می تواند باشد. شما نمی خواهید به کسی توهین کنید یا با رفتن به دریا خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین شرم نکنید که از یکی از اعضای تیم تماس فیزیکی بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند. چون ما یک بزرگتر در منطقه ای که بین ماشین ها فاصله اجتماعی قرار دهید ، می توانید تناسب اندام و سالم داشته باشید.

دستگاه های ورزشی علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص ، می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان ورزش خود را محدود کنید
  • مواظبش باش
  • کاهش استرس مفاصل
  • از وزن اضافی بدون آسیب استفاده کنید

عضو قابل رویت

ما هر ماه دوست داریم زنگ خطر را به یکی از اعضای سبک زندگی بدن ارتباط بدهیم که ما را به سمت قوی تر شدن سوق می دهد. اگر برای اولین بار است که به باشگاه می روید ، از Bryce ofredcon_bryceb دیدن کنید تا نمونه های فعال از کارهایی را که برای عضله سازی و استفاده از دستگاه های ما باید انجام دهید ، دریافت کنید.

کپی FC JAN redcon bryceb

این رفیق تناسب اندام یک علاقه مندان پرشور است که همیشه به طرف روشن نگاه می کند و هرگز در روز پیاده روی نمی پرد. او از توصیه های تجاری و لبخند مشترک – همراه با شوخ طبعی خود لذت می برد.

Bryce را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید تا نکات دستگاه را دریافت کنید و تبلیغات خود را نیز به اشتراک بگذارید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیک شدن به سفر تناسب اندام است.

همانطور که دوست خود را به باشگاه می برید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های مهمی است:

  • کارت رایگان 5 روزه را برگردانید
  • رجوع به برنامه کلاس درس شود
  • دسترسی به FC @ Home
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

2021 اینجاست! ما در حال حاضر برای سال جدید در حال فعالیت کامل هستیم و امیدواریم این قطعنامه را تکان دهید. فراموش نکنید که به خود زمان بدهید و بر آنچه واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، بهتر است چند قدم بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. مراکز ما تمیز ، ایمن ، بزرگتر هستند و ما آماده مداخله و ادامه آموزش شما هستیم. بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید