دستورالعمل آبیاری تابستانی


به محض خروج از در ، آنجاست. گرما.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستان می تواند گرم و مرطوب باشد محافظت از بدن در آب در هر فصلی مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان که زیاد عرق نمی کند بنابراین بهترین کار چیست؟ آب ، آب ، آب!

همه ما اهمیت دسترسی به آب را ، چه تابستان باشد و چه نباشد ، به خوبی می دانیم ، اما این اصل خود را تکرار می کند. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما اهمیت دارد.

آبیاری به معنای چیزی فراتر از محل سکونت شماست. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را شامل می شود. از آنجایی که رودخانه مواد مغذی حیاتی را تأمین می کند ، آب به بدن ما مواد مغذی حیاتی را تأمین می کند ، چیزها را در سیستم ما حفظ می کند و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حالا به این فکر کنید که هنگام فعالیت بدنی و عرق کردن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را ادامه دهید و حتی به آن فکر نکنید؟ هوای گرم و مرطوب ما حتی اگر ورزش نمی کنید می تواند باعث کم آبی بدن شما شود. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به آرامی بنوشید. این نوشیدنی ها می توانند طعم بسیار خوبی داشته باشند ، اما مایع از دست رفته را پر نکنید. در واقع ، قند و نمک در برخی نوشیدنی ها مایع را از سلول ها خارج می کند. فقط آب ، آب سبک

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ ما آب معمولی را خسته کننده می دانیم ، اما می توانید لیمو ، آهک ، توت یا خیار را بچشید – طعم جدیدی بدون شیرین کننده یا نگهدارنده.

  2. از یک وعده غذایی با آب فراوان لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه طبیعی برای کمک به هیدراته نگه داشتن بدن است ، میوه ها و سبزیجات مانند خیار ، خربزه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های سالم هستند.
  3. پر کردن مایع هنگام عرق کردن.
    اگر در فضای باز کار می کنید یا ورزش می کنید ، مهم است که قبل از فعالیت نوشیدن را شروع کنید – و قبل و بعد از آن ادامه دهید. حتی اگر در سالن بدنسازی Corpus Christi کنترل شده با آب و هوا تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند بدن شما را از مایعات و الکترولیت ها قبل از اینکه متوجه شوید ، تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

هنگام کار در خارج یا داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی زمانی که در کولر گازی هستید. و این فقط تولید تابستانی نیست ؛ کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که بدن شما مایعات کافی برای عملکرد صحیح نداشته باشد. علائم را بیاموزید تا بتوانید بلافاصله کمک بگیرید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • درد عضلانی
  • تنفس سریع و پی در پی
  • شما ادرار نمی کنید

در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را تامین کنید. اگر واقعی هستند ، لطفاً با 911 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید ، ایمن باشید – و ما شما را در سالن بدنسازی Corpus Christi خواهیم دید!

دیدگاهتان را بنویسید