تسلط بر تاب آوری ذهنی با آموزش F45: طرح اولیه شما برای موفقیت


چالش F45 | مارس 2024

F45er، یکی از معدود تضمین‌های زندگی این است که احتمالاً با موانع و شکست‌هایی روبرو خواهید شد. چه اندازه یک سرعت گیر باشد یا یک بلوک کامل در جاده، استقامت ذهنی شما در هنگام بروز چالش ها مورد آزمایش قرار می گیرد. اینجاست که تاب‌آوری وارد عمل می‌شود – توانایی رد شدن از سختی‌ها، استقامت در مواجهه با مشکلات، و پیشرفت علی‌رغم شانس‌ها. چه در حال تلاش برای یک روابط عمومی بزرگ در یک استودیوی F45 باشید یا به دنبال اهداف سلامتی/شخصی خارج از آن باشید، پرورش انعطاف‌پذیری ذهنی برای دستیابی به موفقیت و رضایت ضروری است.

بنابراین، تاب آوری دقیقا چیست؟ در هسته آن، انعطاف پذیری چیزی بیش از سختی یا سنگ ریزه است. این یک طرز فکر، مجموعه‌ای از مهارت‌ها و نگرش‌ها است که ما را قادر می‌سازد تا در مواجهه با سختی‌ها سازگار، رشد و شکوفا شویم. این در مورد پذیرفتن چیزهای سخت به عنوان فرصت هایی برای رشد، حفظ دیدگاه مثبت، و پشتکار با اراده و شجاعت است.

در F45 Training، اهمیت تاب آوری ذهنی در دستیابی به موفقیت تناسب اندام را درک می کنیم. رویکرد تیمی ما نه تنها بدن شما را به چالش می‌کشد، بلکه یک طرز فکر برنده را نیز پرورش می‌دهد، و شما را به کاوش عمیق و کشف قدرت درونی خود سوق می‌دهد. چه در یک جلسه پلی‌آف F45 محدودیت‌های خود را افزایش دهید و چه در کلاس معمولی خود به یک حرکت جدید دست می‌زنید، انعطاف‌پذیری ذهنی شما را قادر می‌سازد تا بر خستگی خود غلبه کنید، بر شک خود غلبه کنید و بر اهداف خود متمرکز بمانید.

بنابراین، چگونه آن را دریافت می کنید؟

در اینجا چند راه عملی برای ایجاد و تمرین تاب آوری ذهنی آورده شده است:

  • تقویت مثبت: پیشرفت خود را هر چند کوچک جشن بگیرید و موفقیت های گذشته را به خود یادآوری کنید تا اعتماد به نفس و انگیزه خود را افزایش دهید. حتی زمانی که زندگی شما را با توپ های منحنی مواجه می کند، سعی کنید هر جنبه مثبتی را که می توانید از موقعیت انتخاب کنید.
  • اهداف واقع بینانه تعیین کنید: اهداف بزرگتر خود را به نقاط عطف کوچکتر و دست یافتنی تقسیم کنید. با تعیین اهداف واقع بینانه، یک نقشه راه برای موفقیت ایجاد می کنید و در طول مسیر پیشرفت، اعتماد به نفس ایجاد می کنید. درباره تبدیل اهدافتان به عادت بیشتر بدانید اینجا.
  • مکانیسم های مقابله ای: توسعه دهید سالم مکانیسم های مقابله ای برای مدیریت استرس و ناملایمات چه از طریق تمرین‌های ذهن‌آگاهی مانند مدیتیشن، نفس کشیدن، شرکت در کلاس F45 یا جستجوی حمایت از دوستان و عزیزان، استراتژی‌هایی را بیابید که به شما کمک می‌کنند در زمان‌های چالش‌برانگیز احساس زمین‌کردن داشته باشید.

در این هفته، زمانی را برای ارزیابی اهداف فعلی خود اختصاص دهید و مشخص کنید که چه گام های کوچکی می توانید برای رسیدن به اهداف خود بردارید. وقتی می‌بینید که مانعی در راه است (تأخیر در جلسه؟ شاید یک کودک بیمار باید از او مراقبت کنید؟)، یک موفقیت مثبت و یک موفقیت گذشته را یادداشت کنید. تمرین تاب آوری خود را با ما در شبکه های اجتماعی @f45_training به اشتراک بگذارید.

در آموزش F45، تمرینات ما نه تنها برای به چالش کشیدن بدن شما، بلکه برای تقویت ذهن شما طراحی شده اند. با برنامه نویسی و مربیان متخصص پشتیبان ما، شما الهام می گیرید تا عمیق بگردید، موانع را پشت سر بگذارید و پتانسیل کامل خود را – هم در استودیو و هم در زندگی باز کنید. می خواهید بیشتر بدانید؟ از یک استودیوی محلی در نزدیکی خود دیدن کنید و دریابید که آموزش تیمی چگونه زندگی را تغییر می دهد.



منبع