نقش منیزیم در بدن – مرکز تغذیه و تناسب اندام Armoni

نقش منیزیم در بدن - مرکز تغذیه و تناسب اندام Armoni

منیزیم چهارمین ماده معدنی فراوان در بدن است و بیش از 600 واکنش سلولی را شامل می شود ، از تشکیل DNA گرفته تا حمایت ماهیچه ها. سطوح پایین منیزیم با بسیاری از پیامدهای منفی از جمله ضعف ، افسردگی ، فشار خون بالا و بیماری های قلبی همراه است. در اینجا رایج ترین انواع … ادامه

معجون برای caatada | معجون برای رانهای باریک

سلام زیبا

افراد زیادی هستند که به دنبال روش های مختلف برای کاهش وزن هستند. یکی از راه های کاهش وزن استفاده از یک سری نوشیدنی ها و نوشیدنی ها است. در این مقاله به بررسی انواع خاک رس نازک کننده می پردازیم. بهترین دارو برای کاهش: بسیاری از افراد برای کاهش وزن از قرص ها و … ادامه

کانتادا | وزن تضمینی غذای آنلاین | متخصص تغذیه و تغذیه سلامت

رژیم غذایی

غذا غذا در حقیقت ، این به معنی خوردن مقدار مناسب غذا و نوشیدنی است ، برخی از افراد با برنامه غذایی می خواهند وزن خود را کاهش دهند یا سریع رشد کنند و برخی دیگر می خواهند از تغذیه مناسب برای حفظ سلامت بدن و بدن خود استفاده کنند. با وجود این واقعیت که … ادامه

پرخوری عصبی چیست؟

پرخوری عصبی چیست؟

بولیمیا یک اختلال روانی است که در موارد شدید (خوردن غذای زیاد در یک وعده) رخ می دهد. در طول این مازاد فرد هیچ احساسی برای کنترل غذا ندارد و به دنبال راهی برای حذف غذای خورده شده است. مانند:ماتاگ روزه داری استفاده بیش از حد از ملین ها و ادرار ورزش اجباری با این … ادامه

چگونه از پوست خود محافظت کنیم

پوست زیبا

چرم زیبا چگونه از پوست خود محافظت کنیم پوست شما از بدن شما محافظت می کند ، اما این همه ماجرا نیست. این چهره ای است که شما به جهان نشان می دهید. وقتی سالم است ، منبع زیبایی است. انتخاب هایی که هر روز انجام می دهید بر ظاهر پوست شما تأثیر می گذارد. … ادامه

غذای شیر و موز عوارض جانبی شیر و غذای موز

سلام زیبا

با تغییر شیوه زندگی مردم در سراسر جهان و عدم فعالیت افراد و افزایش مصرف غذاهای سریع ، چاقی در جوامع شیوع بیشتری یافته است. این امر باعث شده است که افراد به دنبال روش های مختلف برای کاهش وزن و ایجاد غذاهای مختلف باشند. شیر و موز از جمله رژیم هایی هستند که برای … ادامه

تغذیه موقت – رژیم غذایی بدون چربی

تغذیه زمانی

تغذیه موقت زمان: چگونه هنگام برنامه ریزی وعده غذایی خود وزن کم کنیم سه رکن کاهش وزن و تغذیه سالم وجود دارد: آنچه می خورید (با کیفیت) ، چقدر می خورید (مقدار) و هنگامی که می خورید (زمان). در حالی که دو مورد اول همیشه مورد توجه زیادی قرار گرفته اند ، ما اغلب از … ادامه