تمرینات اجتماعی مزایای شگفت انگیزی را ارائه می دهند


هیچ چیز بیشتر از راه رفتن در در و اینکه مردم به اسم و با لبخند از شما استقبال کنند، روز شما را خوشایند نمی کند. احساس تعلق داشتن، اینکه تحت تعقیب هستید، زمانی که آنجا نیستید دلتنگتان می شود، و اینکه حضورتان اهمیت دارد شما را می سازد و باعث می شود احساس کنید می توانید هر کاری را انجام دهید.

این نوع به نظر خانه می رسد، اینطور نیست؟ خوب، به نوعی اینطور است. این چیزی است که در یک اتفاق می افتد سالن بدنسازی F45– خانه شما دور از خانه

تمرینات F45 در یک محیط گروهی انجام می شود. اگرچه مربیان می توانند تمرینات را مطابق با نیازها و توانایی های شما تطبیق دهند، تمرین به صورت یک جامعه انجام می شود، به این معنی که شما بخشی جدایی ناپذیر از آن جامعه هستید. شما با مربیان و سایر اعضا آشنا می شوید و شروع به ساختن نوع جدیدی از خانواده می کنید.

چه شکلی است که در سالن بدنسازی F45? به نظر می رسد مربیان و اعضای دیگر باشگاه شما را تشویق می کنند. وقتی تمرینات سخت هستند، رفاقت است. وقتی احساس می کنید که نمی توانید یک تکرار بیشتر یا یک پرش بیشتر انجام دهید، تشویق است. وقتی می‌بینید مردم بر چالش‌ها غلبه می‌کنند و می‌دانید که به خاطر جو تیمی این کار را انجام داده‌اند، الهام‌بخش است.

این انجمن F45 استقبال می کند، می پذیرد، و باعث می شود احساس کنید برایتان مهم است. و جدیدترین ما ویدیو F45 به شما نگاهی اجمالی به منحصر به فرد و خاص بودن این انجمن می دهد.

چرا F45 تمرینات گروهی انجام می دهد؟ ما معتقدیم که کار گروهی برای شما بهتر است – از نظر ذهنی و از نظر فیزیکی

اخیرا مقاله دانشگاه ایالتی آیووا توضیح می دهد که چرا تمرینات گروهی بسیار موثرتر از تمرین کردن به تنهایی هستند. طبق این مقاله، «تحقیقات گذشته نشان داده است افرادی که در کلاس ورزشی خود احساس ارتباط بیشتری می‌کنند، در جلسات بیشتری شرکت می‌کنند، به موقع می‌رسند، کمتر احتمال دارد درس را رها کنند، در برابر اختلال مقاوم‌تر هستند و به احتمال زیاد از مزایای ذهنی بیشتری برخوردار هستند. تمرین.” به زبان ساده، تمرینات گروهی انگیزه ماندن و ایجاد عادات خوب را آسان تر می کند.

و تمرکز علمی بی بی سی گزارش‌ها حاکی از آن است که «وقتی افراد در یک کلاس یا محیط ورزشی حس «گروهی» بیشتری دارند، احتمالاً از آن لذت می‌برند و خود را به تلاش بیشتر سوق می‌دهند.»

ما از صمیم قلب به این باور داریم و به همین دلیل است تمرینات F45 در اطراف شما ساخته شده اند. مربیان ما آموزش دیده اند تا تمرینات را برای افراد با سطوح مختلف تناسب اندام در دسترس قرار دهند تا بتوانند با نیازها و توانایی های شما مطابقت داشته باشند. آنها شما را برای رسیدن به اهدافتان سوق می دهند و زمانی که به آنها دست پیدا کردید به شما کمک می کنند تا اهداف جدیدی تعیین کنید.

وقتی وارد یک سالن بدنسازی F45، شما عضوی از خانواده خواهید شد. احساس می کنید که عضوی از خانواده هستید. و می خواهید روز به روز برگردید.

آن احساس جامعه در حال تغییر زندگی است. یعنی F45.

اگر دوست دارید بخشی از انجمن F45، از سایت ما دیدن کنید برای پیدا کردن یک استودیو در نزدیکی شما

نویسنده: سوزان سیانسیو



منبع