اعضای F45 Hurstville احساس تعلق دارند


نوشته سوزان سیانسیو

لحظه ای به چیزهایی که در زندگی می خواهید فکر کنید. به احتمال زیاد، سلامتی، شادی و دوستان/خانواده جزو انتخاب های برتر شما خواهند بود. اگر چنین است، شما تنها نیستید.

را مرکز تحقیقات پیو تایید می کند که اینها برخی از چیزهایی است که مردم در زندگی بیشتر می خواهند. همه ما می خواهیم احساس خوبی داشته باشیم، تعلق داشته باشیم و جایی برای رفتن داشته باشیم که در آن احساس راحتی و پذیرش داشته باشیم.

اگر به زندگی امروز خود نگاه کنید، آیا جایی مانند این را می بینید – جایی که بتوانید نه تنها سلامت جسمی خود را افزایش دهید بلکه سلامت روان خود را نیز تقویت کنید – یا به چنین مکانی نیاز دارید؟

اگر متوجه شدید که پاسخ مثبت می دهید، ما پاسخ آن را داریم! یک سالن بدنسازی F45.

و در جدید ویدیوی کاربردی رها شده، F45 نگاهی اجمالی به زندگی چند تن از اعضا و مربیان خود در هرستویل، استرالیا به ما می دهد.

واقع در نیو ساوت ولز، F45 هرستویل این خانه اعضایی با هر شکل و اندازه، اعضایی با داستان های مختلف زندگی و دو خواهر است که به دلیل F45 به هم نزدیکتر شده اند. اما خانواده بیولوژیکی به کنار، همه اعضا نسبت به یکدیگر احساس خانواده می کنند.

در F45 هرستویل، اعضا نه تنها از تخصص مربیان بهره زیادی می برند، بلکه مربیان نیز از اعضا بهره می برند. ماریا، یکی از مربیان F45، می‌گوید که فکر نمی‌کند اعضا تأثیری که بر مربیان و سلامت روان آنها می‌گذارند را کاملاً درک کنند. او می‌گوید: «آنها به من کمک کردند که خودم را به عنوان یک مربی، به‌عنوان یک فرد، به عنوان عضو تیم بپذیرم. آنها چیزهای بد را پاک کرده اند و چیزهای خوب را وارد کرده اند.»

ال، مربی دیگری در F45 هرستویلمی گوید: «مربیان ما، تیم ما، خانواده من هستند. و از آنجایی که خانواده من هستند، احساس شغل یا کار نمی کنم. این بخشی از وجود من است.»

را انجمن F45 آنقدر در زندگی مربیان و اعضای آن جدایی ناپذیر است که واقعاً بخشی از آنها می شود. سالن بدنسازی نیاز به سلامتی و رفاه و احساس خانواده را برآورده کرده است.

ماهیت تمرینات گروهی برای نزدیک کردن افراد به یکدیگر است. همه اعضای انجمن F45 در حال انجام تمرینات مشابه هستند، اما اگر برخی از تمرینات سخت باشد، هیچ کس نباید احساس ترس کند. مربیان می‌دانند که افراد توانایی‌ها و محدودیت‌های متفاوتی دارند، بنابراین می‌توانند تمرینات را متناسب با هر عضو تطبیق دهند. و آنها این کار را به گونه ای انجام می دهند که هیچ کس احساس طرد شدن یا تحقیر شدن نداشته باشد. اعضا احساس چالش و مراقبت می کنند.

شاید همین روابط معنادار و این سبک تدریس به همین دلیل باشد F45 هرستویل اخیراً برنده جایزه بهترین خدمات تناسب اندام در منطقه سنت جورج شده است. این چیزهای زیادی برای باشگاه و جامعه آن می گوید.

بنابراین اگر به دنبال آن احساس تعلق هستید و اگر می‌خواهید سطح تناسب اندام خود را بهبود ببخشید، به محلی خود نگاه نکنید. سالن بدنسازی F45. همانطور که یکی از اعضا توصیه می کند، “فقط مستقیم وارد آن شوید و متوجه خواهید شد که یک جامعه چگونه است” زیرا F45 “بیش از یک ورزشگاه معمولی است.”

در واقع، F45 یک جامعه است. این یک خانواده است. و این مکانی است که نه تنها به آن تعلق خواهید داشت، بلکه مورد نیاز خواهید بود – و احساس خواهید کرد.

اگر برای این تجربه تغییر دهنده زندگی آماده هستید، بررسی کنید سایت ما برای پیدا کردن یک سالن بدنسازی F45 در نزدیکی شما و یافتن خانواده جدید خود دور از خانه.



منبع