تحول در F45 La Costa


نوشته سوزان سیانسیو

این انجمن قلب آمریکا پیشنهاد می کند با یک دوست خود ورزش کنید یا به یک گروه بپیوندید زیرا “جستجوی افراد همفکر به شما کمک می کند پیشرفت کنید و شما را با انگیزه و مسئول برنامه فعالیت بدنی خود نگه می دارد.”

دقیقا به همین دلیل است سالن های F45 بسیار محبوب شده اند و توسط اعضای خود ارزش زیادی دارند!

شارون یکی از این اعضاست و داستان خود را در قالبی جدید به اشتراک می گذارد ویدیوی کاربردی رها شده در باره F45 ساحل در سن دیگو، کالیفرنیا. در این ویدیوی الهام‌بخش، ما مستقیماً تحولی را که شارون تجربه کرد، مشاهده می‌کنیم و او توضیح می‌دهد که چگونه F45 نه تنها بخشی از او، بلکه بخشی از زندگی روزمره او شده است.

حدود یک سال و نیم پیش، شارون به دنبال مراقبت از سلامت خود به آن باشگاه رفت. او می‌دانست که اضافه وزن دارد و از عواقب بدی که مراقبت از خود را شروع نمی‌کند می‌ترسید.

داستان او داستانی است که احتمالاً برای خیلی ها طنین انداز شده است. شما رژیم غذایی و ورزش را امتحان کرده اید، اما روز به روز در آینه نگاه می کنید یا به امید تغییر روی ترازو می پرید، اما واقعا نمی بینید که تلاش های شما نتیجه داده است. احساس ناامیدی و تنهایی می کنید.

حفظ تمرکز و انگیزه لازم برای ایجاد تغییرات درازمدت در روال تمرینی خود دشوار است – به خصوص اگر آن را به تنهایی انجام دهید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد ترک کردن آن را بسیار آسان می دانند. و بسیاری از مردم در واقع ترک می کنند.

این عدم فعالیت منجر به افزایش چاقی در آمریکا شده است. در واقع، سال گذشته، مقاله ای از فوربس یک هشدار وحشتناکطبق آخرین آمار CDC، 41.9٪ از بزرگسالان ایالات متحده چاق هستند، که نسبت به 30.5٪ در اوایل دهه 2000 افزایش شدیدی داشته است – و سازمان بهداشت جهانی اپیدمی چاقی را یک بحران بهداشت عمومی اعلام کرده است، با افراد چاق در خطر ابتلا به بیماری های متعدد از جمله سرطان، بیماری قلبی و دیابت را افزایش می دهد.

ورزش کردن برای سلامت جسمی و روانی ما حیاتی است، بنابراین اگر به فکر پیوستن به آن بوده اید سالن بدنسازی F45اجازه دهید داستان سلامت و جامعه شارون به شما الهام بخشد.

شارون و دخترش پیوستند F45 ساحل با هم چون شارون می خواست سلامتی خود را بهبود بخشد، وزن خود را کاهش دهد و استقامت خود را افزایش دهد. و وای، او تا به حال! فقط در حدود 14 ماه، او 120 پوند از دست داده است! او احساس بهتری دارد، او در یک چالش با میل به انجام کارهای بیشتر شرکت کرده است و به اهدافی دست می یابد که هرگز فکرش را نمی کرد.

در واقع، مربی جیسون در سالن بدنسازی F45 گفت او یکی از قوی ترین خانم های کلاس است. این ستایش بالایی برای زنی است که یک سال و نیم پیش به سختی می توانست تمرینات را انجام دهد.

انگیزه او از درون سرچشمه می گرفت، اما الهام او – و همچنان می آید – از آن بود انجمن F45. در آنجا، او می‌گوید «مکانی برای همه است» در باشگاه.

شارون نمی تواند به اندازه کافی چیزهای خوب در مورد آن بگوید انجمن F45 و گفته است که وقتی سفرش را شروع کرد، این جامعه از مردمی که او را تشویق کردند، او را امیدوار کردند. حالا تجربه اش را می گوید F45 ساحل به معنای “سلامت و تندرستی و جامعه” است.

چیز مورد علاقه او در مورد F45 این است که توانسته نتایج را ببیند. او کسانی را که روی حصار هستند برای پیوستن تشویق می‌کند تا غوطه‌ور شوند، و او با خوشحالی به ما یادآوری می‌کند که هیچ‌کس هرگز تنها نیست. سالن های بدنسازی F45. تمام جامعه آنجا هستند تا شما را تشویق کنند، زمانی که احساس می کنید نمی توانید جلوتر بروید به شما کمک می کنند و به شما انگیزه می دهند تا به اهدافی که هرگز فکرش را نمی کردید برسید.

او مردم را تشویق می کند که اولین قدم را بردارند و به طور مداوم ظاهر شوند، زیرا وقتی آن را بخشی از برنامه روزانه خود می کنید، اراده نتایج را ببینید – هم از نظر جسمی و هم روحی. شارون اکنون نسبت به سال‌های گذشته احساس بهتری دارد و همه آن را به آن نسبت می‌دهد F45 ساحل و جامعه شگفت انگیز آنجا.

ما می دانیم که سفر تناسب اندام هر کس متفاوت به نظر می رسد، اما نتایج را نیز در اعضای خود روز به روز در خود می بینیم سالن های بدنسازی F45. این تحولات واقعاً زندگی را تغییر می دهد.

همانطور که شارون می‌گوید: “نترسید.” فقط اولین قدم را بردارید و تحول را در خود ببینید. شما می توانید این کار را انجام دهید!

اگر داستان شارون برای شما الهام بخش بوده است، برای یافتن به سایت ما مراجعه کنید یک باشگاه ورزشی F45 در نزدیکی شما!



منبع