بهترین 45 دقیقه روز شما


اگر می توانستم به شما بگویم که می توانید با انجام کاری به مدت 45 دقیقه در روز شروع به تغییر زندگی خود کنید، چه؟ آیا شما مجذوب می شوید؟

تمرینات F45 کلاس های گروهی فقط در 45 دقیقه انجام می شود، بنابراین شما در کمتر از یک ساعت وارد و خارج از باشگاه می شوید.

می دانیم که زندگی پرمشغله ای دارید. ما می دانیم که رسیدن به باشگاه دشوار است. ایجاد تعادل بین تمام کارهایی که هر روز باید انجام دهید، به خصوص در مورد شغل و خانواده، دشوار است. اما ما همچنین می دانیم که شما می خواهید از خود مراقبت کنید. بنابراین ما اینجا هستیم تا این را به شما بگوییم: اشکالی ندارد که کاری برای خود انجام دهید. در واقع، وقتی کاری سالم برای خود انجام می دهید، بهتر هستید.

ما آخرین ویدیو به شما یک نگاه اجمالی به یک می دهد سالن بدنسازی F45 و به شما امکان می دهد ببینید تمرین شما ممکن است چگونه باشد. تنها در 45 دقیقه قدرت و آمادگی قلبی عروقی خود را بهبود می بخشید. متابولیسم خود را افزایش خواهید داد. شما آمادگی کلی عملکردی و عملکرد ورزشی خود را افزایش خواهید داد. و شما یک تن کالری می سوزانید!

هر سالن بدنسازی F45 سه نوع مختلف کلاس را ارائه می دهد: کاردیو، مقاومتی و هیبریدی. و آیا می دانستید که تمرینات روزانه در هر بار تغییر می کند تا شما هرگز خسته نشوید؟ درسته! این تغییرات همچنین به بدن شما بهترین تمرین ممکن را می دهد زیرا همیشه در حال کار با عضلات مختلف هستید.

ما تمرین قلبی از حرکات پلایومتریک مانند اسکات، طناب پرش، بورپی، پرش با جعبه و موارد دیگر استفاده می کند تا قلب شما را به حرکت درآورد.

ما تمرین مقاومتی به شما کمک می کند تا توده عضلانی بسازید. وقتی تو ساخت توده عضلانی، قوی تر می شوید این خبر خوبی برای استخوان های شما نیز است، به خصوص با افزایش سن. استخوان ها شکننده می شوند و راحت تر می شکنند. اما هرچه بیشتر تمرین کنید و عضله بسازید، استخوان های شما محافظت بهتر و قوی تر خواهند بود.

و ما کلاس هیبریدی ترکیبی از کاردیو و مقاومت است، بنابراین شما بهترین های هر دو جهان را برای یک تمرین در سطح جهانی دریافت می کنید.

و همه اینها فقط در 45 دقیقه در روز! این ها را با هم ترکیب کنید و در طول هفته به کلاس های مختلف بیایید، و اندام شما در کمترین زمان به فرم عالی خواهد رسید!

ما با هزاران عضوی که زندگی آنها تغییر کرده است صحبت کرده ایم تمرینات F45. بسیاری از آنها صدمات، بیماری و یا به سادگی از فرم خارج شده اند. اما هنگامی که آنها وارد درب در یک سالن بدنسازی F45، آنها احساس می کنند که در خانه هستند. آنها متوجه می شوند که با آنها مانند خانواده رفتار می شود. این مربیان F45 از آنها استقبال کنید، به آنها نشان دهید که به آنها تعلق دارند، و تمریناتی را که می توانند انجام دهند شروع کنند.

می بینید، مربیان F45 نیز آموزش دیده اند. آنها روال های عالی را برای افراد در همه سطوح می دانند. همانطور که آنها به شما کمک می کنند تا به اهداف خود برسید، آنها به شما فشار خواهند آورد، اما اهداف آنها اهداف شما هستند و آنها می خواهند شما موفق شوید.

آیا این چیزی شبیه چیزی است که در زندگی خود به آن نیاز دارید؟ اگر چنین است، از سایت ما دیدن کنید برای پیدا کردن یک باشگاه ورزشی در نزدیکی شما

نویسنده: سوزان سیانسیو



منبع