چهار روز تا افزایش روشی که شما رژیم لاغری سریع و موثر

رژیم لاغری سریع ایران کوک هر دو رژیم اخیر، در بسیاری از مراکزی که ارائهدهندهٔ برنامههای رژیمی کلاسیک کتوژنیک هستند، عرضه میشود و در برخی مراکز، رژیم اصلی و عمدهٔ ارائهشونده به بهترین با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم را بسازید این سال (در 2023) 1402 نوجوانان مبتلاست. رژیم لوکارب به این خاطر که شامل اغلب گروههای غذایی میشود را بی خطر در نظر میگیرند. کاهش و یا حذف کربوهیدرات ها از رژیم روزانه غذایی می تواند منجر به کمبود انرژی و خستگی و بیحوصلگی دائمی شود.

رژیم کتوژنیک برای دیابتی ها

در طول فاز اول بدن شما چربی ها را به ترکیباتی به نام کتون تبدیل کرده و این ترکیب را به عنوان منبع اصلی انرژی قرار می دهد. بنابراین در اواسط دهه ۹۰ میلادی آگاتستون یک رژیم با کربوهیدرات کمتر، چربی کمتر و پروتئین بالاتری به نام رژیم لاغری سواحل جنوبی را طراحی کرد. از طرف دیگر مصرف چربی به عنوان بخشی از رژیم با پروتئین بالا نرخ متابولیسم را نسبت به رژیم های کم چرب بیشتر افزایش می دهد.

رژیم کتوژنیک از نظر طب سنتی

در پایان مطالعه مشخص گردید گروه رژیم لاغری اتکینز کاهش وزن بیشتری را نسبت به دیگر گروه ها داشتند. یک مطالعه انجام شده به مدت ۵ هفته بر روی ۱۰ خانم چاق دارای اضافه وزن نشان داد خانم هایی که رژیم لاغری پالئو داشتند به طور میانگین ۴.۵ کیلوگرم وزن و ۴.۹ درصد کاهش در چربی کبدی را تجربه کردند.

در سال ۱۳۲۵ نخستین تشکیلات کوهنوردی زنان در باشگاه ورزشی دبیرستان دخترانه نوربخش، به سرپرستی خانم نوکیانی تشکیل شد. حتی اگر امکان بیرونرفتن از خانه را هم ندارید، روی تردمیل داخل خانه یا باشگاه بدوید. اگر میخواهید کاهش وزن سالمی داشته باشید، باید بدانید که لاغر شدن همت و برنامه ریزی صحیح میطلبد.

همچنین در فاز پایانی شما باید هفته ای یک بار فاز حمله را پیاده کنید. دلیل مصرف پروتئین بالا در فاز حمله کاهش چشمگیر اشتها و بالا بردن متابولیسم است. بهترین زمان مصرف قهوه برای کاهش وزن، حدود پانزده دقیقه قبل از صبحانه و ناهار و شام است و باید دقت کنید که در مصرف قهوه سبز زیاده روی نکنید.

رژیم کتوژنیک 28 روزه

مجله زوم لایف در 13 بهمن 1400 سلام، توصیه زیاده اما اینکه برای شما مناسب باشه یا خیر رو نمیشه راحت بیان کرد. با اینکه رژیم دوکان افراطی به نظر می رسد اما باعث لاغری می شود. حال اگر پروتئین جذب نکنید به نظر شما می توانید لاغر شوید ؟

با پیروی از این برنامه تغذیه کاهش وزن ، سریعا لاغر شوید! سعی کنید تمام توصیه ها را دنبال کنید و متوجه شوید می توانید وزن را در مدت زمان کوتاهی بدون در نظر گرفتن نقص های غذایی کاهش دهید. در یک برنامه غذایی برای کاهش وزن خوب حتی غذاهایی مثل فست فود ها و نوشابه ها هم گنجانده میشود اما میزان مصرف آن مشخص و به طور ماهانه یا دو هفتگی تنظیم میگردد.

هرچند توصیه میشود این برنامه غذایی را بیش از یک ماه پشت سر هم دنبال نکنید، انتظار میرود که بعد از پایان رژیم لاغری به روند خوردن غذاهای مناسب و سالم ادامه دهید. تنها کافیست کمتر غذا بخورید و کمتر غذا خوردن هم به معنای بیشتر وقت گذاشتن یا بیشتر هزینه کردن نیست. در برخی از مدل های انعطاف پذیرتر رژیم پالئو شما می توانید لبنیات مانند کره و پنیر هم بخورید.

رژیم دوکان با فاز حمله شروع می شود و در آن شما به طور کامل و نامحدود می توانید از پروتئین بدون چربی استفاده کنید. اگر بیمار دچار پنج حمله سردرد یا بیشتر شود. اگر شما هم دچار اضافه وزن هستید احتمالاً روش های لاغری متعددی را تا الان امتحان کرده اید؛ ورزش منظم، کاهش کالری، استفاده از دستگاههای لاغری و حتی قرص های لاغری.

اگر 4 تا دوست چاق داشته باشید احتمالا 2 برابر بیشتر از افرادی که دوست چاق ندارند در آینده نه چندان دور افزایش وزن را تجربه خواهید کرد. رژیم غذایی کتوژنیک اگرچه اغلب برای کاهش وزن استفاده می شود ولی دارای فواید متعددی برای افرادی که دارای بیماری های قلبی، مغزی، آکنه و صرع هستند می باشد. رژیم هایی که بر پایه مواد خوراکی گیاهی و سبزیجات هستند منجر به کاهش خطر بیماری قلبی، دیابت نوع ۲ و مرگ زودرس می شوند.

رژیم لاغری سریع زیباتن

در یک پژوهش افراد چاق یا دارای اضافه وزن مبتلا به دیابت نوع ۲ که رژیم زون دنبال می کردند کاهش سایز دور کمر، پایین آمدن التهاب مزمن و بهبود کنترل قند خون را تجربه کردند. در این مطالعه انجام شده بزرگسالانی که پیش دیابت بودند به طور میانگین ۵.۲ کیلوگرم وزن و ۵.۱ سانتی متر از دور کمر خود را کم کردند.

رژیم کتوژنیک برای بلغمی ها

مطالعه هایی رژیم اتکینز را با دیگر رژیم مقایسه کردند و نتیجه های به دست آمده نشان داد که برای کاهش وزن بسیار موثر است. یک تحلیل و بررسی انجام شده بر روی ۱۳ مطالعه نشان داد که رژیم کتوژنیک نه تنها باعث کاهش وزن و چربی سوزی بیشتر در بدن میشود بلکه نشانههای التهاب و خطر ابتلا به بیماریها در افراد چاق و دارای اضافه وزن را کاهش میدهد.

به عنوان مثال یک مطالعه انجام شده به مدت ۲ سال بر روی ۶۴ خانم پا به سن گذاشته دارای اضافه وزن انجام شد. یک مطالعه بر روی ۷۰ خانم پا به سن گذاشته چاق انجام شد که در آن از رژیم پالئو یا رژیم استاندارد استفاده می کردند. در یک مطالعه دیگر ۳۳ فرد ۴ رژیم متفاوت را دنبال کردند.

چه ورزشی برای لاغری سریع خوب است

در پایان مطالعه مشخص گردید آنهایی که رژیم لاغری وگان داشتند چیزی حدود ۴ برابر کاهش وزن بیشتری در مقایسه با گروه با رژیم چربی کم تجربه کردند. آن دسته از افرادی که در گروه رژیم گیاه خواری قرار داشتند چیزی بیشتر از دو برابر نسبت به دیگر گروه های رژیمی کاهش وزن را تجربه کردند.

بعد از ۶ ماه گروه افرادی که

رژیم پالئو داشتند به طرز چشمگیری وزن و چربی شکم بیشتری نسبت به گروه رژیم استاندارد کم کرده بود. پژوهش ها نشان می دهند که رژیم کم کربوهیدرات اتکینز نسبت به رژیم های کم چرب باعث لاغری سریع می شود. رژیم زون چگونه عمل می کند؟

چنانچه فرد مبتلا به دیابت، ۵ تا۱۰٪ از وزن خود را کم کند بهطور معناداری قند خون خود را کاهش خواهد داد. بررسیهای بعدی نشان داد که تشنجهای بیماران پس از قطع رژیم غذایی، دوباره بازگشته بودند. این نوع رژیم غذایی، با الهام از آنچه که افراد غارنشین مصرف می کرده اند، طراحی شده است.

همچنین مصرف محدود گوشت های فرآوری شده خطر آلزایمر و مرگ بر اثر سرطان و بیماری قلبی را کاهش می دهد. همچنین توصیه می شود یک جلسه کاردیو را با تمرین های استقامتی ترکیب کنید. با این وجود رژیم لاغری پالئو یک راه سالم برای حذف مواد خوراکی فراوری شده بوده و شما را تشویق می کنند تا انواع گسترده ای از مواد خوراکی گیاهی و حیوانی را دریافت کنید.

رژیم پر پروتئین اشتهای شما را کاهش می دهد و باعث می شود که کمتر احساس گرسنگی داشته باشید و در نتیجه به طور خودکار کمتر کالری دریافت می کنید. به نظر می رسد هر چقدر ظرف غذای شما بزرگ تر باشد ، اشتهای شما بیشتر می شود. بزرگ ترین فایده این رژیم کاهش فاکتورهای بیماری قلبی مانند تری گلیسیرید و کلسترول است.

یک بررسی بزرگ انجام شده بر روی ۲۴ مطالعه نشان داد که رژیم های با پروتئین بالا و چربی پایین منجر به کاهش قابل ملاحظه وزن، چربی و تری گلیسیریدمی شود. بنابراین، مردان تمایل به کاهش وزن سریعتر از زنان دارند که از رژیم غذایی برابر کالری پیروی میکنند.به عنوان مثال، یک مطالعه 8 هفته ای شامل بیش از 2000 شرکت کننده در یک رژیم غذایی 800 کالری نشان داد که مردان 16 درصد بیشتر از زنان وزن کم کردند، با کاهش وزن نسبی 11.8 درصد در مردان و 10.3 درصد در زنان.با این حال، در حالی که مردان تمایل به کاهش وزن سریعتر از زنان داشتند، این مطالعه تفاوتهای مبتنی بر جنسیت در توانایی حفظ کاهش وزن را تجزیه و تحلیل نکرد.

ایا سویا در رژیم کتوژنیک مجاز است؟

در واقع افرادی که از رژیم کتو پیروی میکنند کربوهیدرات دریافتی روزانه آنها کمتر از ۵۰ گرم است. کاهش کالری دریافتی هنگام پیروی از این رژیم ممکن است باعث کمبود آب بدن و سردرد شود. پس باید آبرسانی را به درستی انجام دهید تا بازدهی بدن تان به حداکثر میزان ممکن خود برسد. منیزیوم موجود در گوشت نارگیل به بهبود متابولیسم بدن کمک میکند.

بهترين رژيم براي لاغري سريع

همانطور که در قبلتر هم ذکر کردیم رژیم کتوژنیک علاوه بر کاهش وزن باعث پایین آمدن فشار خون، بهبود کلسترول و التهاب میشود. همچنین رژیم کم کربوهیدرات برای بهبود تری گلیسرید، کلسترول، قند خون، انسولین و فشار خون مفید است. خلاصه : حذف قند و نشاسته ( کربوهیدرات ) از رژیم لاغری سریع و موثر باعث کاهش اشتها ، کاهش سطح انسولین و بهبود روند کاهش وزن بدون احساس گرسنگی می گردد.

علاوه بر این فشار خون، انسولین، قند خون و کلسترول آنها کاهش یافته بود. رژیم پالئو فاکتورهای بیماری قلبی مانند کلسترول، قند خون، تری گلیسیرید و فشار خون را کاهش می دهد. پژوهش های بیشماری نشان داده اند که رژیم های کم کربوهیدرات مانند اتکینز فاکتورهای بسیاری از بیماری ها مانند تری گلیسیرید خون، کلسترول، قند خون، انسولین و فشار خون را کاهش می دهد.

کتوژنیک و ورزش

رژیم کتوژنیک با پایین آوردن سطح انسولین و تغییر سوخت اصلی بدن از قند به کتون عمل میکند. مطالعه های انجام شده تا به امروز نشان می دهند که رژیم لاغری زون برای پایین آوردن وزن و کاهش قند خون، مقاومت انسولین و التهاب موثر است. گزارش های بسیار زیادی حاکی از کاهش وزن در رژیم سواحل جنوبی هستند و همچنین یک مطالعه ۱۲ هفته ای منتشر شده به بررسی اثرات این رژیم پرداخت.

رژیم کتوژنیک برای لاغری چیست رژیم پالئو هم یکی دیگر از پرطرفدارترین رژیم های لاغری پرطرفدار پالئو مواد خوراکی بسیار زیادی از جمله لبنیات، حبوبات و غلات را محدود می کند. کتون ها از اسیدهای چرب تشکیل شده و همچنین دیگر ارگانهای بدن میتواند آن را به عنوان انرژی مصرف کند. به خاطر حذف کامل محصولات حیوانی از رژیم گیاهخواری شما کمبود چندین ماده مغذی مانند ویتامین ب ۱۲، ویتامین دی، ید، آهن، کلسیم، روی و اسیدهای چرب امگا ۳ را تجربه خواهید کرد.

برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن سریع

رژیم وگان به این خاطر که دارای کمبودهایی می باشد بسیار مورد بحث قرار گرفته است زیرا که هیچ گونه محصولات حیوانی را شامل نمی شود. پژوهش های بیشمار انجام شده بر روی افراد چاق و دارای اضافه وزن نشان می دهند که رژیم پر پروتئین و کم کربوهیدرات برای کاهش وزن بسیار موثر هستند. سینه مرغ از گوشت هم پروتئین بیشتری دارد.

رژیم کتوژنیک برای تنبلی تخمدان نی نی سایت

چهار تکه مرغ تا وقتی غذای مناسبی برای یک وعدهی غذایی است که آن را با کره و پنیر آماده نکنید. برنامه رژیم غذایی جنرال موتورز یا رژیم GM یک برنامه غذایی سخت برای کاهش وزن است که شرکت جنرال موتورز با نیت خداپسندانهای، آن را برای حفظ سلامت کارکنان خود ایجاد کرده است.

برنامه رژیم کتوژنیک برای لاغری

همانطور که میگویند هر سکه دو رو دارد، رژیم جنرال موتورز هم یک رژیم لاغری سریع است که معایب خاص خود را به همراه دارد. فرهنگ یا قوانین برخی از کشورها (بیشتر کشورهای اسلامی) محدودیتهایی را برای حضور زنان در بعضی از رشتهها به همراه دارد و نیز میزان مشارکت و علاقه آنان در برخی از رشتههای ورزشی مانند بوکس، کشتی، وزنهبرداری و انواع فوتبال بسیار کمتر از همبازیان مرد خود است.

رژیم کتوژنیک برای زنان شیرده

آقای دکتر آرتور آگاتستون همانند دکتر اتکینز یک متخصص قلب بود که به کاهش وزن پایدار و بدون گرسنگی در بیمارانش علاقه داشت. دکتر آگاتستون به جنبه های به خصوصی از رژیم اتکینز علاقه داشت اما درباره مصرف نامحدود چربی های اشباع شده نگران بود زیرا که معتقد بود باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی خواهد شد.

یک رژیم لاغری سریع و عالی

رژیم دوکان توسط دکتر فرانسوی پیر دوکان در دهه هفتاد میلادی شکل گرفت و دارای چهار مرحله است. یک مطالعه کنترلی انجام شده بر روی ۶۳ فرد دارای اضافه وزن در طی ۶ ماه به مقایسه خروجی ۵ رژیم متفاوت پرداخت. در یک مطالعه انجام شده به مدت ۶ هفته بر روی بزرگسالان دارای اضافه وزن مشخص گردید آنهایی که رژیم زون داشتند وزن و چربی بدنی بیشتری نسبت به گروه با چربی پایین از دست داده بودند.

بررسی اخیر چندین مطالعه نشان می دهد که دلیل این کاهش کالری کتون ها هستند زیرا که به سرکوب اشتها کمک می کنند. برای کاهش 4 کیلو در 10 روز ضروری است که از غذاهای فرآوری شده اجتناب کنید و رژیم غذایی را با فعالیت فیزیکی همراه کرده تا سوخت و سوخت بدنتان افزایش یابد ؛ در این بخش از تناسب اندام نمناک ، می خواهیم مجموعه ای از منوها و توصیه ها را به اشتراک بگذاریم که می تواند به شما کمک کند 4 کیلوگرم را ظرف10 روز کم کنید.

رژیم غذای لاغری سریع

اگرچه مرحله اول رژیم سواحل جنوبی کربوهیدرات پایین و چربی بسیار پایینی دارند اما این رژیم در مرحله دوم و سوم محدودیت کمتری داشته و به شما اجازه می دهد تا مقدار محدودی از مواد خوراکی فرآوری نشده به همراه پروتئین بالا دریافت کنید. در دیگر فازهای این رژیم شما سبزیجات غیر نشاسته ای را به همراه مقدار کمی چربی و کربوهیدرات می توانید بخورید.

این کار در واقع کمک میکند که به درستی و به میزان لازم غذا بخورید که برای کم کردن وزن مورد نیاز است. برای کاهش وزن ۱۰ کیلوگرمی در یک ماه، نیاز به انگیزه و کنترل قوی بر عادات غذایی خود دارید. برای بازگرداندن تمام این پارامترها به سطوح پایه خود در پایان فعالیت بدنی، بدن به مقادیر قابل توجهی اکسیژن نیاز دارد.

این ایده که همه چیز در مورد کالری است به آرامی قدیمی می شود.واقعیت این است که بدن هر فردی متفاوت است و تمام کالری نیز مشابه هم نیستند، آن ها یک راهنمای کلی خوبی هستند. مطالعه های دیگری هم بر روی رژیم اتکینز انجام شده و نتایج مشابه مطالعه قبل را به دست آوردند. اگرچه تحقیقات بسیار زیادی بر روی رژیم دوکان انجام نگرفته است اما مطالعات نشان می دهند که رژیم های مشابه که پروتئین بالا دارند برای کاهش وزن بسیار موثر هستند.

این رژیم برای چربی سوزی در شکم و پهلو و همچنین چربی های مضر احشایی که اطراف اعضای بدن را احاطه کرده تاثیر بسیار زیادی دارند. در رژیم لاغری زون باید مقدار دقیقی از پروتئین٬ چربی و کربوهیدرات برای داشتن کاهش وزن بهینه و سلامتی عمومی بدن مورد استفاده قرار گیرد.

لاغری سریع چگونه

C᠎on᠎tent was g​en​er ated by GSA Cont ent Generator DEMO.

بهترین رژیم های غذایی کاهش وزن سریع

رژیم اتکینز ۴ مرحله دارد که در فاز اول به مدت دو هفته مقدار کربوهیدرات دریافتی تا ۲۰ گرم در روز محدود می شود٬ اما اجازه دارید که به مقدار در نامحدود چربی و پروتئین دریافت کنید. این نتیجه در حالی به دست آمد که حدود ۱۰۰۰ کالری و ۱۰۰ گرم پروتئین در طول روز دریافت کرده بودند. رژیم لاغری سواحل جنوبی یکی دیگر از رژیم های پر طرفدار است که شما را به دریافت پروتئین بالا تشویق می کند.

رژیم لاغری سریع و فوق العاده

یک پژوهش نشان داد افرادی که رژیم پالئو دارند با خوردن پروتئین بیشتر و کربوهیدرات کمتر توانستند به طور خودکار ۳۰۰ تا ۹۰۰ کالری کمتر در روز دریافت کنند. رژیم فستینگ یا روزه متناوب چرخه ای از زمان های غذا خوردن و روزه داری است. به طور گسترده ای بر روی رژیم اتکینز پژوهش صورت گرفته است.

بهترین رژیم کاهش وزن سریع

بروز صرع خود به طرق مختلف صورت میپذیرد. صبح زود و قبل از خوردن غذا یا آب، دقیق ترین زمان برای وزن کردن خود است. شما در شروع روز با خوردن یک عدد موز با طعم شیرین احساس رضایت در بدن خود به وجود میآورید. یکی از نقاط ضعف رژیم زون مصرف محدود برخی کربوهیدرات های سالم مانند موز و سیب زمینی است.

رژیم کتوژنیک و کبد چرب

اما توجه داشته باشید که نباید روزانه بیش از یک عدد موز بخورید ؛ سیب زمینی یا سیب شیرین نخورید،زیرا آنها برای سلامتی شما عالی نیستند. همچنین بهتر است که کربوهیدرات هایی مانند میوه را در صبح یا زمان تمرین بخورید. ۱/۲ پیمانه برنج قهوه ای رو تو بشقاب بکشید و بخورید. حتی سالم ترین مواد غذایی نیز باید در حد اعتدال مصرف شود.با استفاده از بشقاب هاب کوچک تر و لوازم غذا خوری کوچک تر شروع کنید و برای چند ثانیه عقب نروید.به اندازه لیست روی برچسب مواد غذایی پایبند باشید و به چیزی که در مورد آن مطمئن نیستید, نگاه کنید.

بهترین رژیم لاغری سریع

پس حتما توجه داشته باشید که حتی غذاهای سالم و رژیمی هم اندازه و سهم مشخصی دارند و نباید بیش از حد آن ها را مصرف نمود. بعد از 2 هفته وزن آنها همچنان 0.91 کیلوگرم از حد متوسط کمتر بود. پژوهشهای انجام شده نشان دادهاند که با انجام اصولی رژیم کتوژنیک میتوان کاهش وزن نسبتا سریعی تجربه کرد.

تبادل نظر درباره رژیم کتوژنیک

همچنین باید کربوهیدرات های با شاخص گلایسمیک بالا مانند موز، برنج و سیب زمینی را محدود کرد. در رژیم کتو شما باید تمام غلات، نان و برنج را کنار بگذارید و همچنین مصرف میوهها به شدت محدود میشوند. هدف اصلی انجام رژیم پر پروتئین تمرکز بر مصرف چربی به عنوان سوخت به جای کربوهیدرات ها است. بعد از فاز القا شما رفته رفته در فازهای باقی مانده کربوهیدرات های سالم را به رژیم اضافه کرده تا به هدف خود دست پیدا کنید.

رژیم لاغری سریع با سیب زمینی

رژیم های گیاه خواری می توانند سالم یا ناسالم باشند که این مسئله به نوع مواد خوراکی موجود در آن بستگی دارد. این افراد گزارش دادند که به طور میانگین ۴۴% کمتر احساس خستگی می کردند. رژیم پالئو رژیم پارینه سنگی بوده که در آن اجداد ما هزاران سال پیش از شکار به عنوان غذا استفاده می کردند. رژیم پارینه سنگی غلات کامل، حبوبات و لبنیات را حذف می کند که بسیار سالم و مغذی هستند.

همانطور که گفتیم

روشهای زیادی برای کاهش وزن وجود دارد اما همهی آنها سالم نیستند و حتی رژیمهای ناگهانی در حقیقت برای سلامت بلند و کوتاه مدت شما بسیار خطرناک هستند. به عنوان مثال میتوانید در رژیم غذایی خود کربوهیدرات های سالم مانند نان هفت غله، برنج قهوهای، انواع میوهها، سبزیجات و غلات را داشته باشید. فازهای کاهش وزن رژیم دوکان بر پایه مصرف نامحدود مواد غذایی پروتئینی و سبوس جو دو سر بنا شده است.

اما با این حال شما هنوز قادر به مصرف پروتئین بالا و سبزیجات هستید. یک رژیم پر از پروتئین و چربی ممکن است تاثیر بیشتری در کاهش وزن داشته باشد، البته این موضوع هنوز اثبات نشده است. همه این مزایا ممکن است با شرایط و بودجه شما به صورت آفلاین در دسترس نباشند. چراکه رژیم های لاغری متنوعی در دسترس افراد هست اما مهم این است که رژیم لاغری علمی و اصولی انتخاب شود.

رژیم لاغری سریع کودکان

متاسفانه مطالعات با کیفیت کمی درباره رژیم دوکان در دسترس داریم. باسی در حالی که با کیفیت پایین است، به انجام تخمیر که الکل را به اسید استیک تبدیل میکند میانجامد. در حالی که برخی از مربیان ممکن است این را به عنوان بهترین گزینه توصیه نکنند، اما اگر شما در حال تلاش برای کاهش وزن هستید، کافئین انرژی اضافی را به شما میدهد و باعث میشود که شما طولانیتر تمرینکنید و در هر تمرین مقدار کالری بیشتری بسوزانید.

این در حالی است که برخی دیگر احساس میکنند که رگهای خونی نقش اصلی را بر عهده دارند. امروزه بیش از ۷۰ میلیون نفر در ۱۸۸ کشور دنیا، تکواندو را تمرین میکنند که ۴ میلیون نفر از این افراد، کمربند مشکی دارند. به طور قطع نمیتوان تنها یک رژیم را بهترین رژیم لاغری دنیا دانست اما می خواهیم به شما رژیم های استاندارد را معرفی که توسط علم کاملا تایید شدهاند اما برخی از آنها مانند کتوژنیک یا لوکارب شهرت بیشتری دارند.

شاید بتوان گفت دلیل اصلی شهرت رژیم کتو لاغری سریع است. می توان گفت که دلیل لاغری با رژیم وگان محدود شدن کالری دریافتی است. با این حال مطالعات نشان می دهند رژیم های گیاهخواری بر پایه مواد خوراکی کامل منجر به کاهش وزن و پایین آمدن خطر ابتلا به بیماری های قلبی خواهد شد. با این حال در خاطر داشته باشید که اسموتی میتواند به یک بمب کالری تبدیل شود اگر ترکیبات آن مواد خوراکی با کالری بالا باشد.

رژیم کتوژنیک در نی نی سایت

هدف کاهش چربی است که شما در حال انجام آن هستید. یک هدف برای خودتان انتخاب کنید که شما را به چالش بکشد اما قابل دست یافتن باشد و برنامهای بریزید که تا انتهایش پیش بروید. تا جای ممکن آنها را در رژیم لاغری سریع باید حذف کرد. وقتی چای و قهوه می خورید, شکر و شیرین کننده های دیگر را اضافه نکنید.برای کمک به کاهش وزن خود چای ماچا یا چای سبز بنوشید.چای ماچا و چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان هستند و ممکن است به افزایش وزن شما منجر شوند.

رژیم لاغری لاغری سریع

مشارکت خود را در این نوع فعالیت ها افزایش دهید و قدم های خود را تا جایی که ممکن است افزایش دهید. بعد از فاز اول رژیم اتکینز به افراد گفته می شود تا به صورت آهسته ۵ گرم بر روی مقدار کربوهیدرات دریافتی خود اضافه کنند تا سطح کربوهیدرات حیاتی افراد مشخص شود تا بتوانند وزن کاسته شده را حفظ کنند.

۲۲ گرم گوشت گاو ریزریزشده (چرخکرده)، ۱۰ گرم پنیر آمریکایی، ۲۶ گرم کَره، ۳۸ گرم خامه، ۱۰ گرم کاهو و ۱۱ گرم لوبیا سبز. گلیسرول میتواند به عنوان یک مند یبوست وقتی که وارد رکتوم در شیاف یا شکل دوز پایینتر ۲ تا ۱۰ میلی لیتر استفاده شود. محققان لهستانی رژیم لاغری دوکان را بر روی ۵۱ خانوم به مدت ۸ تا ۱۰ هفته مورد بررسی قرار دادند.

در رژیم کم کربوهیدرات می توان از ۲۰ تا ۱۵۰ گرم کربوهیدرات استفاده کرد. غلات صبحانه و معمولاً ۱۵ تا ۳۵ گرم کربوهیدرات دارند. فاز اول القا نام دارد که شما به مدت ۲ هفته کمتر از ۲۰ گرم کربوهیدرات می خورید. شمارش کالری ها: غذایی که می خورید وزن و ثبت کنید.