با نیکول میسون – تناسب اندام پزشکی آشنا شوید


به نیکول میسون، مدیر تناسب اندام در ProMedica ForeverFit در تولدو، OH (یک مرکز دارای گواهی وزارت امور خارجه) سلام کنید. نیکول در 5 سال گذشته با ProMedica ForeverFit بوده است. او دارای مدرک لیسانس در ارتقاء سلامت و آموزش (ورزش و تناسب اندام) است و مربی شخصی دارای گواهینامه ACSM (CPT)، ورزش سطح 1 متخصص پزشکی و گواهینامه تخصصی فعالیت بدنی و سلامت عمومی (PAPHS) است.

اخیراً با نیکول صحبت کردیم و این چیزی است که او باید بگوید…

از چه چیزی در کارتان بیشتر لذت می برید؟
من از همکاری با تیم خود، پزشکان و پزشکان در سایر بخش‌های بیمارستان و جامعه برای توسعه برنامه‌های ورزشی بالینی که انتخاب‌های سبک زندگی سالم را با استفاده از تغذیه، برنامه‌ریزی مدیریت بیماری‌های مزمن، و آموزش سلامت و تندرستی ترویج می‌کنند، لذت می‌برم.

ابتکار مورد علاقه شما در ForeverFit چه بوده است؟
موفقیت های زیادی در ForeverFit به دست آمده است، اما جدیدترین آنها ادغام برنامه بنیادهای تناسب اندام ما در بقای سرطان است. این برنامه برای کمک به افرادی که به تازگی تشخیص داده شده اند، در حال حاضر تحت درمان سرطان هستند یا آنها را کامل کرده اند، طراحی شده است تا مزایای ورزش را تحت نظارت متخصص ورزش بالینی ما بیاموزند و تجربه کنند. این برنامه یک محیط ورزشی امن را برای شرکت کنندگان فراهم می کند که در آن می توانند تمرینات سفارشی خود را که توسط یکی از متخصصان ورزش بالینی ما طراحی شده است، انجام دهند. آنها همچنین آموزش هفتگی در مورد موضوعات مختلف سلامت و تندرستی و دو جلسه تغذیه را با متخصص تغذیه انکولوژی ما دریافت می کنند.

برنامه بنیادهای تناسب اندام از طریق کمک هزینه ای که توسط موسسه سرطان ProMedica دریافت می شود، تامین می شود. این به ما امکان می دهد کلاس را به صورت رایگان به همه شرکت کنندگان ارائه دهیم و در نتیجه فقط در 3 ماه 69 ارجاع به برنامه داشتیم. گروه اول از شرکت کنندگان به تازگی برنامه 8 هفته ای را تکمیل می کنند اما در حال حاضر شاهد افزایش 25 درصدی در قدرت و استقامت عضلانی، افزایش 34 درصدی در انعطاف پذیری و افزایش 5 درصدی در VO2 max هستیم.

هدف ما این است که کمک های مالی را در همه برنامه های بالینی خود بگنجانیم تا از متغیر بودن هزینه برای یادگیری نحوه ورزش ایمن تحت نظارت یک فیزیولوژیست ورزش آموزش دیده و تحصیل کرده جلوگیری کنیم.

چه توصیه ای به کسانی که تازه وارد این رشته تناسب اندام پزشکی می شوند می کنید؟
با ارتباطات و داده هایی که ارسال می کنید و به منابع ارجاع خود ارائه می کنید، سازگار و حرفه ای باشید. نتایج پس از برنامه و همچنین بازخورد مثبت از بیماران، ارزش و کیفیت برنامه‌ها و خدمات ارائه شده توسط یک مرکز پزشکی معتبر را نشان می‌دهد. این می تواند منجر به ارجاع بیشتر و همکاری با بخش های دیگر شود.

همچنین، برای ارتباط با متخصصان در زمینه های دیگر مانند متخصصان تغذیه و فیزیوتراپ وقت بگذارید. این به شما این امکان را می‌دهد که با ارجاع آنها به متخصصانی که راه‌هایی خارج از محدوده فعالیت شما دارند، به مشتریان خود کمک کنید، و همچنین مشتریان خود را به شما بازگردانند.

تسهیلات شما با دریافت گواهینامه توسط انجمن تناسب اندام پزشکی چه چیزی به دست آورد؟
به عنوان یک مرکز تناسب اندام مستقر در بیمارستان، گواهینامه مرکز تناسب اندام پزشکی سطح بیشتری از اعتبار و احترام را به برنامه ها و خدمات بالینی ورزش ما ارائه می دهد. پزشکان ForeverFit را به عنوان ابزار سلامتی دیگری برای کمک به مشتریان خود در مدیریت و کاهش علائم بیماری مزمن می دانند. آنها می دانند که برنامه های ما ایمن هستند زیرا توسط هیئت مشاوره پزشکی ما بررسی شده و توسط یک متخصص ورزش دارای مدرک و معتبر تسهیل می شود. به دلیل گواهی تناسب اندام پزشکی ما، سیستم بیمارستان و پزشکان ارجاع دهنده ما اکنون ما را به عنوان بخشی از تداوم مراقبت می شناسند.

دوست دارید خارج از محل کار چه کاری انجام دهید؟
از ماجراجویی در مکان های جدید لذت می برم. من و شوهرم RV و سگمان گریس را بسته بندی می کنیم و هر تابستان یک سایت جدید را کشف می کنیم. ما به تراورس سیتی، میشیگان، کنتاکی، ایندیانا و بسیاری از مکان‌های ایالت اوهایو سفر کرده‌ایم. مطمئن نیستم ماجراجویی امسال چه خواهد بود، اما هیجان زده هستم.

از شما، نیکول، برای به اشتراک گذاشتن سفر خود با ما و تشکر از شما برای تمام کارهایی که برای کسانی که با سرطان مبارزه می کنند، انجام می دهید!



منبع