با انگیزه بمانید و به اهداف بزرگ برسید: هنر جشن گرفتن پیروزی های کوچک


چالش F45 | فوریه 2024

همه ما آن روزها را داشته‌ایم که رفتن به باشگاه یا پایبندی به برنامه غذایی‌مان مانند یک نبرد سخت است، درست است؟ این کاملا طبیعی است که به تکه های خشن برخورد کنید و احساس کنید که حوله را پرتاب کنید. اما حدس بزنید چی؟ برنده های کوچک شما برای نجات روز اینجا هستند!

بنابراین، چرا این دستاوردهای خرد تا این حد بزرگ هستند؟ نکته اینجاست: دستیابی به اهداف بزرگتر تناسب اندام ما گاهی اوقات می تواند مانند یک ابدیت به نظر برسد. اما وقتی آن اهداف بزرگ را به قطعات کوچکتر و قابل کنترل تر تقسیم می کنیم، ناگهان آنقدرها دلهره آور به نظر نمی رسند. هر برد کوچک پله ای به سوی موفقیت نهایی ما می شود.

اما در واقع چه چیزی به عنوان یک “برد کوچک” به حساب می آید؟ همه چیز در مورد دیدگاه است! شاید رکورد شخصی جدیدی را در اسکات خود ثبت کنید، ناهار خود را برای یک هفته بسته بندی کنید، یا به سادگی در روزی که ترجیح می دهید برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید، به باشگاه بروید. اینها همه پیروزی هایی هستند که ارزش جشن گرفتن را دارند!

حالا بیایید در مورد بخش سرگرم کننده صحبت کنیم: جشن گرفتن! لازم نیست چیز ولخرجی باشد. خودتان را با یک حمام نمک اپسوم ریکاوری پذیرایی کنید، غذای مورد علاقه‌تان را درست کنید (نکته حرفه‌ای: از کتابخانه دستور غذا در برنامه آموزشی F45 استفاده کنید و بعداً از ما تشکر کنید)، یا به سادگی به خودتان یک غذای عالی در آینه بدهید. نکته کلیدی این است که پیشرفت خود را بپذیرید و به خودتان ضربه بزنید.

بخش جادویی اینجاست: جشن گرفتن آن بردهای کوچک فقط مربوط به شادی لحظه ای نیست (اگرچه این نیز بسیار عالی است). این در مورد راه اندازی یک واکنش زنجیره ای مثبت و انگیزه است. وقتی پیشرفت خود را تشخیص می دهیم و آن را جشن می گیریم، به ما کمک می کند که به پیشروی ادامه دهیم. مثل این است که به خودمان کمی تشویق کنیم تا به شکست دادن آن اهداف ادامه دهیم!

و رشدی که از این چرخه انگیزه و پاداش حاصل می شود را فراموش نکنیم. همانطور که ما به جشن گرفتن بردهای کوچک خود ادامه می دهیم، شروع به ایجاد حرکت می کنیم. ما به توانایی‌های خود مطمئن‌تر می‌شویم، در مواجهه با چالش‌ها انعطاف‌پذیرتر می‌شویم و مصمم‌تر می‌شویم تا به تلاش برای عظمت ادامه دهیم.

بنابراین، دفعه بعد که احساس کردید گیر کرده اید یا وسوسه می شوید که دستمال را کنار بگذارید، قدرت جشن گرفتن آن بردهای کوچک را به خاطر بسپارید. آنها ممکن است در لحظه بی اهمیت به نظر برسند، اما به یاد داشته باشید که مراحل افزایشی چه تاثیری می توانند داشته باشند.

این هفته خود را به چالش بکشید تا یک برد کوچک در روز را در یک مجله، در رسانه های اجتماعی یا با یک دوست ثبت کنید. در پایان، مجموعه بردهای کوچک خود را با ما به اشتراک بگذارید @f45_training و به ما اطلاع دهید که دارید جشن می گیرید!

به دنبال تقویت ذهنیت خود برای موفقیت هستید؟ چالش F45 زمین تمرینی عالی برای توسعه همه جنبه‌های سلامت کل‌نگر شما – از جمله یک ذهنیت قوی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به استودیوی محلی خود مراجعه کنید.



منبع