آیا عادت هایی می سازید که ماندگار باشند؟


فوریه 2024 | اشلی کید، RD، LDN

هی چالشگران! در حال حاضر شما می دانید معامله …. اهداف غیر واقعی و “قوانین” سلامت بیش از حد محدود کننده هستند خارج و ایجاد عادت متعادل + فردی است که در. اما چگونه عادت هایی را ایجاد کنیم که بمانند؟ من کد تقلب را برای شما دارم!

عادات خود را برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی زمانی که واقعاً عادت های خود را تمرین می کنید، برای حمایت از اهدافتان بسیار مفید است. به عنوان مثال، بگویید هدف دارید که به طور مداوم تمرین کنید. برای تبدیل آن هدف به عادت باید موارد زیر را مشخص کنیم:

  • کی میخوای تمرین کنی؟
    • در واقع چه زمانی برای زندگی شما بهتر عمل می کند؟ صبح؟ وقت ناهار؟ عصر؟
      • بیشتر بخوانید: صبح چه ساعتی؟ اولین چیزی که از خواب بیدار می شوید؟ بعد از صبحانه؟

بیایید بگوییم ساعات صبح بهترین زمان است، اما برای جلوگیری از چرت زدن و بیرون آمدن از زیر پتوی دنج خود به کمک کمی نیاز دارید. خودتان را برای موفقیت آماده کنید.

می تونی امتحان کنی:

  • تلفن خود را در طرف دیگر اتاق / داخل حمام شارژ کنید تا زمانی که زنگ ساعت شما به صدا در می آید مجبور شوید به طور فیزیکی از رختخواب خارج شوید.
  • آب را کنار تخت خود نگه دارید و وقتی زنگ ساعت به صدا درآمد، چند جرعه بنوشید تا بیدار شوید
  • تناسب اندام خود را از شب قبل انتخاب کرده و تنظیم کنید. با انجام این کار، نمی ترسید از رختخواب بلند شوید و لباس های خود را زیر و رو کنید و سعی کنید ست کامل را پیدا کنید، این لباس برای شما آماده است.

از کوچک شروع کنید

خیلی از مواقع می‌توانیم گرفتار طرز فکر «همه یا هیچ» شویم و بخواهیم سرعت 0 تا 100 مایل در ساعت را طی کنیم! اما رفتن از ورزش نکردن به تمرین شش روز در هفته ممکن است منجر به فرسودگی شغلی شود. ممکن است برای چند هفته آن را بکشید، اما سپس به دیوار برخورد کنید. درعوض، ارزیابی کنید که چه روزهایی برای برنامه شما بهترین کار را دارد و از آنجا شروع کنید – شاید 3 تا 4 تمرین در هفته و پیاده روی آرام بیرون در خانه با خانواده یا حیوانات خانگی تان باشد.

روی هم چیدن عادت

انباشتن عادت چیست؟

انباشتن عادت روشی هوشمندانه برای وارد کردن عادات جدید به روال خود با پیوند دادن آنها به عادت های موجود است. به آن مانند ایجاد یک واکنش زنجیره ای از انتخاب های خوب فکر کنید. عادتی را که قبلاً به طور مرتب انجام می‌دهید، مانند مسواک زدن دندان‌هایتان شناسایی می‌کنید، و سپس یک عادت جدید مانند نخ دندان کشیدن را روی هم قرار می‌دهید. با استفاده از نشانه موجود (مسواک زدن)، به احتمال زیاد رفتار جدید (نخ دندان کشیدن) را با حداقل تلاش به یاد می آورید و کامل می کنید. این روش از تمایل طبیعی مغز برای ایجاد ارتباطات استفاده می‌کند و باعث می‌شود عادت‌های جدید را راحت‌تر حفظ کنید و تغییرات مثبتی در زندگی‌تان ایجاد کند.

  • مثال: بگویید هدف دارید که در طول روز بیشتر حرکت کنید. در بیشتر روزها، حدود ساعت 3:15 بعد از ظهر، 15 دقیقه از محل کار/کامپیوتر خود استراحت ذهنی می کنید. وقتی استراحت خود را شروع می کنید، این می تواند نشانه شما برای بیرون رفتن و 5-15 دقیقه پیاده روی باشد. برای تشویق بیشتر این عادت جدید، پیاده روی خود را با کتاب صوتی یا پادکست مورد علاقه خود همراه کنید.

شما این تیم را دارید! همیشه می‌توانید برای آموزش تغذیه، سلامتی، و بازیابی، به علاوه ما، به برنامه آموزشی F45 مراجعه کنید کتابخانه دستور پخت برای دستور غذا و دستور غذا

آیا وعده های غذایی خود را برای باقیمانده چالش سفارش داده اید؟ منطقه خود را در اینجا برای تامین کنندگان اینجا بررسی کنید.



منبع