استودیو اسپات لایت: میا و کریگ جکل


معرفی POWER COUPLE پشت F45 Fruit Cove، Mia و Craig Jeckel.

میا از برانزویک، جورجیا، یک بازیکن فوتبال دانشگاهی و دونده صحرایی در دانشگاه کارولینای جنوبی در اسپارتانبورگ، کارولینای جنوبی بود. او دارای مدرک لیسانس در تناسب اندام شرکتی، مدرک کارشناسی ارشد در علم ورزش و ارتقای سلامت، مدرک دکتری حقوقی، و یک وکیل دارای مجوز در ایالت فلوریدا است. علاوه بر این، او پانزده سال است که یک مربی شخصی معتبر نیز بوده است! کریگ که یک مربی شخصی معتبر نیز هست، اهل استرانگسویل، اوهایو است. او دارای مدرک مهندسی شیمی از دانشگاه کارولینای جنوبی است و در حال حاضر مدیر مهندس شیمی در یک کارخانه تولید طعم و عطر است.

هنگامی که F45 در مقابل خانه خود باز شد، به عنوان عضو شروع کردند، آنها عاشق تمرینات شدند و می دانستند که F45 چیز خاصی است. کریگ همیشه دوست داشت یک کارآفرین باشد و در آن زمان، میا وکیل دادگستری ایالتی بود که ساعت های طولانی با دستمزد کمی کار می کرد. با پیشینه میا و روحیه کارآفرینی کریگ، F45 کاملاً مناسب به نظر می رسید.

آنها درهای F45 Training Fruit Cove را در ژوئیه 2020 در بحبوحه همه گیری جهانی باز کردند، اما مصمم بودند علیرغم نیروهای خارجی که با آن روبرو بودند، عظمت ایجاد کنند. F45 Fruit Cove از همان ابتدا یک تجارت خانوادگی بود و آنها قویاً معتقدند که این چیزی است که باعث موفقیت آنها شده است.

آنها کمپین بازاریابی پیش فروش خود را در 16 مارس 2020 راه اندازی کردند – روزی که کشور تعطیل شد. میا به جای اینکه آن را منفی نگاه کند، آن را فرصتی برای برقراری ارتباط دید، زیرا می دانست که همه در خانه هستند و در دسترس هستند تا به تلفن خود پاسخ دهند. میا به تنهایی تمام مراحل پیش فروش را خودش مدیریت می کرد، هر تماسی برقرار می کرد، به هر پیامک پاسخ می داد و هر پیش فروش را می بندد. این لحن را برای شخصیت استودیو تعیین کرد.

رویکرد عملی میا و کریگ پس از پیش فروش متوقف نشد. در چند ماه اول، میا یا کریگ (یا هر دو!) برای هر جلسه تمرینی در استودیو بودند. آن‌ها همچنان الگوی خود را رهبری می‌کنند و ترجیح داده‌اند به مردم بر سود تأکید کنند. هنگامی که استودیو سومین سالگرد خود را در جولای به پایان رساند، هنوز 4 مربی از 6 مربی اصلی را در کارمندان خود داشتند (6 از 8 مربی اگر میا و کریگ را در نظر بگیرید!) که گواهی بر این است که آنها چقدر برای کارکنان فوق العاده خود ارزش قائل هستند.

سه سال بعد و با عضویت بیش از 300 عضو، آنها هنوز نام هر عضو و داستان منحصر به فرد خود را می دانند. آنها با قرار دادن فوری اولین بارها در ترکیب، تقویت ارتباطات بین اعضا را در اولویت قرار می دهند. اغلب اعضای فعلی آنها ناخواسته کارهای سنگین را در فرآیند فروش انجام می دهند! اعضا آزمایش‌کنندگان را تشویق می‌کنند تا برای کلاس بعدی خود رزرو کنند، دوباره با آنها همکاری کنند و همه مزایایی را که به عنوان عضو تجربه کرده‌اند به اشتراک بگذارند. اعضای آن‌ها محصول را بهتر از چیزی که می‌توانستند به فروش برسانند، می‌فروشند، که باعث ایجاد یک اثر گلوله برفی می‌شود و باعث شده است که جامعه آنها در رتبه دوم قرار بگیرد.

آنها معتقدند برنامه نویسی F45 بسیار محبوب است زیرا اعضا می توانند در کنار افرادی که توانایی های ورزشی یا محدودیت های فیزیکی به طور چشمگیری متفاوتی دارند تمرین کنند، اما همه با انجام یک تمرین عالی ترک می کنند! تاکید کردند، «برای اعضای جدید، همه با هم کار می‌کنند، بنابراین هرگز احساس نمی‌کنید که عقب مانده‌اید. فرقی نمی کند که در 40 ثانیه 5 برپی انجام دهید یا 25 برپی، مهم این است که به خودتان فشار بیاورید. برای ورزشکاران پیشرفته تر، نمی توانید برای F45 خیلی مناسب شوید. هر چه تندرست تر باشید، سخت تر فشار می آورید و بیشتر به دست می آورید. F45 هرگز آسان‌تر نمی‌شود، اعضا فقط متناسب‌تر می‌شوند و سخت‌تر فشار می‌آورند. ما هرگز یک تمرین را دو بار در F45 انجام نمی دهیم، تا شما خسته نشوید. و F45 همچنان به یافتن راه‌های جدید برای نوآوری ادامه می‌دهد که به ما این امکان را می‌دهد تا سه سال و نیم بعد تعداد قابل توجهی از اعضای موسس را حفظ کنیم.»

بزرگترین شگفتی از زمان شروع سفر مالکیت آنها چه بوده است؟ حوله. همه. . حوله.

تمرین مورد علاقه میا 3-پیت است. او ذاتاً رقابتی است و دوست دارد هدف داشته باشد و خودش را به حد مجاز برساند. این همچنین یک تمرین تیم سازی سرگرم کننده برای مربیان است که می توانند با هم انجام دهند. تمرین مورد علاقه کریگ هالیوود است زیرا ترکیبی سریع از کاردیو، مقاومت، چابکی و هسته است! و دی جی تونی همیشه بیت ها را می آورد!

چه چیزی میا و کریگ را برای بیدار شدن هر روز صبح هیجان زده می کند؟ سه سال و نیم بعد، و حداقل یکی از آنها هنوز در هر جلسه 5 صبح است! چه آنها در حال مربیگری باشند و چه در کنار اعضا تمرین کنند، اعضای آنها الهام بخش آنها هستند. آنها اعضایی داشته اند که با مشکلات بهداشتی جدی روبرو شده اند و به آنها گفته اند که هر روز از درهای ما عبور می کنند، چیزی که آنها را امیدوار می کند. یکی دیگر از اعضای باورنکردنی صبح روزی که قرار بود ماستکتومی دوبل انجام دهد برای کلاس آمد زیرا می‌دانست که آن روز تنها نتیجه مثبت آن روز او خواهد بود.

اعضای آنها برای خودشان ظاهر می شوند. و وقتی این کافی نیست، آنها برای هم تیمی های خود حاضر می شوند. دانستن این که غم و اندوه، صدمه و دلشکستگی زیادی در جهان وجود دارد و دانستن اینکه F45 می تواند بهترین بخش روز یک نفر باشد – این چیزی است که میا و کریگ را هر روز هیجان زده از بیدار شدن می کند.

اگر در اطراف F45 Fruit Cove هستید، مطمئن شوید که از آنها دیدن کنید و جامعه باورنکردنی آنها را از نزدیک تجربه کنید!





منبع