کریستینا چان: چهره بهبودی


نوشته سوزان سیانسیو

او پرانرژی است، هیجان‌انگیز است، سرگرم‌کننده است و به شما کمک می‌کند تمرینتان را تکان دهید. او هر چیزی است که در یک مربی F45 می خواهید!

آنها به کریستینا چان می گویند صورت از بازیابی F45و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. کریستینا سابقه زیادی در ورزش و تناسب اندام دارد و تخصص او آشکار است سالن بدنسازی F45 اعضا.

کریستینا در سن خوزه، کالیفرنیا بزرگ شد. او در کودکی می رقصید اما به زودی به نواختن چوگان روی آورد. او عاشق این ورزش شد و در دوران کالج بازی کرد.

پس از کالج، کریستینا تصمیم گرفت به تناسب اندام بپردازد، زیرا در آنجا به طور طبیعی احساس می کرد که در خانه است. او با استفاده از مدرک روانشناسی و استعدادش با مردم، شروع به تدریس کلاس های تناسب اندام کرد. او علاوه بر انواع مختلف تمرین – از تمرینات سبک کراو ماگا و کراس فیت گرفته تا تمرینات اصلاحی، لاکراس دانشگاهی را در UCLA مربیگری کرد. در سال 2019، یک همکار و دوست او را به او معرفی کرد انجمن F45.

طولی نکشید که او شغلی به عنوان مربی در آن پیدا کرد سالن بدنسازی F45 در ونیز، و او به راحتی وارد این نقش شد.

اما پس از آن کووید رخ داد و جهان – و سالن‌های ورزشی – تعطیل شدند. او F45 را به‌خاطر آینده‌اندیشی و نوآور بودنش می‌داند، زیرا در انتقال به قرنطینه و دنیای پسا کووید مشکل کمی داشت. او شروع به کمک به فیلم های آموزشی کرد و در سپتامبر 2020 نقش او را بر عهده گرفت بازیابی F45 ورزشکار

در این موقعیت، کریستینا به ساخت برنامه‌نویسی کمک می‌کند، با تیم دو و میدانی کار می‌کند و بینشی در مورد نحوه ارائه بازیابی در شبکه F45 ارائه می‌دهد. او تأکید می‌کند که «اجزای ریکاوری کاملاً ضروری هستند» – درسی که او می‌کوشد به اعضای باشگاه بدهد.

علاوه بر این، او و تیمش با Whoop – برنامه‌ای برای ردیابی و نظارت بر تناسب اندام – کار می‌کنند تا قطعات آموزشی ایجاد کنند و مردم را به درک سلامت و تناسب اندام تشویق کنند.

کریستینا همچنین چهار کلاس در هفته را در استودیوی Dana Point هدایت می کند و می گوید این چیزی است که او هرگز نمی خواهد آن را رها کند زیرا “همیشه عاشق مربی بودن” بوده است.

اما هنوز چیزهای بیشتری در مورد این پدیده وجود دارد، کسی که به موج سواری نیز علاقه دارد. کریستینا که از کودکی عاشق ساحل است، به عنوان بخشی از موج درمانی، درس موج سواری می دهد. در حالی که برخی از مشتریان او عصبی هستند، بسیاری از آنها نیازهای منحصر به فردی دارند. او هم با بزرگسالان و هم با کودکان مبتلا به سندرم داون، اوتیسم یا فلج مغزی کار می‌کند و می‌گوید درس‌هایی که هنگام موج‌سواری می‌آموزند به تون، قدرت، چابکی و اعتماد به نفس عضلانی کمک می‌کند. او فواید بی شماری برای سلامتی – هم روحی و هم جسمی – بودن در اقیانوس یا نزدیک آن را توضیح می دهد.

شور و اشتیاق کریستینا در تمام تلاش‌های او منعکس می‌شود و او می‌خواهد اعضای F45 در مورد تمرینات خود به اندازه او هیجان‌زده باشند. او می‌داند که پیوستن به F45 می‌تواند دلهره‌آور باشد و بسیاری ممکن است از این ایده خودداری کنند، زیرا در فرم نیستند یا احساس می‌کنند توانایی انجام تمرین‌های مختلف را ندارند. اما او تاکید می کند که جای نگرانی نیست زیرا F45 بسیار فراگیر است. او می‌خواهد مردم بدانند که «می‌توانند هر چیزی را تغییر دهند و همچنان یک تمرین عالی داشته باشند که نیازهای آن‌ها را برآورده کند».

کریستینا همچنین اهمیت این را توضیح می دهد انجمن F45، گفت که همه افراد آنجا – از مربیان گرفته تا سایر اعضا – می خواهند همه موفق شوند. پشتیبانی مردم در یک سالن بدنسازی F45 آنها را به سمت انجام کارهایی سوق می دهد که فکر نمی کردند ممکن است.

کریستینا اشاره کرد که یکی از جنبه های منحصر به فرد تمرینات F45 در حین گفتگو با یکی از دوستان مطرح شد. دوست از او پرسید: “پس همه افراد دنیا در یک روز تمرین مشابهی انجام می دهند؟” کریستینا در پاسخ مثبت گفت: «فکر می‌کنم این سؤال بسیار جالبی است که بتوان به آن پاسخ مثبت داد. این یک تجربه منحصر به فرد است. این یک فکر منحصر به فرد است [because] . . . شما هنوز بخشی از چیزی هستید که همه در سراسر جهان به اشتراک می گذارند.»

این انجمن جهانی شگفت‌انگیز F45 شبیه هیچ جامعه‌ای است که تاکنون می‌شناسید، و مربیانی مانند کریستینا – که واقعاً اهمیت تناسب اندام و اهمیت ریکاوری را درک می‌کند – به‌طور خستگی‌ناپذیری هر روز به اعضا کمک می‌کنند تا نسخه‌های بهتری از خودشان باشند.

استعداد کریستینا و نقش او برای او حیاتی است انجمن F45– جامعه ای که او می گوید به عضویت در آن افتخار می کند و هیجان زده است. و ما می دانیم که انجمن F45 و همه اعضای استودیو دانا پوینت از داشتن او خوش شانس هستند.



منبع