صد و یک Concepts برای رژیم کتوژنیک هفت روزه

در ضمن میتوانید از قبل چند تخم مرغ آب پز کنید و در یخچال بگذارید. موقع شام یکی دو عدد تخم مرغ را بیرون بیاورید و با پنیر و سبزیجات میل کنید. رژیم غذایی لاغری سریع شما میتوانید در این روز هشت تا ۱۰ عدد موز و چهار لیوان شیر میل کنید. علاوهبر مزایای کاهش وزن رژیم کتوژنیک، شواهدی نیز وجود دارد که نشان میدهد افرادی که به رژیم کتو پایبند هستند، در نهایت دارای پوستی جوانتر و شادابتر و موهایی براق و قوی میشوند.

هدف برنامه رژیم کتوژنیک کاهش وزن است و این کار را با کاهش گلوکز در دسترس بدن که منبع اصلی انرژی برای تمام سلولهای بدن است و از مصرف غذاهای غنی از کربوهیدرات به دست میآید، انجام میدهد. برای اینکه بدانید این رژیم برای شما هم مناسب است یا نه، بهتر است که اثراتی که این رژیم بر روی برخی از بیماریها میگذارد را بررسی کنید و از عوارضی که ممکن است برای شما ایجاد کند، باخبر شوید. نمیخواهید که از شدت گرسنگی مجبور شوید رژیم را بشکنید. در اینجا لیستی از غذاهایی که مصرف آنها در رژیم غذایی کتوژنیک باید محدود یا حذف شود آوردهایم.

استفاده از سبزیجات در لیست برنامه غذایی به دلیل دارا بودن خواص زیاد آنها، ممکن است به کاهش خطر بیماری کمک کنند. رژیم کتو تقریباً برای همه افراد قابل استفاده است و خطری ایجاد نمیکند. مثلاً چیپس، پفک، کیک و بیسکویت همه مقدار زیادی کربوهیدرات دارند. در حالی که بسیاری از میوهها به دلیل محتوای کربوهیدرات بالایی که دارند برای قرار گرفتن در رژیم کتو بسیار چالش برانگیز هستند، این بدان معنا نیست که شما باید برای همیشه از میوهها اجتناب کنید.

به دلیل اینکه در رژیمهای غذایی شما نمیتوانید هر ماده غذایی را مصرف کنید و باید برای جلوگیری از فقر ویتامینها به مکملها روی بیاورید. اما وقتی رژیم لاغری جدیدی مثل نمونه رژیم کتو را شروع میکنید باید حتماً چند خوراکی کتو در هر لحظه همراهتان داشته باشید. آیا تصمیم دارید رژیم کتوژنیک ۷ روزه را امتحان کنید؟ پس انتخاب های زیادی دارید. در ادامه لیستی برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آن برای انتخاب میان وعده کتوژنیک استفاده کنید.

 Th is data was ᠎done by G​SA Con​tent Gener ator DE MO .

این انتخاب با هدف کم کردن زمان مورد نیاز برای آشپزی انجام شده است. به این ترتیب فقط یک بار در روز لازم است آشپزی کنید. در دیگر انواع این رژیم، شما قادر هستید تا کربوهیدرات و قند لازم بدن را به صورت مساوی یا نامساوی در طول روز تقسیمبندی کنید؛ اما در رژیم TKD حتما باید آن را در مدت زمان تمرینات ورزشی مصرف فوتبال و کتوژنیک نمائید. پس شاید حتی لازم نباشد هر روز آشپزی کنید. Data was c reated with the help ​of G SA C ontent Generator Demoversi on.

در هر رژیم غذایی خطر از دست دادن عضله وجود دارد. در نمونه رژیم کتوژنیک لاغری 14 روزه ای که برنامه آن در بالا ذکر شد میتوانید هر روز علاوه بر وعده های اصلی از دو میان وعده هم استفاده کنید. رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD) : این رژیم شامل کربوهیدرات بسیار پایین، پروتئین متوسط و چربی بالا میباشد. اگر به مدت دو هفته از نمونه رژیم کتوژنیک لاغری که در بالا گفته شد استفاده کردید و در این مدت تأثیر آن را بر روی وزن خود حس کردید به راحتی میتوانید رژیم را ادامه دهید.

خیلی از افراد برای کاهش وزن سراغ رژیم کتوژنیک ۷ روزه میروند؛ اما این رژیم مزایای بیشتری دارد و میتواند به بهبود صرع (خصوصاً در کودکان) نیز کمک کند. چون در رژیم های کتوژنیک یکی از اصول دریافت فراوان چربی است، ممکن است تبعیت از آن برای برخی دشوار باشد، بنابراین ممکن است از این لحاظ متفاوت اجرا شود. ممکن است در شروع رژیم اضطراب دارید؟ رژیم کم کربوهیدرات و کتو ممکن است کمک کند کمی نگران باشید. وقتی شما رژیم کتوژنیک میگیرید در بدن شما کتوز به وجود میآید. وقتی در وضعیت کتوز نیستیم، گلوکز (که از مصرف کربوهیدرات به دست میآید) منبع انرژی اصلی بدن است.

وقتی نمونه رژیم کتو یا رژیم های کم کربوهیدرات دیگر را شروع میکنید حتماً باید مایعات فراوان مصرف کنید. نشان داده شده است که رژیم کتوژنیک سالمتر و هم موثرتر از رژیمهای رژیم کتوژنیک سریع یا Speed ​​Keto چیست (و آیا کار می کند؟) کم چرب است. از آنجایی که توفو و تمپه از سویا درست شدند، مهم است توجه داشته باشید که بعد از وارد کردن آنها به رژیم غذایی خود احساس شما چگونه است. برخی از افراد در رژیم کتوژنیک هفت روزه، یک تا دو کیلو وزن از دست میدهند البته بدن افراد با هم متفاوت است و همه جواب یکسانی دریافت نمیکنند.

بهتر است قسمتهای تیرهتر و چربتر را فسنجان در رژیم کتوژنیک مصرف کنید. این ممکن است به این دلیل باشد که تبدیل چربی به انرژی، نسبت به تبدیل کربوهیدرات به انرژی، کالری بیشتری مصرف میکند. کنار گذاشتن یک وعده سرعت اثرگذاری رژیم کتو را بیشتر میکند و برای لاغری و کاهش وزن مؤثر است. اما سه گروه از افراد هستند که ممکن است کاهش وزن سریع و تغییرات ناگهانی در قند خون برایشان مشکل ساز شود. مصرف پروتئین و مقدار زیاد کتون ممکن است به خصوص اگر وزنه هم بزنید در به حداقل رساندن از دست دادن عضلات کمک کند.

نارگیل یک میوه محبوب برای کسانی است که از کتو استفاده میکنند. مصرف شیر جو دوسر ممنوع است. چون خوراکی هایی که معمولاً برای وعده های میانی مصرف میکنیم اکثراً پر کربوهیدرات هستند. با این وجود، آمار اعلام شده توسط سازمان ملی سلامت، تفاوت زیادی با این مقادیر دارد و میزان مصرف کربوهیدرات برای افراد را بین 45 تا 65% مناسب میداند. مردم این رژیم را مفید میدانند چون میتوانند مقدار زیادی چربی مصرف نموده و درعینحال مقدار قابل توجهی وزن کم کنند. رژیم غذایی کتوژنیک ۷ روزه یک روش سالم برای کاهش وزن است بهطوریکه به بدنتان فشار زیادی وارد نمیکند.

با آنکه اطلاعات موجود دربارهٔ این رژیم از تعداد کمی بیمار (۱۲۶ کودک و بزرگسال از ۱۱ مطالعه در پنج مرکز درمانی) بهدست آمدهاست، اما نتایج نهایی گزارششده در ۲۰۰۹ میلادی، به نحو مطلوبی، قابل مقایسه با رژیم سنتی کتوژنیک است. در عوض گوشتها (مخصوصا از انواع پرچرب آنها)، چربیها و روغنهای سالم مثل روغن زیتون، مغزها و دانهها، تخم مرغ، سبزیجات با کربوهیدرات پایین، کره، پنیر و ماهی مخصوصاً با چربی بالا، در برنامه غذایی این رژیم به وفور یافت میشود. گوشت طیور مانند سینه مرغ، بلدرچین، اردک و بوقلمون. کودکان سالم: دوران کودکی هرگز زمان رژیم گرفتن نیست ، از رژیم های غذایی شدید مانند رژیم کتوژنیک در این سن دوری کنید.

همان گونه که پیشتر گفتیم، با اینکه رژیم کتوژنیک یک رژیم با فواید زیاد است؛ اما، برای همۀ افراد مناسب نیست. برای بسیاری از ما این رژیم تا حدودی ناشناخته است و احتمال خطرناک بودن آن و یا اینکه اساساً ماهیت رژیم کتوژنیک چیست از جمله سؤالات بسیاری از افراد است. این فرآیند در اغلب افراد نتایج آشکاری دارد، به طوری که برای تبدیل چربی به انرژی نسبت به تبدیل کربوهیدرات به انرژی به کالری بیشتری نیاز است. اگر چه انواع مختلفی از رژیم کتوژنیک وجود دارد که در یک سری موارد با هم تفاوت دارند؛ اما هدف اصلی همه آنها محدود کردن مصرف کربوهیدرات است.

آسپارتام یا E951 به عنوان یک عنصر قدیمی در نوشابه رژیمی، معروف ترین شیرین کننده مصنوعی است. سوکرالوز با بسته های زرد رنگ شناخته می شود و بیشتر افراد آن را با مارک شیرین کننده Splenda می شناسند. بااینحال کاهش وزن میتواند بسته به وزن اولیه، سن و سطح فعالیت فرد متفاوت باشد. در صورت تمایل میتوانید برای کاهش وزن بیشتر تحت نظر پزشک از رژیم کتوژنیک ۲۸ روزه استفاده کنید. زمانی که رژیم کتوژنیک ۷ روزه را دنبال میکنید میتوانید اکثر خوراکیهای حاوی چربی را مصرف کنید. افرادی که رژیم کتو را دنبال میکنند، درصورتیکه به رژیم غذایی خود پایبند باشند و کالری کمی مصرف کنند، میتوانند در ماه اول به طور متوسط ۱۰-۱۲ پوند (۴.۵ تا ۵.۵ کیلوگرم) وزن کم کنند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آیا کتوز در رژیم کتوژنیک بوی آلت تناسلی را بد و زیاد می کند؟ لطفا به بازدید از وب سایت ما.