L-Tyrosine – یک مکمل طبیعی برای بدنسازی

اگر به دنبال یک مکمل طبیعی برای کمک به افزایش رشد عضلانی و حجم عضلانی خود هستید، دیگر به دنبال آن نباشید. ال-تیروزین یک اسید آمینه است که یک جزء کلیدی برای تقریباً هر پروتئینی است که بدن ما دارد. نقشی که این مکمل طبیعی در تولید سلول ها و نحوه عملکرد غدد ما ایفا می کند، حیاتی است. L-Tyrosine کمک می کند تا مطمئن شوید که غده تیروئید، هیپوفیز و آدرنال شما به طور موثر و موثر عمل می کنند.

احتمالاً مهمترین عامل این است که ال-تیروزین مسئول ترشح هورمون رشد انسانی است. این هورمون کوچک شگفت‌انگیز مسئول رشد ماهیچه‌ها و کاهش چربی بدن است، مهم است که توجه داشته باشید رژیم غذایی آمریکایی در تامین پروتئین کافی بدن ضعیف است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی متعددی شود و ساخت توده عضلانی را دشوار کند. اگرچه L-Tyrosine یک اسید آمینه طبیعی است، اما یک اسید آمینه غیر ضروری است، به این معنی که بدن ما آن را به تنهایی می سازد.

ال-تیروزین از سنتز اسید آمینه دیگری به نام فنیل آلانین تولید می شود، اما می تواند از منابع غذایی مانند گوشت حیوانات، غذاهای دریایی، جو دوسر و گندم نیز دریافت شود. چرا این موضوع برای بدنساز مهم است؟ خوب به چند دلیل خارج از این واقعیت که همانطور که بیان کردیم، مسئول ترشح هورمون رشد انسانی است که باعث رشد عضلات می شود، به دلیل تأثیرات آن بر سایر نواحی بدن، ویژگی های مفید دیگری نیز دارد.

به عنوان مثال، ال-تیروزین یک محرک خلق و خو است و در جبران استرس و خستگی فوق العاده است. به عنوان یک بدنساز این یک مزیت است به خصوص بعد از یک تمرین طولانی مدت. همچنین هوشیاری ذهنی را افزایش می‌دهد که به جلوگیری از خستگی ذهنی که می‌تواند با ورزش کردن نیز مرتبط باشد، کمک می‌کند. همچنین استقامت را افزایش می دهد که به شما امکان می دهد مدت طولانی تری ورزش کنید. یک مکمل طبیعی بدن سازی که نه تنها خستگی ناشی از تمرینات طولانی مدت را کاهش می دهد، بلکه به شما کمک می کند مدت طولانی تری تمرین کنید.

برای دستیابی به این مزایا، ممکن است بخواهید از یک مکمل طبیعی حاوی ال-تیروزین استفاده کنید. برای این کار می توانید یک نوشیدنی پودر پروتئین به روز خود اضافه کنید یا مصرف غذاهایی مانند پنیر کوتیج، موز، لوبیا لیما، بوقلمون، آووکادو و غیره را افزایش دهید. یک لحظه احتیاط، امکان دریافت بیش از حد اسید آمینه وجود دارد که می تواند منجر به عوارض جانبی شود.

اگر قصد استفاده از مکمل بدنسازی را دارید و می خواهید مکملی را داشته باشید که به شما کمک کند مقدار ال-تیروزین موجود در بدن خود را افزایش دهید، برچسب ها را بخوانید. مطمئن شوید که می دانید چه چیزی به بدن خود وارد می کنید. همچنین توصیه می‌شود که با پزشک خود صحبت کنید، آزمایش‌های آزمایشگاهی وجود دارد که می‌تواند به شما بگوید آیا کمبود L-Tyrosine دارید یا خیر و سپس آنها می‌توانند رژیم غذایی را به شما توصیه کنند که باید رعایت کنید.

روش صحیح مصرف L-Tyrosine به عنوان مکمل با این توصیه همراه است، مطمئن شوید که کراتین HSC و همچنین VP2 Whey Isolate را تقریباً سی دقیقه قبل از شروع تمرین خود مصرف می کنید. هنگامی که آماده انجام روتین گرم کردن خود شدید، می توانید 2 گرم L-Tyrosine را با آب مصرف کنید. هدف از مصرف مکمل به این روش، افزایش مقدار اسید آمینه در جریان خون به موقع برای جبران زمان قبل از شروع خستگی عضلانی است.

نشان داده شده است که این مکمل طبیعی موثر برای بدنسازان است، به ویژه آنهایی که دو بار در روز تمرین می کنند. اگر نگران آزمایش خون قبل از یک رویداد هستید، L-Tyrosine در هیچ یک از لیست های ممنوعه ای که باعث اخراج شما از مسابقه می شود وجود ندارد و از طریق تمرینات شدید و کاهش کالری زمان تمرین، تقویت مورد نیاز شما را فراهم می کند.

در حالی که ال-تیروزین به طور معمول در بدن وجود دارد، به عنوان یک مکمل طبیعی نیز موجود است. می تواند به شما کمک کند توده عضلانی خود را افزایش دهید، خستگی عضلانی خود را جبران کند، خلق و خوی شما را بالا ببرد، هوشیاری ذهنی خود را به اوج برساند و به رفع خستگی ذهنی در حین تلاش کمک کند. برای تمرین برای آن رقابت بزرگ