98 درصد شکست های دیتر: راه حل یک سبک زندگی معقول است

آنچه که صنعت رژیم غذایی نمی‌خواهد شما بدانید: 98 درصد از رژیم‌های غذایی شکست می‌خورند. 98 درصد از افرادی که رژیم دارند یا رژیم را ترک می کنند یا نمی توانند وزن خود را برای همیشه حفظ کنند. این به این دلیل است که رژیم‌های غذایی محدودکننده هستند و افراد را مجبور به تقلب می‌کنند، زیرا رژیم غذایی آنها تغذیه مورد نیاز بدن را تامین نمی‌کند. اکثر رژیم ها نیاز به حذف چیزی دارند. رژیم‌های کم کربوهیدرات مستلزم محدود کردن کربوهیدرات‌ها هستند، بدن برای انرژی به کربوهیدرات‌ها نیاز دارد، بنابراین اگر محدودیت مصرف کربوهیدرات وجود داشته باشد، بدن به غذاهای پر کربوهیدرات میل می‌کند که باعث خرابکاری در رژیم غذایی می‌شود. رژیم‌های کم‌چرب مستلزم این است که چربی‌ها را حذف کنید، و باعث می‌شود که مردم از تمام چربی‌ها بترسند و باور کنند که هر چربی مضر است، و باعث می‌شود بدن به غذاهای پرچرب میل کند.

چرا صنعت رژیم غذایی شما را در معرض شکست قرار می‌دهد و به شما نمی‌گوید که 98 درصد احتمال دارد که دوباره به سراغ آن‌ها بروید. برای بدست آوردن پول خود تخمین زده می شود که تنها در سال گذشته 46 میلیارد دلار برای محصولات و برنامه های رژیمی هزینه شده است. برنامه غذایی متوسط ​​هر هفته بیش از 80 دلار هزینه دارد. اگر 98 درصد شکست نمی خورد، دیگر به صنعت رژیم غذایی نیازی نبود. هیچ کس اضافه وزن نخواهد داشت و همه می دانند چه چیزی برای کاهش وزن موثر است.

تغذیه ورزشی: سبک زندگی که رژیم غذایی نیست

آیا تا به حال فروشگاه اطلاعاتی را دیده‌اید که به شما گفته باشد به بدنتان گوش دهید، آنچه را که نیاز دارد بخورید و بدنتان را مجبور به خوردن غذاهایی نکنید که باعث ذخیره چربی می‌شوند، زیرا بدنتان را از مواد مغذی ضروری محروم می‌کند؟ احتمالاً نه، زیرا بیشتر اطلاعات در مورد تغذیه ورزشی به صورت رایگان در دسترس است و این چیزی است که شما برای یک عمر انجام می دهید، نه رژیمی که برای مدت معینی دنبال می کنید، سپس وزن خود را دوباره به دست می آورید و دوباره کیف پول خود را یک بار دیگر به کسی می دهید آخرین وعده ای که نمی گوید 98 درصد ظرف پنج سال دوباره باز خواهند گشت.

بدن شما به کربوهیدرات نیاز دارد، بدن شما به چربی نیاز دارد. کلید کاهش وزن این است که یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید و بدن خود را با مواد غذایی ناسالم که در دنیای امروز به وفور یافت می شود مسموم نکنید. میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، کربوهیدرات‌های پیچیده، چربی‌های سالم و گوشت‌های بدون چربی جزء اصلی تغذیه ورزشی هستند. تامین سوخت بدن برای اینکه بتواند آنچه را که از آن در طول روز نیاز دارید انجام دهد، چیزی است که به کاهش وزن کمک می کند.

سوخت رسانی به بدن یعنی غذا خوردن

بله می توانید غذا بخورید و وزن کم کنید. انتخاب های سالم و دانستن اینکه بدن شما به چه مقدار کالری نیاز دارد تا بازدهی بهینه را انجام دهد، هوس خوردن غذاهای ناسالم را از بین می برد. مغز به تنهایی به 380 کالری در روز برای یک مرد متوسط ​​150 پوندی نیاز دارد تا بتواند تمام روز را در رختخواب دراز بکشد، کبد به بیش از 500 کالری در روز نیاز دارد. شما اندام های زیادی دارید که به مقدار مشخصی کالری در روز نیز نیاز دارند. برای تعیین اینکه چقدر کالری در روز فقط برای میزان متابولیسم در حالت استراحت خود نیاز دارید، مقدار وزن خود را بر حسب پوند در نظر بگیرید و آن را در 10 ضرب کنید. بنابراین اگر 160 پوند وزن دارید، 1600 کالری برای بدن شما لازم است که فقط وظایف اصلی مانند پمپاژ خون را انجام دهد. . فقط برای بی تحرکی باید 25 درصد از 1600 را به نیاز روزانه خود اضافه کنید، به طوری که روزانه 2000 کالری فقط برای نشستن و تماشای تلویزیون، بلند شدن و راه رفتن به سمت حمام و انجام سایر کارهای اساسی بدون انجام هیچ کاری می شود. به کار نیاز دارید هرچه فعالیت بیشتری انجام دهید بدن شما به کالری بیشتری نیاز دارد. نکته اصلی این است که به بدن خود این کالری ها را به شکل آب نبات، چیپس سیب زمینی، نوشابه و غیره ندهید. تغذیه بدن با غذاهایی که کمتر از 30 درصد چربی دارند، شما را متحیر می کند که چقدر غذا می تواند 2000 کالری را تشکیل دهد.

خوردن بیشتر:

به جای صرف صبحانه، ناهار و شام. 3 وعده غذایی اصلی در روز را با یک میان وعده سالم بین آنها میل کنید. این کار از حملات اواسط صبح و اواسط بعد از ظهر به دستگاه آشغال غذا جلوگیری می کند و به حفظ انرژی شما کمک می کند.

برای اطلاعات عمیق تر در مورد سبک زندگی تغذیه ورزشی، کتاب های زیر می توانند اطلاعات زیادی را ارائه دهند:

کتاب راهنمای تغذیه ورزشی نانسی کلارک

سالنامه تغذیه ورزشی اوری

Power Eating اثر سوزان ام. کلاینر

هر یک از این کتاب ها به شما اطلاعاتی را می دهد که برای توقف حمایت از صنعت رژیم غذایی و پرداختن به پول خود یک بار دیگر به احتمال 98٪ احتمال شکست، نیاز دارید. از غذا لذت ببرید و اجازه ندهید کسی شما را از آن بترساند، غذا برای بدن ما وجود دارد، این غذای ناسالم است که مضر است و جایگزین های سالم زیادی وجود دارد که هر هوسی را برطرف می کند.