8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز به من کمک می کند تا به # اهدافم ادامه دهم ، حتی زمانی که خسته هستم یا احساس نمی کنم. همچنین بسیار ساده است که من آن را تنظیم کرده ام. این روال کار من است!

در واقع ، ایجاد یک روال سالم مستلزم حدس و گمان و کار زیاد برای تصمیم گیری خوب برای بدن و ذهن شما است. و این باعث می شود که پایبندی به آن بسیار ساده تر باشد. تمام هدف معمول این است که کمی وارد خلبان خودکار شوید. وقتی معمول است که در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید یا از خواب بیدار شوید و بلافاصله شروع به ورزش کنید ، به احتمال زیاد این فعالیت ها را ادامه می دهید تا به شما در سالم ترین حالت کمک کند.

بنابراین ، برنامه ریزی یک روال سالم بسیار آسان است. اما برنامه خود را به نقطه ای که می خواهید برسانید در حقیقت def روتین نیاز به کار دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که من برای کمک به شما در ایجاد روال سالم خود استفاده کرده ام – و امیدوارم آنها به شما کمک کنند!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

در اینجا روال معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر باشید ، احساس کشش خواهد کرد. و این بدان معناست که شما آن را نگه نمی دارید. حتی اگر به جایی برسید که همه چیز به یک عادت تبدیل شده باشد ، اگر به نظر برسد یک کار سخت است ، در نهایت بخار شما تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور به انجام کارهایی کنید که از آنها متنفرید فقط به این دلیل که سالم است! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. انواع دیگر تمرینات قلبی ، مانند تمرینات رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. در مورد این نوشیدنی های سالم با طعم زشت نیز همین امر صادق است. به آن پروتئین گیاهی LSF اضافه کنید و آن را تقویت می کند و شما واقعاً از نوشیدن پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری لذت خواهید برد.

در واقع ، هدف از یک روال سالم ایجاد بهترین زندگی است. و اگر احساس نمی کنید که چه می کنید ، خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که واقعاً از تمام قطعات آن هیجان زده شوید.

با قدم های کودکان شروع کنید

دختر ، تنظیم یک روال زمان می برد! قطعاً نمی توانید در این مورد عجله کنید. بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری ساده مانند حمل یک بطری قابل استفاده مجدد انجام دهید. اگر سعی می کنید بیشتر روزهای هفته ورزش کنید ، با برنامه روزانه 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای راه خوبی برای سهولت تمرینات معمول است! اگر سعی می کنید نظافت بیشتری داشته باشید ، هر روز صبح با تختخواب شروع کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، چیزی به سادگی اضافه کردن یکی از پیشرفت های جدید ما در صبح ، راهی عالی برای سهولت کار است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. با این حال ، شما باید به آنها برسید تا قابل دستیابی باشند ، و این بدان معناست که آنها را به مراحل کودکان تقسیم کنید. نگاهی به روال سالم ایده آل خود بیندازید و چند راه را برای شروع کوچک انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

پیروی از روالها ، حتی اگر آنها را دوست دارید و آنها را به مراحل کوچک تقسیم کرده اید. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا این روال سالم را شروع کرده اید.

برای کمک به تمرکز و ماندن در بازی A ، من دو نکته دارم: دوستان خود را وصل کنید و تلفن خود را وصل کنید.

اگر یکی از دوستان شما سعی در ایجاد یک روال سالم دارد ، یک شریک مسئول متقابل باشید. در اصل ، مطمئن شوید که چند بار در هفته یکدیگر را بررسی می کنید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از شما در مورد عادات شما می پرسد ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما برای سالم تر نگه داشتن او تلاش نمی کنند ، به انجمن LSF ما در Insta بپیوندید!

DEF همچنین توصیه می کند که برخی از برنامه ها را در تلفن خود قرار دهید – مانند برنامه LSF ما – که به شما یادآوری می کند (و حتی به شما کمک می کند) کارهای روزمره خود را انجام دهید. به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری ساده برای نحوه ادامه کار در جهت # اهداف خود خواهید داشت.

کمی استراحت

اگر به روال عادی بروید و سپس اشتباه نکنید ، دختر ، شما باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! بسیاری از ما چند روز فرصت داریم که لغزش کنیم. این هست یک بنابراین به طور معمول ، پس آرام باشید !!

شاید شما عادت داشتید غذا تهیه کنید ، اما یک روز یکشنبه احساس خستگی می کنید و به نظر می رسد مشکلات بزرگی وجود دارد. خوبه! در روز استراحت کنید و شاید برنامه ریزی کنید که روزهای دوشنبه زمانی را برای وعده های غذایی هفتگی اختصاص دهید.

یا شاید یک هفته وقت داشته باشید که غذای سالم را کنار بگذارید. اتفاق می افتد! نترسید و تمام پیشرفت هایی که کرده اید را رها کنید. یک مانع کوچک چیز بزرگی نیست – به روال عادی خود بازگردید و ادامه دهید. شما در غلبه بر چالش های خود قوی تر خواهید بود!

بهش بچسب

باز هم می گویم: وارد شدن به ریتم یک روال سالم زمان می برد! صبر کن عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان ادعا می کنند که ایجاد یک عادت یا ترک عادت 21 روز طول می کشد ، اما در واقع متوجه شده ام که این کار بیشتر طول می کشد. چند ماه طول بکشد تا واقعاً حرکت کنید.

یک روال سالم همچنین می تواند در احساس و ظاهر شما تغییر ایجاد کند. مطمئناً کمی کار لازم است. اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید