8 راه برای سالم ماندن هر روز

1. شیر بنوشید.

کلسیم به استخوان های شما قدرت می بخشد. با این حال، اگر حساسیت به لاکتوز دارید یا نمی توانید طعم شیر گاو را تحمل کنید یا آن را تحمل کنید، شیر سویا را انتخاب کنید. در سنگاپور، برندهای شیر سویا تنوع زیادی را ارائه می دهند. شما حتی می توانید بین سویا و شیر گاو سوئیچ کنید تا بهترین ها را از هر دو دنیا دریافت کنید.

2. به طور منظم ورزش کنید.

دویدن، دویدن، انجام ورزش – مهم نیست که چه فعالیت بدنی را انتخاب می کنید. ترفند این است که هر کاری را که هست به طور منظم انجام دهید. برای اینکه حافظه عضلانی بسازید، باید به بدن خود زمان بدهید تا به خاطر بسپارد. دویدن یک یا دو بار در هر دو ماه این کار را نمی کند. آموزش بدن برای سالم بودن نیاز به زمان دارد. آن را به یک روال تبدیل کنید.

3. سالم بخورید.

وقتی جوان هستید، فکر می کنید مجوز خوردن هر چیزی را که می خواهید دارید: همبرگر، استیک، ژامبون، بیکن و غیره. شما واقعاً به این فکر نمی کنید که چه مقدار کالری در شریان های خود ذخیره می شود یا نگران نارسایی قلبی، دیابت یا نارسایی کلیه هستید. اما تو باید باشی اگر می خواهید لذت بیشتر، انرژی بیشتر و زمان بیشتری در زندگی خود داشته باشید، سالم غذا بخورید.

4. اجازه ندهید استرس شما را از بین ببرد.

استرس بخشی طبیعی از زندگی حرفه ای و شخصی شماست. ترفند این است که اجازه ندهید شما را کنترل کند. راه هایی برای تسکین یا کاهش استرس پیدا کنید. اگر فکر می کنید کار شما یا شخصی باعث ایجاد استرس بی مورد در شما می شود، شاید وقت آن رسیده که شغل جدید یا روش جدیدی برای تعامل با آن شخص پیدا کنید.

5. مثبت فکر کنید.

به یک دلیل کلیشه ای است: کار می کند. بنابراین سعی کنید هر روز خود را در یک چارچوب ذهنی مثبت قرار دهید. می تواند تلاش زیادی را ببرد و ممکن است هر بار کار نکند، اما ارزشش را دارد. مثبت اندیشی باعث می شود در مورد بسیاری از چیزهای دنیا احساس بهتری داشته باشید و حتی به شما کمک می کند تا انعطاف پذیری عاطفی ارزشمندی در زندگی ایجاد کنید.

6. برای معاینات منظم بروید.

زمانی که احساس سلامتی کنید، سالم بودن متوقف نمی شود. برای چکاپ سالانه به بیمارستان بروید.

7. خواب مناسب داشته باشید.

خواب به شما انرژی می دهد. و زمان خواب منظم به شما کمک می کند تا سالم بمانید. پس در مورد خواب خود مصالحه نکنید. اگر مجبور هستید، مطمئن شوید که همیشه آن شب های بی خوابی را جبران می کنید. به هر حال، زمانی که شب خوب خوابیده اید، در محل کار تمرکز و هوشیاری بیشتری نسبت به زمانی که نخوابیده اید، دارید.

8. زیاد بخندید.

گاهی اوقات تنها چیزی که در یک موقعیت پرتنش نیاز دارید یک خنده است. اینکه بتوانید به خودتان، اشتباهاتتان و ساده ترین چیزهای زندگی بخندید یک مهارت بزرگ است. همه نمی توانند این کار را انجام دهند. و انجام این کار کمک زیادی به حفظ سلامت و سلامت جسمی و جسمی شما در زندگی می کند.