6 نکته ورزشی برای افراد مشغول


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به بهترین تعادل بین کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، این احتمال وجود دارد که بیشتر روزهای شما را صرف کار یا مسافرت به و برگشتن به دفتر کنید. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی شما ، تغییر بزرگی در زندگی بعدی ایجاد خواهد کرد.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با یک برنامه دقیق وجود دارد:

1. روز خود را پیگیری کنید

ما همیشه بهانه هایی داریم که مشغول آشپزی یا ورزش هستیم ، اما به دنبال روز خود و نحوه پرداخت هزینه آن در 30-60 دقیقه باشید. با کمال تعجب ، شما تمام وقت اضافی را که ممکن است برای گذراندن 30 دقیقه تمرین یا انجام چند جلسه برنامه ریزی وعده غذایی قبل از یک هفته حساس داشته باشید ، خواهید داشت. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را مهم کنید

هدف خود را 7-8 ساعت خواب سخت در هر شب تعیین کنید. تحقیقات نشان می دهد که کم خوابی عامل اصلی بی تفاوتی ، عصبانیت و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن شما افزایش می یابد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. کارهای خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر این فقط یک دویدن سریع در اطراف حصار است ، برنامه تمرینات خود را به اندازه جلسه اولویت بندی کنید. در زمان استراحت ناهار به ورزشگاه نزدیک دفتر خود بروید یا در کلاس های عصر ثبت نام کنید تا احساس مسئولیت برای خود ایجاد کنید.

4. اهداف را برای نظارت بر پیشرفت تعیین کنید

برای تمرکز بر سلامت و تناسب اندام خود ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید. چه اعداد و چه نشستن ، لیستی از اندازه گیری های بدن ، وزن ، مراحل روزانه ، تعداد تمرینات در طول هفته تهیه کنید و همه آنها را به صورت هفتگی ثبت کنید.

5- از قبل برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، باید تمام هفته مسیر فست فود را دنبال کنید. این نه تنها گران است بلکه برای سلامتی شما بسیار مضر است. عادت خود را برای آماده سازی دسته ها در پایان هر هفته قبل از شروع یک هفته کاری دیگر ، عادت کنید. مقداری مرغ را در یخچال بگذارید ، برنج و عدس درست کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای سهولت دسترسی ، برخی سبزیجات را برش داده و خالی کنید. یک حمص از پیش تهیه شده تهیه کنید یا خودتان آن را تهیه کنید و هر وقت که هوس آن را کردید آن را برای سوپ آماده کنید.

6. آب

برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. روزانه حداقل 2 لیتر آب مصرف کنید. همچنین می توانید آب تازه ، شیرین کننده ، چای گیاهی و آب سمی دلخواه خود را جایگزین کنید.

وقتی مدام با کار بمباران می شوید ، حفظ یک شیوه زندگی سالم سخت است ، اما با در نظر گرفتن چند تغییر و تصمیم سالم ، همه اینها ممکن است!

اگر به دنبال یک تمرین جدید و راهی برای اعتماد به نفس بیشتر هستید ، Fitness 10 $ را بررسی کنید! بسته به مکان شما ، برنامه های عضویت زیادی ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید